Guest Knasen Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Japp, man kan till exempel missa uppflyttning till Allsvenskan med god marginal om man gapar över för mycket Det finns bara ett HIF! www.hif.se Det faktum att Bajen varit så dåliga i år gör väl bara att det kommer svida ännu mer för er heifare när ni går miste om cupguldet också.. Angående www.hif.se du hänvisar till så fanns inte internet 1897 när det riktiga HIF bildades... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Tyvärr är ju tråden låst så det går inte att citera inlägget.. Startar härmed en hyllningstråd tillägnad den store MFF dödaren Moustapha El Kabir i mjällby AIF. Jag vet att han kommer att sänka MFF senare denna dag så jag startar tråden i förväg. Denna tråd kommer sedan att ständigt vara ett minnesmärke över denne fantastiske fotbollsspelare. Alla vi Helsingborgare kan i denna tråd ge vår hyllning åt denne Malmökiller. BTT http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/mjallby/article8093914.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Sedan får man väl trots allt skriva GRATTIS MFF till guldet. Värdiga mästare är ni ju även om det svider i Helsingborgssjälen att så många inspelade poäng ändå inte räckte till guldet. BTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kamrat 17 Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Det satt gött Kamraten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kamrat 17 Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Tyvärr är ju tråden låst så det går inte att citera inlägget.. Startar härmed en hyllningstråd tillägnad den store MFF dödaren Moustapha El Kabir i mjällby AIF. Jag vet att han kommer att sänka MFF senare denna dag så jag startar tråden i förväg. Denna tråd kommer sedan att ständigt vara ett minnesmärke över denne fantastiske fotbollsspelare. Alla vi Helsingborgare kan i denna tråd ge vår hyllning åt denne Malmökiller. BTT http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/mjallby/article8093914.ab Hehehehe, tråden blev inte så långlivad va??? Kamraten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Åhh gud vilka humorbefriade människor det finns.. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/article8097469.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Åhh gud vilka humorbefriade människor det finns.. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/article8097469.ab Knasen, Oroa dig inte, vi i Malmö kommer inte att skicka upp någon pokal till Stockholm Vi gör nämligen gravyren själva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Knasen, Oroa dig inte, vi i Malmö kommer inte att skicka upp någon pokal till Stockholm Vi gör nämligen gravyren själva Finns inget att tillägga, allt är redan graverat mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 HA HA HA HA !!! Den var bra den. Men nu är ju skytten gripen om det nu är rätt person och fler inte är inblandade i det. Sedan får man väl trots allt skriva GRATTIS MFF till guldet. Värdiga mästare är ni ju även om det svider i Helsingborgssjälen att så många inspelade poäng ändå inte räckte till guldet. BTT Nu har han ett fängelsestraff att vänta(på ett fängelse med 80-90% intagna med invandrarbakgrund)Vad är det för odds på att han överlever första året Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 Knasen, Oroa dig inte, vi i Malmö kommer inte att skicka upp någon pokal till Stockholm Vi gör nämligen gravyren själva ...eftersom vi har tänkt att behålla den i fortsättningen också så känns det onödigt att den måste skickas till Stockholm vart år för att graveras! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 Jag fär trots allt även passa på att GRATTA IFF IFF till guldet, känns som det finns intet som motsäger värdigheten i detta. Hoppas på att det blir en jämn och spännande säsong nästa år, och framför allt en sportslig pajkastning, inte en sandlåda för frustrerade misslyckade eller nyblivna storfräsare. Det finn inte många fler ämnen i världen där man får äta upp sina egna ord än i idrottens värld. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 Fikat i dag på eftermiddagen! Forza Malmö... / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 Fikat i dag på eftermiddagen! Forza Malmö... / Joe Det kan ju inte bli annat än karma på den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Jag fär trots allt även passa på att GRATTA IFF IFF till guldet, känns som det finns intet som motsäger värdigheten i detta. Hoppas på att det blir en jämn och spännande säsong nästa år, och framför allt en sportslig pajkastning, inte en sandlåda för frustrerade misslyckade eller nyblivna storfräsare. Det finn inte många fler ämnen i världen där man får äta upp sina egna ord än i idrottens värld. STORFRÄSARE har väl Malmö alltid varit så vi får ta och stryka det där med "nyblivna" inga sandlådor är aktuella! