Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2010

Maitan

Recommended Posts

• Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• conservator

307

• Maitan

265

• mr chaweng

122

• MaiChai

108

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Man fick inte vara glad länge, nu mår man dåligt. Förlust..jag vet inte vad man skall säga suicide.gif Mvh Maitan crazy.gificon_baggirl.gif

Ni hade inte den turen DIF hade mot ÅFF.

Ikväll åker vi ner för att möta Conservatorns lag, vilket känns som ett lag på väg ner i form???

Ändrades av mr chaweng
Dela på andra sajter

conservator

Mr Chaweng: Det där som hände mot HIF var bara en tillfällighet-tror att Malmö bara blir starkare och starkare!

Ni är varmt välkomna till Malmö i kväll!

Maitan: Du är en rolig gubbe du som vet hur ett skämt skall dras!

Ändrades av conservator
Dela på andra sajter

conservator

såg precis att jag hade lagt in 666 inlägg så jag måste skriva detta också så att det inte blir någon otur för Malmö i kväll pga detta!

Dela på andra sajter

conservator

Det brukar bli bra matcher med stor publik när IFK kommer, jag ser fram emot detta möte

Dela på andra sajter

Dags att försöka spöa Mjälby ikväll! Heja HIF!

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Dela på andra sajter

conservator

Mjällby kan mycket väl bli en svår nöt för HIF att knäcka, tror nog att de hjälper till ikväll så att rätt skånelag kan komma upp i toppen så småningom!

Ekenberg är säkert sugen på att sätta ett par mot sina gamla lagkamrater!

Dela på andra sajter

Tusan också. Torsk mot if if 2-1. Vilket inte var rättvist1zgarz5.gif .. Snarar 4-1 hade skådat matchen. suicide.gif

Dela på andra sajter

conservator

var inte på plats och såg de inkammade 3 poängen men får titta på fotbollskväll om 10 min, 3 poäng i alla fall-fanken att Hif inte tappade några poäng alls!

Dela på andra sajter

var inte på plats och såg de inkammade 3 poängen men får titta på fotbollskväll om 10 min, 3 poäng i alla fall-fanken att Hif inte tappade några poäng alls!

Jo förra matchen var ju enklare än att slå Mjällby med 10 man i 60 minuter.

Hej därnere, det är vi som är HIF!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

conservator

Maichai: Jag kan inte annat än att hålla med, storebror Malmö var riktigt tama mot Hif!

Tyckte däremot att Mjällby såg ut att vara det ngot vassare laget i kväll, dessutom missade domaren två i mina ögon ganska klara straffar!

..och Tina lagar äcklig mat!

Dela på andra sajter

Maichai: Jag kan inte annat än att hålla med, storebror Malmö var riktigt tama mot Hif!

Tyckte däremot att Mjällby såg ut att vara det ngot vassare laget i kväll, dessutom missade domaren två i mina ögon ganska klara straffar!

..och Tina lagar äcklig mat!

Kan stå ut med Tinas mat, bara jag slipper Kaffehörnan...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Ja ikväll tar vi oss an Svenska mästarna men nu har väl brassen kommit igång,

med en nätning förra mot Halmstad 3-0 Grattis! :great:

Heja Sportklubben ÖSK!

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...