Maitan Inlagd April 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2010 Hahahahah ja du det hade varit så Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 Maitan! Passa er, ÅFF är i kanonform. Dem gjorde 3 mål senast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2010 Ja vet gubben, låt mig få vara glad nu fram till spel dan. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2010 Man fick inte vara glad länge, nu mår man dåligt. Förlust..jag vet inte vad man skall säga Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 (ändrad) Man fick inte vara glad länge, nu mår man dåligt. Förlust..jag vet inte vad man skall säga Mvh Maitan Ni hade inte den turen DIF hade mot ÅFF. Ikväll åker vi ner för att möta Conservatorns lag, vilket känns som ett lag på väg ner i form??? Ändrades April 26, 2010 av mr chaweng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2010 mr chaweng det ända som kan få mig på gött fotbolls humör igen, att slå Malmö nästa gång hemma Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 Tvåa Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2010 Nerike det är snyggt jobbat Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 (ändrad) Mr Chaweng: Det där som hände mot HIF var bara en tillfällighet-tror att Malmö bara blir starkare och starkare! Ni är varmt välkomna till Malmö i kväll! Maitan: Du är en rolig gubbe du som vet hur ett skämt skall dras! Ändrades April 26, 2010 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 såg precis att jag hade lagt in 666 inlägg så jag måste skriva detta också så att det inte blir någon otur för Malmö i kväll pga detta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2010 Hahahahahah conservatorn jag visste allt du skulle dyka upp, det ända jag vet IFK får ett tufft motstånd och då spelar bra. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 Det brukar bli bra matcher med stor publik när IFK kommer, jag ser fram emot detta möte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2010 EN RIKTIG FOLKFEST..Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 Dags att försöka spöa Mjälby ikväll! Heja HIF! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 Mjällby kan mycket väl bli en svår nöt för HIF att knäcka, tror nog att de hjälper till ikväll så att rätt skånelag kan komma upp i toppen så småningom! Ekenberg är säkert sugen på att sätta ett par mot sina gamla lagkamrater! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 Tusan också. Torsk mot if if 2-1. Vilket inte var rättvist .. Snarar 4-1 hade skådat matchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 var inte på plats och såg de inkammade 3 poängen men får titta på fotbollskväll om 10 min, 3 poäng i alla fall-fanken att Hif inte tappade några poäng alls! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 domaren brände 2st straffar som Mjällby skulle haft, orättvis HIF seger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 var inte på plats och såg de inkammade 3 poängen men får titta på fotbollskväll om 10 min, 3 poäng i alla fall-fanken att Hif inte tappade några poäng alls! Jo förra matchen var ju enklare än att slå Mjällby med 10 man i 60 minuter. Hej därnere, det är vi som är HIF! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 26, 2010 Dela Inlagd April 26, 2010 Maichai: Jag kan inte annat än att hålla med, storebror Malmö var riktigt tama mot Hif! Tyckte däremot att Mjällby såg ut att vara det ngot vassare laget i kväll, dessutom missade domaren två i mina ögon ganska klara straffar! ..och Tina lagar äcklig mat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 27, 2010 Dela Inlagd April 27, 2010 Maichai: Jag kan inte annat än att hålla med, storebror Malmö var riktigt tama mot Hif! Tyckte däremot att Mjällby såg ut att vara det ngot vassare laget i kväll, dessutom missade domaren två i mina ögon ganska klara straffar! ..och Tina lagar äcklig mat! Kan stå ut med Tinas mat, bara jag slipper Kaffehörnan... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 27, 2010 Dela Inlagd April 27, 2010 Jadå håller med, hellre än maträtt tillagad av MT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 28, 2010 Dela Inlagd April 28, 2010 Ja ikväll tar vi oss an Svenska mästarna men nu har väl brassen kommit igång, med en nätning förra mot Halmstad 3-0 Grattis! Heja Sportklubben ÖSK! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 28, 2010 Dela Inlagd April 28, 2010 Millencolin - Örebro Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 28, 2010 Dela Inlagd April 28, 2010 Äntligen blev det en 3-poängare, 4-1 mot ÖSK BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu