Jump to content
IGNORERAD

Anmälan till Närketräffen

Nerike

Recommended Posts

• Svar 735
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• måne

106

• Avregistrerad clion

93

• Odin

62

• svampen

61

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Hej på er en uppdatering

Dessa sköna personer har anmält sig.

Drivern Med fru samt ett barn

Enis med fru samt två barn

Clion med fru samt två barn

Måne med fru

Odin med fru

Svampen med fru

Stigb med fru

Mille med fru

Nybbe med fru

Pingislover

Herr Chang

Honken

Nerike

Thainab

hakancnx

Bibben

Lek

31 st anmälda, skall efter önskemål kolla priset för barnen till Buffén

Sedan har jag några som kommer anmäla till mig direkt via telefonen (dom är från Örebro)

Siam Nilsson skulle vara mycket kul om du kom till träffen, vi vill ju ha alla sköna snubbar/tjejer från MPR.

Så vi kan få en träff som det kommer snackas om länge, men redan nu finns det många kända namn med på träffen

Men några till får plats ni har till ca 10.00 i morgon tisdag 2010-01-26 på er att anmäla er då skall bokningen in.

Men alla ni som inte vill bowla eller äta är också välkomna att följa med för vi kommer dra vidare till nå trevligt ställe efter strike.

Mvh

Nerike

Nie damer chang du får se till å få me damen så det blir jämt skägg :huh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Siam Nilsson skulle vara mycket kul om du kom till träffen, vi vill ju ha alla sköna snubbar/tjejer från MPR

Kan bara hålla med det fins säkert plats i Driverns van Lars sätt på charmen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Vi befinner oss på skottavstånd från Örebros polishus :whistle: Och du bor mittemot :kort: huga.Mvh Måne

Hmmm nåja nu är det ju redan bokat, jag får väl använda lösnäsa och peruk så kanske jag klarar mej

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Drivern´s van är fullsatt sånär som en plats som är vikt för fru Chang som jag hoppas följer med

Du kan väl låna öl lastbilen och lite pallar som sittplatser. :whistle: sen kan du ju skicka med några flak så herrskapet kan grunda lite innan :dance::crazy::dance1::friends::drinks:

Dela på andra sajter

Detta ser onekligen lovande ut :drinks: Väl mött dryckesbröder och systrar.Ni ska få en upplevelse ni sent ska glömma :crazy: Välkomnande hälsningar Måne

Måne

Dela på andra sajter

PS: Måne har glömt att berätta att han bjuder på all dricka hela kvällen!

Skål herr måne! :)

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Drivern´s van är fullsatt sånär som en plats som är vikt för fru Chang som jag hoppas följer med

Ja, nu har jag lyckats övertyga fru Chang om att detta blir en mycket trevlig träff, så hon är med på buffé och bowling! Även det som händer efter antar jag ;)

Därmed är väl Driverns van fullsatt, men det finns ju till exempel buss och tåg!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Verkar ju kul den däringa träffen i Örebro, få se om ni lyckas slå södra Isaanträffen i tid (34 tim eller nåt sånt varade den totalt). Och långbordsmässigt så lär ni behöva en stor lokal för att slå rekordet.

Hur många vi var vete tusan eftersom det var omöjligt att räkna in alla barn och utökade familjer som deltog.

Ska tänka på er här i Thailand den 13:onde i alla fall och Changen den dagen är förärad er. Kanske slår en pling till måne under träffen och kollar av läget. så att säga.

Lycka till! :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Det vore ju trevligt om du ringde Kim men jag tror det blir för sent för dig :whistle: Vi börjar ju 24.00 thaitid så då nannar du säkert.Vad det gäller rekordet så räcker det väl om vi kommer upp i 30 för att det ska ryka(och det är passerat) :great: .Hade önskat att Erkki kunde komma :great::dance: .Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hade önskat att Erkki kunde komma

Då blir det inget drickbart över till oss Måne (enl ett ryckte)

Ändrades av clion

Dela på andra sajter

HC roligt ju, ju fler ju roligare.

Sen får man se vad Nerike rapporterar idag vid 10-tiden, se om det anmälts några fler alls.

Ser fram emot detta nu

17 dagar kvar.

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Hej på er en uppdatering

Måne med fru

Odin med fru

Svampen med fru

Stigb med fru

Mille med fru

Nybbe med fru

Herr Chang med fru

Swedeman med fru ett barn

Fräsarn med fru

Conny

Pingislover

Honken

Nerike

Thainab

hakancnx

Bibben

Lek

39 st anmälda (bara till buffé och bowling är det rekord)

Ni har en liten stund till att anmäla er då jag har kundbesök på förmiddagen, så bokningen gör jag i eftermiddag.

Kolla in detta 13 tjejer, det du clion. *smile*

Roligt är också att att vissa tar med barn, jag lovar att ni kommer få kul gör som Enis med familj ta ett besök på dagen på Gustavsvikbadet ett mycket roligt äventyrsbad

Kanske vore nåt för oss alla men jag börjar vid bowlingen, vill ni ha tips om hotell Pm:a mig eller måne samt svampen.

Länk badet

http://www.gustavsvik.se/

Mvh

Nerike

Ändrades av Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Hej på er alla!

Jag har bokat ett ställe som vi kommer att ha för oss själva så efter bowlingen kommer vi gå till min bodega inte bara min utan även månes och svampens det är vårat stamställe.

Ca 21.30 har vi stället för oss själva, där kommer det att finnas karaoke efter önskningar från Herr Chang.

Och Obs. vi kommer att vara själva där då vi har abonnerat stället, dock kommer det några thaitjejer till men dom kommer att stå på viplistan.

Så ni med barn kan även ta med er dom dit så dom får se Herr Chang samt måne sjunga ja han kan sjunga och gör det bra, jag kommer att avstå då vi inte vill att glas skall spricka.

Mvh

Nerike

Dela på andra sajter

Precis som mig är Erkki en gedigen norrlänning som uppskattar livets goda,och då vore det väl förkastligt att inte avnjuta dessa ädla drycker när de finns tillgängliga eller vad säger ni :drinks: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Det vore ju trevligt om du ringde Kim men jag tror det blir för sent för dig whistle.gif Vi börjar ju 24.00 thaitid så då nannar du säkert.Vad det gäller rekordet så räcker det väl om vi kommer upp i 30 för att det ska ryka(och det är passerat)

Jag pratar om rekord i tid, inte i personer. 34 tim höll södra Isaanträffen på med dom flesta deltagarna närvarande hela tiden. ;)

Och för övrigt kan jag ju ringa klockan 0600 när jag stiger upp för då är ni väl i bäst form där borta i Pennybridge. Eller? :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Jag pratar om rekord i tid, inte i personer. 34 tim höll södra Isaanträffen på med dom flesta deltagarna närvarande hela tiden. ;)

Och för övrigt kan jag ju ringa klockan 0600 när jag stiger upp för då är ni väl i bäst form där borta i Pennybridge. Eller? :)

Jag tror vi slår gamla rekordet med hästlängder både i tid och personer.

Nu har ju Nerike ordnat Kareoke på sin kvarters Hacienda in till på småtimmarna

sen är det väl bara att hasa vidare på efterfest hm antagligen semesterdag måndag! :drinks:

Mvh Svampen :wai: "Ps:kommer Måne igång håller festen på till Song Klang hi hi :lol:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Det ska nog inte bli några problem med rekordet,startskottet går 11.00 lördag och du känner väl mig :whistle: tror du jag är klar 21.00 söndagkväll?men skillnaden är väl att det inte blir någon sömn här så nu pratar vi nonstop :drinks: Mvh Måne PS ska bli trevligt att prata med dig/er 24.00 DS

Måne

Dela på andra sajter

Anmälan är klar

Måne med fru

Odin med fru

Svampen med fru

Stigb med fru

Mille med fru

Nybbe med fru

Herr Chang med fru

Swedeman med fru ett barn

Fräsarn med fru

Conny

Pingislover

Honken

Nerike

Thainab

hakancnx

Bibben

Lek

28 st äter buffé om det kommer in nån enstaka till buffén kan det gå att ordna.

32 st bowlar det kan bli svårare att få in nån mer då det blir fyra per bana tot. 8 banor.

Kan nu tala om att vi kommer att blanda personer till banorna så ex. inte bara örebroare på en bana

då det finns 5 st barn så kommer vi att se till att dom hamnar på en bana med nån förälder banan jämte.

Om det finns önskenmål vad barnen skall äta så kom in med det, så vi kan beställa mat till dom också.

vill dom ha buffe så håller vi på att kolla pris till barnen.

Priser samt tider

Buffé samt Bowling 395:- en öl eller ett glas vin ingår (äter 18.00 till 19.30)

Buffé 255:- en öl eller ett glas vin ingår (äter 18.00 till 19.30)

Bowling 140:- Öl/vin/läsk köper vi (Bowlar 19.30 till 21.00)

Ca 21.30 till 24.00 Karaoke på Bodegan tala om vilka som kommer att närvara barnen får vara med men inte efter en viss tid klockslag hur länge dom får vara med återkommer jag med senare (lagen om utskänkning)

mvh

Nerike

Ändrades av Nerike

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...