Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2010

Maitan

Recommended Posts

Om det nu vore så enkelt, men frågar man oss här i den gyllene huvudstaden så tillhör knappt malmö sverige smile.gif

Det är ok att du tycker så men de deltager ändå i allsvenskan, och är det laget som historiskt sätt väcker mest

respekt! några mellanår, men nu kommer Malmö!

Dela på andra sajter

• Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• conservator

307

• Maitan

265

• mr chaweng

122

• MaiChai

108

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är ok att du tycker så men de deltager ändå i allsvenskan, och är det laget som historiskt sätt väcker mest

respekt! några mellanår, men nu kommer Malmö!

Ni får nog nöja er med "slaget om skåne" matcherna istället, för här kommer vi!

Vi tänker inte stanna, står ni i vår väg kliver vi över er.

Black is back again!

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Fjolåret var en ren tillfällighet och en av de sämsta säsongerna som allsvenskan har presterat, hur kul är det o vinna ett sådant år?

Nä nu kommer ordningan att återställas och jag hoppas att allsvenskan i år ska hålla en högre klass än i fjol så att Malmö får lite motstånd!

Malmö tar det, sen stannar vi där i flera år, helt säker på att det är det enda laget i allsvenska som har kapacitet att göra det!

Dela på andra sajter

Sportklubben blir inte lätta att tas med i år.

Honken kolla mackan säkerligen får du bara se den på bild!ha ha :ironi:

post-4567-126640583722_thumb.jpg

post-4567-126640586958_thumb.jpg

post-4567-126640583722_thumb.jpg

post-4567-126640586958_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Sportklubben blir inte lätta att tas med i år.

Honken kolla mackan säkerligen får du bara se den på bild!ha ha :ironi:

heheh

Kommer nog få nöjet att se dig stå och slanta till Maitan, för ibland kan man få ett sug mitt i natten, och det blir då din dörr jag står och knackar på runt 05:00 :)

Dela på andra sajter

post-6704-126640678004_thumb.jpg

Det måste ändå vara kul för era lag att få komma och spela på Malmös fantastiska arena, synd för de flesta att resan hem blir mindre kul

post-6704-126640678004_thumb.jpg

Dela på andra sajter

...som Malmöbo kan jag säga att Malmö FF inte kommer att vinna allsvenskan denna säsong,

de har ännu sämre lag än föregående säsong och inte värvat någon.

Det kommer att bli max en liknande placering som de föregående säsongerna 6-8 plats,

guldet kkommer säkert att stå mellan IFK Göteborg, IF Elfsborg och Kalmar FF.

Malmö FF har ingen ordentlig och pålitlig målskytt och inledningen på denna säsong

har börjat mycket dåligt och det ser inte bra ut, hoppas att jag kommer att ha fel.

mvh

challenger98smile.gif

Dela på andra sajter

...som Malmöbo kan jag säga att Malmö FF inte kommer att vinna allsvenskan denna säsong,

Det kommer att bli max en liknande placering som de föregående säsongerna 6-8 plats,

Malmö FF har ingen ordentlig och pålitlig målskytt och inledningen på denna säsong

har börjat mycket dåligt och det ser inte bra ut, hoppas att jag kommer att ha fel.

mvh

challenger98smile.gif

det kommer du att ha, som Malmöbor tror jag på Guld varje år ända tills dess att jag är motbevisad!

Dela på andra sajter

mvh

challenger98smile.gif

Finn ett rätt och finn ett fel. :)

Nej nej Honken å Palut Power i år kommer de goe Änglarna att ta det :drinks: Mvh Maitan :drinks::clapping:

Maitan, låter precis som du sa förra året, och hur gick det då? :P

det kommer du att ha, som Malmöbor tror jag på Guld varje år ända tills dess att jag är motbevisad!

Du följer en period av en hel del motbevisning, måste kännas jobbigt :)

Dela på andra sajter

Inget känns jobbigt just nu ser fram emot många fina matcher, vad som måste kännas jobbigt är hur arenorna lite längre upp i landet skall kunna bli spelklara. Till och med här ligger det ju fullt med snö! Mitten på Mars ! inte så långt dit!post-6704-126640880591_thumb.jpg

post-6704-126640880591_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Inget känns jobbigt just nu ser fram emot många fina matcher, vad som måste kännas jobbigt är hur arenorna lite längre upp i landet skall kunna bli spelklara. Till och med här ligger det ju fullt med snö! Mitten på Mars ! inte så långt dit!post-6704-126640880591_thumb.jpg

Oroa dig inte.

Vackra råsunda har värme slingor sedan x-antal år tillbaka.

GBG bör kanske tänka på att få bort den där förfärliga stanken som präglat byn i många år :)

Dela på andra sajter

Oroa dig inte.

Vackra råsunda har värme slingor sedan x-antal år tillbaka.

GBG bör kanske tänka på att få bort den där förfärliga stanken som präglat byn i många år smile.gif

även gamla arenor kan ha slingor, men som sagt välkomna till Malmö där gräset är grönare!

Dela på andra sajter

även gamla arenor kan ha slingor, men som sagt välkomna till Malmö där gräset är grönare!

Ni må ha ett grönare gräs, men vi har det bästa laget! :)

Dela på andra sajter

Det var 2009 det, tabellen ljuger ju aldrig-det lär inte upprepas!

Som tabellen ser ut nu, även med ospelade matcher kommer det sluta för oss iår igen.

2LAX10!

Bitterheten från resten av landet finns mot detta, men jag säger till er. Det är bara att gilla läget! :)

Dela på andra sajter

Inga problem vi har ju heltäckningsmatta! :whistle:

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Inga problem vi har ju heltäckningsmatta! whistle.gif

Mvh Svampen jap.gif

Eller skall vi kalla det för studsmatta, i vilket fall som helst så tål den snö och är grön om än inte i naturlig form!

Dela på andra sajter

Malmö FF fyller 100 år 2010. En prestation i sig, men kanske är det ännu större att Malmö FF under mer än 60 år tillhört de bästa fotbollsklubbarna i landet.

Ända sedan starten 1910 har Malmö FF varit en av Sveriges ledande fotbollsklubbar, på många sätt. Vi har vunnit Allsvenskan 15 gånger och Svenska Cupen 14 gånger. Vi är den hittills enda svenska fotbollsklubben som spelat final i Europacupen. Och vi var först i Sverige med att införa professionella spelarlöner.

Med en stolt historia bakom oss går vi i Malmö FF nu in i en spännande framtid. Med Sveriges starkaste klubbekonomi och vår nya, fantastiska arena Swedbank Stadion (som vi, som enda svenska fotbollsklubb, själva äger och driver) ser vi fram emot nya framgångar – även på andra sidan 100-årsstrecket.

Är det inte så att det är denna klubb som kommer att äga 1:a platserna i flera år framåt så blir jag förvånad!

Så välkompost-6704-126641690312_thumb.jpgna till Malmö

post-6704-126641690312_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...