pikelocator Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Hör ni sången Helsingborgsjävlar! : ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Grattis Skåneland i allmänhet - och Malmö FF i synnerhet. 1:a, 2:a och 5.a. Kan inte ha inträffat förut i modern tid. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Grattis till guldet mff.. Tråkigt för heif som nu blir utan titel i år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Grattis MFF! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Grattis till guldet mff.. Tråkigt för heif som nu blir utan titel i år Du vet vad vi Djurgårdare brukar skrika! Hammarby kan inte ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Du vet vad vi Djurgårdare brukar skrika! Hammarby kan inte ... Den där har du suttit hela eftermiddagen och tänkt på va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Den där har du suttit hela eftermiddagen och tänkt på va? Nej, jag kom precis hem ifrån ett iskallt DIF/stadion och måste avreagera mig på något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Nej, jag kom precis hem ifrån ett iskallt DIF/stadion och måste avreagera mig på något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Guldet har kommit hem och Champagnen flödar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Grattis MFF till det välförtjänta guldet men nu väntar väl dryga böter??Bengaliska eldar och stormning av planen=dryga böter och spel inför tomma läktare Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Guldet är himma!! Filmat med min Iphone för ett par timmar sen! / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Grattis MFF till det välförtjänta guldet men nu väntar väl dryga böter??Bengaliska eldar och stormning av planen=dryga böter och spel inför tomma läktare Mvh Måne Khop Khun Khrap! Spelar ingen roll en dag som denna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Khop Khun Khrap! Spelar ingen roll en dag som denna Grattis. Stod med samma känsla ifjol som du har nu. Vi lånar ut bucklan ett år men tar tillbaks den 2011... # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Grattis. Stod med samma känsla ifjol som du har nu. Vi lånar ut bucklan ett år men tar tillbaks den 2011... Tack, men ska ni ta tillbaka bucklan får ni nog rycka upp er minst ett par klasser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Grattis MFF (och övriga skånelag..) För svensk fotbolls skull hoppas vi att ni håller klassen nästa år så att svensk klubbfotboll kan ta sig ut i Europa. Sverige behöver också lite klubbar som är topp i sverige, så det inte blir ett lottospel varje år vem som vinner. De de senaste årens svenska mästare har ju fallit igenom totalt året efter, speciellt förra årets mästare. Dock skall bucklan till västsverige nästa år Men sen kan skånelagen komma... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Btt har uteblivit med sina gratulationer till di värdiga svenska mästarna hur kan detta vara ? Så jäkla skönt att lägga huvudet på kudden i kväll, i år var det tufft och fick avgöras i sista omgången nästa år avgör vi i halvlek! Maitan: Tröja skickas enl. löfte i veckan, förväntar att den får en central placering! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Foto: Claudio Bresciani / Scanpix var tw_language = "swedish"; var tw_enableStatistics = true; var tw_conf_id = "expressen"; "Vi kommer fira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Foto: Andreas Hillergren / Scanpix var tw_language = "swedish"; var tw_enableStatistics = true; var tw_conf_id = "expressen"; Inget stoppade Malmös fans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2010 GRATTIS TILL GULDET MFF. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 Stabilt och välförtjänt. Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 Grattis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 Grattis MFF. mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 8, 2010 Dela Inlagd November 8, 2010 Grattis MFF (och övriga skånelag..) För svensk fotbolls skull hoppas vi att ni håller klassen nästa år så att svensk klubbfotboll kan ta sig ut i Europa. Sverige behöver också lite klubbar som är topp i sverige, så det inte blir ett lottospel varje år vem som vinner. De de senaste årens svenska mästare har ju fallit igenom totalt året efter, speciellt förra årets mästare. Dock skall bucklan till västsverige nästa år Men sen kan skånelagen komma... Helt rätt och helt fel, svensk fotboll behöver verkligen ta några steg framåt ute i europa hoppas att Malmö nu tar chansen och gör bra ifrån sig! Det som däremot inte är korrekt är att guldet tar en sväng till västsverige nästa år, guldet stannar i Malmö även då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu