nitramj77 Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Just nu är det derby mellan lag nr 10 och 15 i årets allsvenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Just nu är det derby mellan lag nr 10 och 15 i årets allsvenska Och lag nr 10 är just nu lag nr 6. 1 poäng ifrån lag nr 3. och snart är lag nr 15, nr 16 Solen sken över Råsunda och mitt kära Djurgården vann en rättvis seger. Aik skulle ha haft en straff men det hade inte hjälpt. Ang. bästa gräsmattan i Sverige. Den finns på Råsunda. Helt grym. Nu har vi vunnit över sillastryparna, gnagarna och på torsdag tar vi makrillarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2010 Grattis mr chaweng det var ni värda, man själv har lagt ner det tror ja. GRATTIS chawengen Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Vilken underbar söndag alla 3 lagen från baksidan har vi efter oss i tabellen och råttorna på nedflyttningsplats ja det får bli ett par kalla nu skåååååååååååååååååååål Allsvenskan 2010 Pos Lag # V O F Mål Målskillnad Poäng 1 Helsingborg 9 8 1 0 13-2 11 25 2 Malmö FF 10 7 2 1 20-8 12 23 3 Örebro SK 10 6 0 4 13-12 1 18 4 Elfsborg 10 4 4 2 19-12 7 16 5 Brommapojkarna 10 4 3 3 6-5 1 15 6 Mjällby AIF 9 4 2 3 9-6 3 14 7 Djurgården 10 4 2 4 12-11 1 14 8 GAIS 9 4 2 3 11-11 0 14 9 Halmstad 10 4 2 4 11-13 -2 14 10 Häcken 10 3 3 4 9-12 -3 12 11 Gefle 10 3 2 5 9-12 -3 11 12 Kalmar FF 10 1 6 3 11-15 -4 9 13 Åtvidaberg 10 2 3 5 7-14 -7 9 14 IFK Göteborg 9 2 2 5 12-12 0 8 15 AIK 10 1 3 6 6-10 -4 6 16 Trelleborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Intressant, forsta gangen jag ser Orebro leda Allsvenskan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Grattis mr chaweng det var ni värda, man själv har lagt ner det tror ja. GRATTIS chawengen Mvh Maitan Tack ska du ha Maitan Det var skönt att vinna över aik igår. Det kändes som det var en evighet sedan vi vann över kolsäckarna. Tycker att vi spelar en små rolig fotboll som lovar gott inför fortsättningen Men domaren får ett rött kort för att han missade en solklar straff aik skulle haft Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 (ändrad) Grattis mr chaweng det var ni värda, man själv har lagt ner det tror ja. GRATTIS chawengen Mvh Maitan Mait inte så negativ säsongen är lång, måste ju kunna tjata med dig ett tag till i alla fall! ...och Malmö forsätter att vinna (på den bästa mattan) Ändrades Maj 3, 2010 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Intressant, forsta gangen jag ser Orebro leda Allsvenskan! Tyvär så måste vi räkna med skånelagen, så vi ligger trea. Ösk vann mot häcken 2-0 Nu väntar Helsingborg borta på torsdag 6 maj, där hoppas vi att vi äntligen kan vinna där för att sedan ta oss an djurgården hemma den 9 maj och det är en given vinst. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 (ändrad) Ja det måste kännas tufft att skånelagen måste räknas in men det höjer ju helt klar kvaliten på allsvenskan! ..och sedan går det ju att använda dessa skånska pågar även i landslagssammanhang! Hoppas dock att ni kan fixa Hbg på Torsd. Ändrades Maj 3, 2010 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Hoppas dock att ni kan fixa Hbg på Torsd. conservator Vi tar dem ikväll för dig. Tänker vara på plats för säkerhets skull och se när Helsingborg inkasserar årets första förlust. Gårdakvarnen roules. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jonny Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 hej jag vet inte vad jag ska säga mer än helsingborg.är det mer och säga så låt mig höra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 conservator Vi tar dem ikväll för dig. Tänker vara på plats för säkerhets skull och se när Helsingborg inkasserar årets första förlust. Gårdakvarnen roules. Tackar tackar, ta ni tre i kväll o sportklubben 3 på torsdag så kan ordningen i klassen återställas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Vad da rakna in Skanelagen? Trodde de lag typ sist i SAS-ligan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Som sagt var de lyfter nivån på svensk fotboll, och är helt nödvändiga i landslagssammanhang, ibland har ju de laget varit hel skånskt! dock inte i det senaste VM kvalet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 4, 2010 Dela Inlagd Maj 4, 2010 conservator Vi tar dem ikväll för dig. Tänker vara på plats för säkerhets skull och se när Helsingborg inkasserar årets första förlust. Gårdakvarnen roules. 2 tagna poäng mot Hbg det räcker, ni var dock värda att vinna! resten fixar sportklubben i nästa match! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 4, 2010 Dela Inlagd Maj 4, 2010 Hej därnere, vi är HIF! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 4, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 4, 2010 Nej nej nu är Änglarna ving klippta, vad är detta. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 4, 2010 Dela Inlagd Maj 4, 2010 (ändrad) Nej nej nu är Änglarna ving klippta, vad är detta. Mvh Maitan De börjar snart flyga igen så ta det lugnt, dock inte ända uppe i den ljusblå himmeln Ändrades Maj 4, 2010 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Maj 4, 2010 Dela Inlagd Maj 4, 2010 Nej nej nu är Änglarna ving klippta, vad är detta. Mvh Maitan Hoppas att vingarna bär er på torsdag då kolsäckarna kommer till Borås eller var nu matchen ska spelas. Jag säger bara, vinn bara vinn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 6, 2010 Ja nu får man se till att ta sina tre poäng mot AIK Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 6, 2010 Dela Inlagd Maj 6, 2010 Ja, det blir en intressant repris av fjolårets avgörande möte... Får väl hoppas att Gamla Ullevis undermåliga gräsmatta inte ställer till det för något av lagen. Ska kolla på Canal+ Sport HD från 19.00. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 6, 2010 Dela Inlagd Maj 6, 2010 Ja ikväll blir det hårda bananer för för bottenlagen Götborg/AIK och Sportklubben har Helsingborg borta å vilka rysarmatcher! Heja ÖSK Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Maj 6, 2010 Dela Inlagd Maj 6, 2010 det blev ju en trevlig kväll . Helsingborg - Örebro 2-1 Göteborg - Aik 4-0 mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 6, 2010 Dela Inlagd Maj 6, 2010 Det e änna konstigt hur det kan bli så här på några månader.hur kan själv förtroendet bara försvinna? tycker änna lite synd om aik å det e bara lite bättre i blåvitt med självförtroendet men vi får se efter gais matchen hur det står till men det är väll bara ett bevis på hur dålig svensk fotboll är när man måste vända på tidningen å kolla tabellen jämfört med förra året När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Maj 6, 2010 Dela Inlagd Maj 6, 2010 Helsingborg är nr 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu