Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest Siam-Nilsson

GT "avslöjar" happy ending i Göteborg

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

Här säljer hon sex på massageinstitut

GÖTEBORG. Thaimassageinstitut i Göteborg säljer sex - "happy ending"

Med hjälp av dold kamera kan GT visa den olagliga sexhandeln.

- Det är prostitution, och mitt i centrala Göteborg, säger GT:s medarbetare.

Thaimassage har blivit mycket populärt bland svenskar.

I dag finns det ett tiotal ställen bara i Göteborg.

Många thailändska kvinnor som jobbar där arbetar hårt.

Arbetstider på tio- elva timmar sju dagar i veckan är inte ovanligt, erfar GT.

- Jag är jättetrött, när jag kommer hem orkar jag bara titta lite på tv och sen sova, berättar en av dem

Etc, etc o.s.v.

Läs hela scoopet i GT på webben! :whistle:

http://www.gt.se/nyheter/1.1871636/har-saljer-hon-sex-pa-massageinstitut

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

nissefisk1

Här säljer hon sex på massageinstitut

GÖTEBORG. Thaimassageinstitut i Göteborg säljer sex - "happy ending"

Med hjälp av dold kamera kan GT visa den olagliga sexhandeln.

- Det är prostitution, och mitt i centrala Göteborg, säger GT:s medarbetare.

Thaimassage har blivit mycket populärt bland svenskar.

I dag finns det ett tiotal ställen bara i Göteborg.

Många thailändska kvinnor som jobbar där arbetar hårt.

Arbetstider på tio- elva timmar sju dagar i veckan är inte ovanligt, erfar GT.

- Jag är jättetrött, när jag kommer hem orkar jag bara titta lite på tv och sen sova, berättar en av dem

Etc, etc o.s.v.

Läs hela scoopet i GT på webben! whistle.gif

http://www.gt.se/nyh...massageinstitut

Man kanske ska springa ner till 4e långgatan :)

Sabura

På den länkade så tycker jag faktiskt inte att det är så blodigt. Katoyen påtalar att det enbart handlar om avrunkning och att de inte får ha mer sex...eller samlag.

Om personerna som jobbar där inte mår illa av det och tycker det är ok, så why not? Vi kommer aldrig att kunna komma ifrån detta för så länge som det finns köpare så kan det säljas...tänk på det istället.

Vad som däremot stör mig fruktansvärt mycket är att det alltid ska klankas ned på thailändskorna...när vi själva från högsta topp i samhället inte gör annat än att utnyttjar läget. Äcklig dubbelmoral!

Sedan är de svenska tjejerna knappast finare släkte när det kommer till sex. De är t o m dummare än thai då de inte ens tar betalt! :D

Sabura

Man kanske ska springa ner till 4e långgatan :)

För en avrunkning som kostar dig 200kr och troligen blir sämre än den du själv klarar? Haha..jaja..har du inget annat för dig än att kasta pengarna i sjön så spring. :dance::lol:

måne

Varför säger dom att hon erbjöd,det är ju en henom :whistle: .Detta är inte roligt för dom som verkligen har en seriös verksamhet.En riktigt genomförd thaimassage(utan happy ending)är ju otroligt skön för en ond kropp,under förutsättning att det är en utbildad utövare.Mvh Måne

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

nissefisk1

För en avrunkning som kostar dig 200kr och troligen blir sämre än den du själv klarar? Haha..jaja..har du inget annat för dig än att kasta pengarna i sjön så spring. dance.giflaugh.gif

Kanske har gipsad båda armarna whistle.gif

Mr Ning Ning

Det kanske är en filial för "Handarbetets vänner"

Nä, "Bra karl reder sig själv" som de heter.

Att dom inte tar upp problemet med alla damer från det forna Östblocket istället.

Dom finns överallt i landet med sina tjänster.

Guest Siam-Nilsson

Jag tror att de flesta tidningsläsare i Sverige inte upprörs speciellt av liknande "scoop".

De rycker nog på axlarna och tänker att "inget nytt på thaifronten".

Det är nog så att "Marie Hebelius Svahn" har blivit lite svartsjuk eller har arbetsbrist.

Kanske hon anade att hennes egen man brukar besöka stället för att få lite hjälp med handtrallen?

Och då ska det naturligtvis sättas P för detta!

Vill man som trovärdig journalist Wallraffa (avslöja orättvisor och andra hemskheter)

- ja då får man nog vara villig att bli lite mer skitig om händerna,

istället för komma med dessa lama avslöjande reportage som bara avslöjar att det är jobbigt att runka lite då och då under ett arbetspass på 10 - 11 timmar.

Sabura

Kanske har gipsad båda armarna whistle.gif

Så hur ska han betala?

nissefisk1

Så hur ska han betala?

Det är det minsta problemet dance1.gif

Olinen

Jag undrar mest vad onanation är . :huh:

jb21

På den länkade så tycker jag faktiskt inte att det är så blodigt. Katoyen påtalar att det enbart handlar om avrunkning och att de inte får ha mer sex...eller samlag.

Om personerna som jobbar där inte mår illa av det och tycker det är ok, så why not? Vi kommer aldrig att kunna komma ifrån detta för så länge som det finns köpare så kan det säljas...tänk på det istället.

Vad som däremot stör mig fruktansvärt mycket är att det alltid ska klankas ned på thailändskorna...när vi själva från högsta topp i samhället inte gör annat än att utnyttjar läget. Äcklig dubbelmoral!

Sedan är de svenska tjejerna knappast finare släkte när det kommer till sex. De är t o m dummare än thai då de inte ens tar betalt! :D

Håller med dig :dance: velcome to sweden :dance1::dance1::dance1:

Vaxet

Ja detta lär ju inte bättra på Thailändskor rykte, och alla dras som vanligt över en kam.

Även om jag tycker detta är tråkigt och som sagt skadar Thailändskor i gemen så har jag ändå en liten undran.

Prostitution är förbjudet för köparen i Sverige, dock gör säljaren inget olagligt.

Massage är lagligt att både sälja och köpa i Sverige.

Alltså då massage av samtliga kroppsdelar förutom en antar jag, eller kan man även få könsorganet masserat så länge inte utlösning sker.

Kanske det är olagligt att vidröra könsorganet helt vid massage, eller får man vidröra så länge inte erektion uppstår.

Ja vad säger ni om detta, och vad tror ni lagvrängarna anser, vad är massage och vad är över gränsen mot prostitution.

Måste då också avslöja att jag i min mycket tidiga ungdom vid ett tillfälle var så tänd på en dam att jag typ "kom" innan hon rört vid mig. :bag:

Hoppas inte någon stackare råkar ut för denna pinsamhet på en massageshop, för då är ju personen antagligen ansedd att vara en sexköpare och hamnar bakom lås och bom, eller? :huh:

Sabura

Det är det minsta problemet dance1.gif

Allt det andra anser inte jag vara problem men prova att ta fram plånboken och ge sex hundra kronor till tjejen i kassan med båda armarna gipsade. Det kan du pyssla med under helgen att försöka bemästra. ;)

måne

Onation är en ordböjelse för donation :whistle:

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy