Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2010


Maitan

Recommended Posts

Japp, man kan till exempel missa uppflyttning till Allsvenskan med god marginal om man gapar över för mycket :whistle:

Det finns bara ett HIF!

www.hif.se

Det faktum att Bajen varit så dåliga i år gör väl bara att det kommer svida ännu mer för er heifare när ni går miste om cupguldet också.. :giggle:

Angående www.hif.se du hänvisar till så fanns inte internet 1897 när det riktiga HIF bildades...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    307

  • Maitan

    265

  • mr chaweng

    122

  • MaiChai

    108

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tyvärr är ju tråden låst så det går inte att citera inlägget..

Startar härmed en hyllningstråd tillägnad den store MFF dödaren Moustapha El Kabir i mjällby AIF.

Jag vet att han kommer att sänka MFF senare denna dag så jag startar tråden i förväg.

Denna tråd kommer sedan att ständigt vara ett minnesmärke över denne fantastiske fotbollsspelare.

Alla vi Helsingborgare kan i denna tråd ge vår hyllning åt denne Malmökiller.

BTT

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/mjallby/article8093914.ab :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedan får man väl trots allt skriva GRATTIS MFF till guldet.

Värdiga mästare är ni ju även om det svider i Helsingborgssjälen att så många inspelade poäng ändå inte räckte till guldet.

BTT

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr är ju tråden låst så det går inte att citera inlägget..

Startar härmed en hyllningstråd tillägnad den store MFF dödaren Moustapha El Kabir i mjällby AIF.

Jag vet att han kommer att sänka MFF senare denna dag så jag startar tråden i förväg.

Denna tråd kommer sedan att ständigt vara ett minnesmärke över denne fantastiske fotbollsspelare.

Alla vi Helsingborgare kan i denna tråd ge vår hyllning åt denne Malmökiller.

BTT

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/mjallby/article8093914.ab :giggle:

Hehehehe, tråden blev inte så långlivad va??? :dance1:

Kamraten

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasen,

Oroa dig inte, vi i Malmö kommer inte att skicka upp någon pokal till Stockholm :dance1::dance1:

Vi gör nämligen gravyren själva :whistle:

Finns inget att tillägga, allt är redan graverat :whistle::giggle:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

:suicide:

HA HA HA HA !!!

Den var bra den.

Men nu är ju skytten gripen om det nu är rätt person och fler inte är inblandade i det.

Sedan får man väl trots allt skriva GRATTIS MFF till guldet.

Värdiga mästare är ni ju även om det svider i Helsingborgssjälen att så många inspelade poäng ändå inte räckte till guldet.

BTT

Nu har han ett fängelsestraff att vänta(på ett fängelse med 80-90% intagna med invandrarbakgrund)Vad är det för odds på att han överlever första året :suicide:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasen,

Oroa dig inte, vi i Malmö kommer inte att skicka upp någon pokal till Stockholm :dance1::dance1:

Vi gör nämligen gravyren själva :whistle:

...eftersom vi har tänkt att behålla den i fortsättningen också så känns det onödigt att den måste skickas till Stockholm vart år för att graveras!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fär trots allt även passa på att GRATTA IFF IFF till guldet, känns som det finns intet som motsäger värdigheten i detta.

Hoppas på att det blir en jämn och spännande säsong nästa år, och framför allt en sportslig pajkastning, inte en sandlåda för frustrerade misslyckade eller nyblivna storfräsare.

Det finn inte många fler ämnen i världen där man får äta upp sina egna ord än i idrottens värld.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fikat i dag på eftermiddagen! Forza Malmö...

post-3397-0-70515800-1289424287_thumb.jp

/ Joe

post-3397-0-70515800-1289424287_thumb.jp

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fär trots allt även passa på att GRATTA IFF IFF till guldet, känns som det finns intet som motsäger värdigheten i detta.

Hoppas på att det blir en jämn och spännande säsong nästa år, och framför allt en sportslig pajkastning, inte en sandlåda för frustrerade misslyckade eller nyblivna storfräsare.

Det finn inte många fler ämnen i världen där man får äta upp sina egna ord än i idrottens värld.

STORFRÄSARE har väl Malmö alltid varit så vi får ta och stryka det där med "nyblivna" inga sandlådor är aktuella!

Link to comment
Dela på andra sajter

STORFRÄSARE har väl Malmö alltid varit så vi får ta och stryka det där med "nyblivna" inga sandlådor är aktuella!

Ha Ha

En del är ju läskunniga. :whistle:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha Ha

En del är ju läskunniga. :whistle:

Misstolkade jag dig? om så! vänligen förklara för den icke läskunnige!

Link to comment
Dela på andra sajter

Misstolkade jag dig? om så! vänligen förklara för den icke läskunnige!

OK...

Grattis MFF till Guldet...Ni var väl värda det.

Hoppas att vi som skriver på detta forum kan ha en skadeglad och kamratlig form av "pajkastning" sinsemellan.

Hajaru??????

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

OK...

Grattis MFF till Guldet...Ni var väl värda det.

Hoppas att vi som skriver på detta forum kan ha en skadeglad och kamratlig form av "pajkastning" sinsemellan.

Hajaru??????

Jag har hajat hela tiden Baa, grattis Malmö. :drinks: Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

OK...

Grattis MFF till Guldet...Ni var väl värda det.

Hoppas att vi som skriver på detta forum kan ha en skadeglad och kamratlig form av "pajkastning" sinsemellan.

Hajaru??????

Det förstod jag och tackar för ditt grattis! det var bara skriften nyblivna storfräsare som jag på ett sportsligt pajkastningsvis ironiskt kommenterade och trodde att du menade de stora mästarna i den benämningen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det förstod jag och tackar för ditt grattis! det var bara skriften nyblivna storfräsare som jag på ett sportsligt pajkastningsvis ironiskt kommenterade och trodde att du menade de stora mästarna i den benämningen!

OK..No hard feelings...

I mina ögon finns det några STORA mästare i Svensk fotboll, hoppas nu inte någon (förmodligen en hel del lokalpatrioter) tar illa upp men dessa skulle vara: IFK Göteborg, Djurgårdens IF, Malmö FF och inte minst mitt hjärtelag AIK. övriga mästarlag (välförtjänta) må ursäkta, men detta är min tolkning, rätt eller fel skit detsamma. jag står för min åsikt.

Kom igen fotbollsSverige, vi BEHÖVER ett A-lag.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

OK..No hard feelings...

I mina ögon finns det några STORA mästare i Svensk fotboll, hoppas nu inte någon (förmodligen en hel del lokalpatrioter) tar illa upp men dessa skulle vara: IFK Göteborg, Djurgårdens IF, Malmö FF och inte minst mitt hjärtelag AIK. övriga mästarlag (välförtjänta) må ursäkta, men detta är min tolkning, rätt eller fel skit detsamma. jag står för min åsikt.

Kom igen fotbollsSverige, vi BEHÖVER ett A-lag.

Baa har ingen karma kvar att dela ut, men för detta är du värd en massa karma plus nån Beer Chang. :drinks: Maitan. :great:

post-3491-0-67609700-1289486233_thumb.jp

post-3491-0-67609700-1289486233_thumb.jp

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa har ingen karma kvar att dela ut, men för detta är du värd en massa karma plus nån Beer Chang. :drinks: Maitan. :great:

Den tar jag mer än gärna på Annandagsträffen hemmavid..

Gnagaren Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

OK..No hard feelings...

I mina ögon finns det några STORA mästare i Svensk fotboll, hoppas nu inte någon (förmodligen en hel del lokalpatrioter) tar illa upp men dessa skulle vara: IFK Göteborg, Djurgårdens IF, Malmö FF och inte minst mitt hjärtelag AIK. övriga mästarlag (välförtjänta) må ursäkta, men detta är min tolkning, rätt eller fel skit detsamma. jag står för min åsikt.

Kom igen fotbollsSverige, vi BEHÖVER ett A-lag.

Absulut inga hard feelings bara kul med fortbollstjafs, vi får se vad Malmö hittar på med sin europachans det är i alla fall dags att sverige sätter igång och visar framfötterna i europa vad gäller klubbfotboll

hur knepigt det än kan vara ! Har hör att Malmö visat intresse för ett par st Örebroare för att förstärka truppen ytterligare inför europa ! Sorry Svamp, Måne mfl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahahahah ja visste det skulle komma, härligt :friends: Maitan. :drinks:

Nu har jag ju vissa Chaffisuppdrag den 25:e men kvällen låter inbjudande..

När landar Ni?

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...