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 STORFRÄSARE har väl Malmö alltid varit så vi får ta och stryka det där med "nyblivna" inga sandlådor är aktuella! Ha Ha En del är ju läskunniga. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Ha Ha En del är ju läskunniga. Misstolkade jag dig? om så! vänligen förklara för den icke läskunnige! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Misstolkade jag dig? om så! vänligen förklara för den icke läskunnige! OK... Grattis MFF till Guldet...Ni var väl värda det. Hoppas att vi som skriver på detta forum kan ha en skadeglad och kamratlig form av "pajkastning" sinsemellan. Hajaru??? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 11, 2010 OK... Grattis MFF till Guldet...Ni var väl värda det. Hoppas att vi som skriver på detta forum kan ha en skadeglad och kamratlig form av "pajkastning" sinsemellan. Hajaru??? Jag har hajat hela tiden Baa, grattis Malmö. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 OK... Grattis MFF till Guldet...Ni var väl värda det. Hoppas att vi som skriver på detta forum kan ha en skadeglad och kamratlig form av "pajkastning" sinsemellan. Hajaru??? Det förstod jag och tackar för ditt grattis! det var bara skriften nyblivna storfräsare som jag på ett sportsligt pajkastningsvis ironiskt kommenterade och trodde att du menade de stora mästarna i den benämningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Det förstod jag och tackar för ditt grattis! det var bara skriften nyblivna storfräsare som jag på ett sportsligt pajkastningsvis ironiskt kommenterade och trodde att du menade de stora mästarna i den benämningen! OK..No hard feelings... I mina ögon finns det några STORA mästare i Svensk fotboll, hoppas nu inte någon (förmodligen en hel del lokalpatrioter) tar illa upp men dessa skulle vara: IFK Göteborg, Djurgårdens IF, Malmö FF och inte minst mitt hjärtelag AIK. övriga mästarlag (välförtjänta) må ursäkta, men detta är min tolkning, rätt eller fel skit detsamma. jag står för min åsikt. Kom igen fotbollsSverige, vi BEHÖVER ett A-lag. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 11, 2010 OK..No hard feelings... I mina ögon finns det några STORA mästare i Svensk fotboll, hoppas nu inte någon (förmodligen en hel del lokalpatrioter) tar illa upp men dessa skulle vara: IFK Göteborg, Djurgårdens IF, Malmö FF och inte minst mitt hjärtelag AIK. övriga mästarlag (välförtjänta) må ursäkta, men detta är min tolkning, rätt eller fel skit detsamma. jag står för min åsikt. Kom igen fotbollsSverige, vi BEHÖVER ett A-lag. Baa har ingen karma kvar att dela ut, men för detta är du värd en massa karma plus nån Beer Chang. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Baa har ingen karma kvar att dela ut, men för detta är du värd en massa karma plus nån Beer Chang. Maitan. Den tar jag mer än gärna på Annandagsträffen hemmavid.. Gnagaren Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 OK..No hard feelings... I mina ögon finns det några STORA mästare i Svensk fotboll, hoppas nu inte någon (förmodligen en hel del lokalpatrioter) tar illa upp men dessa skulle vara: IFK Göteborg, Djurgårdens IF, Malmö FF och inte minst mitt hjärtelag AIK. övriga mästarlag (välförtjänta) må ursäkta, men detta är min tolkning, rätt eller fel skit detsamma. jag står för min åsikt. Kom igen fotbollsSverige, vi BEHÖVER ett A-lag. Absulut inga hard feelings bara kul med fortbollstjafs, vi får se vad Malmö hittar på med sin europachans det är i alla fall dags att sverige sätter igång och visar framfötterna i europa vad gäller klubbfotboll hur knepigt det än kan vara ! Har hör att Malmö visat intresse för ett par st Örebroare för att förstärka truppen ytterligare inför europa ! Sorry Svamp, Måne mfl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 11, 2010 Den tar jag mer än gärna på Annandagsträffen hemmavid.. Gnagaren Baa Hahahahahah ja visste det skulle komma, härligt Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 (ändrad) Hahahahahah ja visste det skulle komma, härligt Maitan. Nu har jag ju vissa Chaffisuppdrag den 25:e men kvällen låter inbjudande.. När landar Ni? Ändrades November 11, 2010 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu