Maitan Inlagd November 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 11, 2010 Nu har jag ju vissa Chaffisuppdrag den 25:e men kvällen låter inbjudande.. När landar Ni? Drivern har köpt biljetterna, men tror ungefär vid 14,30 tiden. Men är ej helt säker,återkommer om det. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Drivern har köpt biljetterna, men tror ungefär vid 14,30 tiden. Men är ej helt säker,återkommer om det. Maitan. Nema problema, min gamla Honda står till förfogande. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd November 15, 2010 Dela Inlagd November 15, 2010 Till alla hif:are: Glöm inte bort denna tråd, fortsätt och njut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Har precis varit inne Fifas hemsida och röstat på att Genuaspelaren Linus Hallenius gjorde årets mål här i världen under 2010. Fast Matthew Borrows klack är jävligt läcker den med. http://www.fifa.com/ballondor/puskasaward/video=1335015/index.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Absulut inga hard feelings bara kul med fortbollstjafs, vi får se vad Malmö hittar på med sin europachans det är i alla fall dags att sverige sätter igång och visar framfötterna i europa vad gäller klubbfotboll hur knepigt det än kan vara ! Har hör att Malmö visat intresse för ett par st Örebroare för att förstärka truppen ytterligare inför europa ! Sorry Svamp, Måne mfl. De vill väl ha de bästa spelarna!!!! Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Har precis varit inne Fifas hemsida och röstat på att Genuaspelaren Linus Hallenius gjorde årets mål här i världen under 2010. Fast Matthew Borrows klack är jävligt läcker den med. http://www.fifa.com/ballondor/puskasaward/video=1335015/index.html Å du din När målet gjordes så var han Bajenspelare.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 OK..No hard feelings... I mina ögon finns det några STORA mästare i Svensk fotboll, hoppas nu inte någon (förmodligen en hel del lokalpatrioter) tar illa upp men dessa skulle vara: IFK Göteborg, Djurgårdens IF, Malmö FF och inte minst mitt hjärtelag AIK. övriga mästarlag (välförtjänta) må ursäkta, men detta är min tolkning, rätt eller fel skit detsamma. jag står för min åsikt. Kom igen fotbollsSverige, vi BEHÖVER ett A-lag. Tjena ! Iinte just i nutid men glöm inte IFK Norrköping... BamBam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 (ändrad) Å du din När målet gjordes så var han Bajenspelare.. Trodde jag skulle få ett + från dig, men icke btw så gillar jag laget Genua sedan VM 90. Träffade då en trevlig Italiensk flicka som var Genua fan och fick mig till att gilla folkets lag i Genua. Ändrades November 21, 2010 av mr chaweng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Klart man har röstat på Hallenius, ett riktigt Bajenmål! Om ratingen i högra hörnet stämmer, ligger han ju bra till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Maitan!! Har du inte fått MFF-tröjan?? Jag hade väntat mig e liten foto session av den högtidliga uppsättningen av tröjan på din vägg... Eller jag kanske missat det? / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 27, 2010 Maitan!! Har du inte fått MFF-tröjan?? Jag hade väntat mig e liten foto session av den högtidliga uppsättningen av tröjan på din vägg... Eller jag kanske missat det? / Joe Ingen MFF tröja inkommen än, man kanske på gång och då åker den upp högtidlikt. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Jag kan tyvärr inte hålla mig längre utan måste få ut min skadeglädje Här har Hammarbyare gått hela hösten och varit stolta över att silversmeden ristat in Bajen for ever i Lennart Johanssons pokal Och så har dem tryckt upp en "fin" T-tröja lagom till julrushen Man kan undra om dem säljer fler tröjor? Då det stod DJURGÅRDEN ÄR BÄST i pokalen Skadeglädejen är den sanna glädjen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Man kan undra om dem säljer fler tröjor? Då det stod DJURGÅRDEN ÄR BÄST i pokalen Förutseende Djurgårdare insåg väl att det var enda chansen att få del av bucklan inom de närmast årtionderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Förutseende Djurgårdare insåg väl att det var enda chansen att få del av bucklan inom de närmast årtionderna DIF har vunnit denna buckla 3 ggr och mer än vad något annat lag gjort, så silversmeden visste nog vad han gjorde när han ristade in det enda sanna i pokalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 DIF har vunnit denna buckla 3 ggr och mer än vad något annat lag gjort, så silversmeden visste nog vad han gjorde när han ristade in det enda sanna i pokalen Må så vara, men idrott är inte stolt historia, det är framtida segrar som räknas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 Jag kan tyvärr inte hålla mig längre utan måste få ut min skadeglädje Här har Hammarbyare gått hela hösten och varit stolta över att silversmeden ristat in Bajen for ever i Lennart Johanssons pokal Och så har dem tryckt upp en "fin" T-tröja lagom till julrushen Man kan undra om dem säljer fler tröjor? Då det stod DJURGÅRDEN ÄR BÄST i pokalen Skadeglädejen är den sanna glädjen Tar mig en Leo och glömmer eländet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 19, 2010 Tar mig en Leo och glömmer eländet Knasen det får allt bli en massa LEO. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 Jag kan tyvärr inte hålla mig längre utan måste få ut min skadeglädje Här har Hammarbyare gått hela hösten och varit stolta över att silversmeden ristat in Bajen for ever i Lennart Johanssons pokal Och så har dem tryckt upp en "fin" T-tröja lagom till julrushen Man kan undra om dem säljer fler tröjor? Då det stod DJURGÅRDEN ÄR BÄST i pokalen Skadeglädejen är den sanna glädjen T- shirtförslag till Järnkaminerna: "DJURGÅRDEN ÄR BÄST!" Det finns det nu graverande bevis för. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 Knasen det får allt bli en massa LEO. Maitan. Hehe, sista kvällen så det blir ganska lugnt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 Glöm nu inte bort vem som har bucklan i år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 Hehe, sista kvällen så det blir ganska lugnt.. Välkommen hem! Hoppas att du kan köra enda hem, då du har någon halvmeter att skotta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Glöm nu inte bort vem som har bucklan i år Men det verkar ha kostat en slant, 30 millar back under 2010 för MFF... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Det fylls snabbt på när vi tar lite championsleague segrar i år, för att inte tala om fyllda läktare på hemmaplan alla vill ju se mästarna in action! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Men det verkar ha kostat en slant, 30 millar back under 2010 för MFF... Koncentrera dig på allsvenskan 2011 istället, då mår du kanske bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu