Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest Siam-Nilsson

GT "avslöjar" happy ending i Göteborg

Recommended Posts

Sabura

Nja man behöver nog inte betala 200 för en handtralla på krogen.

Det brukar ge sig ganska snabbt om man "får" något eller inte. Utan betalning då vill säga.

Nu menade jag inte att det skulle kosta 200kr på krogen men jag vette tusan om jag kommit undan billigare än 200 för en liten snabbis i det trånga utrymmet.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Neil

hej

Ser inte något problem med artiklarna. En hel del thaiare i Sverige ägnar sig åt ljusskygg verksamhet såsom svartjobb, spel, låneverksamhet och prostitution. Skadar inte att dessa problem kommer fram i ljuset då dessa verksamheter skadar alla seriösa thaiare i Sverige liksom deras svenska partners och barn.Att blunda för det hela leder endast till ännu mer fördomar.

ha det

Neil

Sabura

hej

Ser inte något problem med artiklarna. En hel del thaiare i Sverige ägnar sig åt ljusskygg verksamhet såsom svartjobb, spel, låneverksamhet och prostitution. Skadar inte att dessa problem kommer fram i ljuset då dessa verksamheter skadar alla seriösa thaiare i Sverige liksom deras svenska partners och barn.Att blunda för det hela leder endast till ännu mer fördomar.

ha det

Neil

Nepp, men då ska allt fram. Sverige har en hel del svartjobbare ännu, prostitution från östeuropa m m. Jag tycker att hela storyn kändes simpel...och felaktig. Hela tiden säger "katoyen" att de inte får ha samlag eller göra andra sexuella handlingar medans artikeln tyder på att det serveras "all included" på thaimassagen i Göteborg. Allt "Katoyen" erbjuder är en förlängd massage med en avrunkning...inte avsugning..inte samlag.

silom

Nu är det hög tid att "lista" alla massageinstitut som erbjuder "happy end"

Jag menar... tänk själv vilken chock vi oskyldiga stackare kan utsättas för genom ett erbjudande om "happy end" uhuuu hemska tanke... :crazy:

Hoppas alla berörda fått kvalificerad hjälp och kristerapi.

Lider med Göteborgarna.

erkki

Tja,

Tycker det var en bra artikel, det var ju sant de erbjuder ju sexuella tjänster.

Jag hade då nappat ifall förslaget kommit, en utlösning är aldrig fel.

Erkki

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Sabura

Tja,

Tycker det var en bra artikel, det var ju sant de erbjuder ju sexuella tjänster.

Jag hade då nappat ifall förslaget kommit, en utlösning är aldrig fel.

Erkki

Du fick inte ihop det va?

Guest Siam-Nilsson

Thaimat är ju populärt över hela världen, och små "Take Away" restauranger finns i snart varje svensk stad.

Förmodligen kommer de glada massage-butikerna att bli lika populära som mataffärerna. :great:

post-5068-126549101542_thumb.jpg

Sabura

Thaimat är ju populärt över hela världen, och små "Take Away" restauranger finns i snart varje svensk stad.

Förmodligen kommer de glada massage-butikerna att bli lika populära som mataffärerna. :great:

Haha..det där är humor! :lol:

"Shake away" och "Happy" på thai sätt...mmmm...

Guest wUThai

Om alla inblandade är glada, vad är då problemet? :mdr:

Sabura

Om alla inblandade är glada, vad är då problemet? :mdr:

Alla är inte glada...

Guest Siam-Nilsson

Ibland kan man inte hålla sig.

Det är kul att skämta lite också med hjälp av Photoshop. Ha ha

Sangwal

Nepp, men då ska allt fram. Sverige har en hel del svartjobbare ännu, prostitution från östeuropa m m. Jag tycker att hela storyn kändes simpel...och felaktig. Hela tiden säger "katoyen" att de inte får ha samlag eller göra andra sexuella handlingar medans artikeln tyder på att det serveras "all included" på thaimassagen i Göteborg. Allt "Katoyen" erbjuder är en förlängd massage med en avrunkning...inte avsugning..inte samlag.

Nja, i tidningen står det att dom inte vet om samlag förekommer..

Rock on!

Sabura

Nja, i tidningen står det att dom inte vet om samlag förekommer..

Rock on!

Du kan se, precis som jag, i filmsnutten att katoyen nekar till mer och säger att det får "hon" inte göra. Det är uppenbart att de vet hur långt de kan gå och att "hon" nekar till mer än "happy ending" visar åtminstone för mig att det inte handlar om "All inclusive".

Herr Chang

hej

ha det

Neil

Ja, för all del. Om man var lika frispråkig och villig att peka ut alla invandrargrupper var för sig med minoritetens sämre egenskaper... Men det är ju tacksamt att fokusera på thailändare, dom är det nämligen inte synd om. Till skillnad från diverse drägg som det är politiskt korrekt att pjåska med.

Herr Chang har talat.

Sabura

Ja, för all del. Om man var lika frispråkig och villig att peka ut alla invandrargrupper var för sig med minoritetens sämre egenskaper... Men det är ju tacksamt att fokusera på thailändare, dom är det nämligen inte synd om. Till skillnad från diverse drägg som det är politiskt korrekt att pjåska med.

Herr Chang har talat.

:diablo::clapping::dance:

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy