Nerike Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 (ändrad) Hej på er alla! Ni som skall vara med på Bowlingen samt mat jag behöver eran anmälan då jag behöver boka på Strike. I matväg blir det bara tyvär Buffé då pytt serveras på ett annat ställe. Pris med mat och Bowling är 395:- bara Buffé kostar 255:- Buffé kan ni läsa om här. http://orebro.strike...namic/buffe.asp Så PM mig eran anmälan så jag vet vilka som ska både bowla och äta eller vilka som ska ha bara buffé jag skulle vilja ha era anmälan via PM senast på måndag 2010-01-25 så jag kan boka platser. Alla andra som inte vill bowla eller äta behöver inte anmäla ni är välkomna också. Tider. Samling vid entren på strike dvs bottenvåningen 17.45 svampen och jag kommer att vara där från 17.30 Buffén börjar 18.00 och håller på till 19.30 Bowling börjar 19.30 och håller på till 21.00 Efter bowling kommer vi dra vidare, jag håller på att kolla upp några ställen då det har kommit önskningar om Karaoke. Mvh Nerike Ändrades Januari 21, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Det var inte mycket till buffe Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Det var inte mycket till buffe Gnäll inte på buffen gubbtjyv det verkar ju skitgott, och det fanns ju nötter till Mr. Moonshine så gråt inte...hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Det såg väll gott ut Måne.Har aldrig bowlat men man kanske skulle testa nä nu får det bli ett par klirrare har semester till onsdag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Det såg väll gott ut Måne.Har aldrig bowlat men man kanske skulle testa nä nu får det bli ett par klirrare har semester till onsdag Jag är inte heller nån Bowlare men vi kan väl spela i en egen grupp tillsammans med damerna, de finns ju pilsner... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 låter alldeles utmärkt.Honken kan vara lagledare för damerna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Nerike svarar när jag vet om damen får ledigt senast 25 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 nu blir det en plats till ledig i driverns van Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Det var inte mycket till buffe VARMT Grillad kycklingfilé brässerad i creme fraishe & örter, toppas med färska tomater och basilika Dill- & kumminbakad laxfilé Rotfruktsgratäng smaksatt med prästost och färsk timjan KALLT Varmrökt laxfilé med ruccola- & citrusolja Pepparmantlad salami med färskskuren frukt SALLADER Krämig pasta med dijonsenap, kapris och färska grönsaker Potatissallad med citron, persilja, rädisor och fetaost Sallad på röda mangoskott, grönt äpple & valnötter Syrlig sallad på romansallad, avokado och färsk lime Tomat- & rödlökssallad med svarta oliver Örtmarinerade oliver SÅSER, DRESSINGAR Tomat- & melonsalsa Pestocreme Senapsvinaigrette Olivolja & balsamvinäger TILLBEHÖR Smör & nybakat bröd DESSERT Ostbricka med kex, nötter och torkad frukt Tilllagt på begäran av Måne!!!!!!!!! Nana Filé med Soi Cowboy Sås och gogo sallad!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 låter alldeles utmärkt.Honken kan vara lagledare för damerna Inse att ni kommer torska så hårt då. Svansen mellan benen medans jag och flickorna triumpherar runt i lokalen. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 (ändrad) nu blir det en plats till ledig i driverns van Risken e stor.För då får vi ha egen bil om inte drivern ordnar nåt större.jag dam teroristerna :whistle:för då behövs 4 pl+ eget rum Ändrades Januari 22, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 (ändrad) Nana Filé med Soi Cowboy Sås och gogo sallad!! Den tar clirre obesett :crazy:PS Går det å få pudding till efterätt Ändrades Januari 22, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 Risken e stor.För då får vi ha egen bil om inte drivern ordnar nåt större.jag dam teroristerna :whistle:för då behövs 4 pl+ eget rum Hej Clion, något större transportmedel kan jag ej fixa så du får ta familjebilen om dam och terrorister skall följa med och du kan då ta den mindre lägenheten som jag bokat,OK? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 Finns det inga museum eller spännande föreläsningar man kan gå på den helgen? isf kanske jag och fler med mig skulle överväga att komma till Örebro. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 Finns det inga museum eller spännande föreläsningar man kan gå på den helgen? isf kanske jag och fler med mig skulle överväga att komma till Örebro. Evenemang: http://www.visitorebro.se/default.aspx?c=3&TLtf=10&TLdc=183&lang=&TLl=&TLdb=139%2C337&TLco=SE&TLll=20&tia=12&tib=02&tic=2010&tid=14&tie=02&tif=2010 Utställningar: http://www.visitorebro.se/default.aspx?c=3&TLtf=11&TLdc=183&lang=&TLl=&TLdb=139%2C337&TLco=SE&TLll=20&TLcat=39_63&tia=12&tib=02&tic=2010&tid=14&tie=02&tif=2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 Evenemang: http://www.visitorebro.se/default.aspx?c=3&TLtf=10&TLdc=183&lang=&TLl=&TLdb=139%2C337&TLco=SE&TLll=20&tia=12&tib=02&tic=2010&tid=14&tie=02&tif=2010 Utställningar: http://www.visitorebro.se/default.aspx?c=3&TLtf=11&TLdc=183&lang=&TLl=&TLdb=139%2C337&TLco=SE&TLll=20&TLcat=39_63&tia=12&tib=02&tic=2010&tid=14&tie=02&tif=2010 Kanon Enis! hakar du på? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 Kanon Enis! hakar du på? Utställningen Boy`s stories och foto-utsällningen kan väl passa dig Lamai,skall du ha en plats i bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2010 (ändrad) Hej på er alla, en uppdatering! Ni som skall vara med på Bowlingen samt mat jag behöver eran anmälan då jag behöver boka på Strike. I matväg blir det bara tyvär Buffé då pytt serveras på ett annat ställe. Pris med mat och Bowling är 395:- bara Buffé kostar 255:- Buffé kan ni läsa om här. http://orebro.strike...namic/buffe.asp Så PM mig eran anmälan så jag vet vilka som ska både bowla och äta eller vilka som ska ha bara buffé jag skulle vilja ha era anmälan via PM senast på måndag 2010-01-25 så jag kan boka platser. Alla andra som inte vill bowla eller äta behöver inte anmäla ni är välkomna också. Tider. Samling vid entren på strike dvs bottenvåningen 17.45 svampen och jag kommer att vara där från 17.30 Buffén börjar 18.00 och håller på till 19.30 Bowling börjar 19.30 och håller på till 21.00 Efter bowling kommer vi dra vidare, jag håller på att kolla upp några ställen då det har kommit önskningar om Karaoke. Dessa sköna personer har anmält sig. Måne med fru Odin med fru Svampen med fru Herr Chang Honken Drivern Nerike Thainab Mvh Nerike Ps. Clion du behöver inte bowla finns några som inte kommer att göra det, det är några barrävar men visst vore det kul att få vinna över rikssvenskarna (bla. mig) *smile* Ändrades Januari 22, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 Detta kan nog allt bli kul. Värdelös på bowling, men kör på styrka som ibland funkar. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2010 (ändrad) Samma här Honken ska bli riktigt kul att träffa folk live. Nu väntar vi på anmälningar från bla. Clion, Bibben, SWEDEMAN, hakancnx, pingislover men alla är välkomna boka nu så kommer ni få riktigt roligt samt träffa trevligt folk frånolika delar av sverige Mvh Nerike Ändrades Januari 22, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 Detta kan nog allt bli kul. Värdelös på bowling, men kör på styrka som ibland funkar. Ibland behövs inte styrka!!! MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 haha den distractionen blir nog ett vinnande concept, iaf jag kommer att ha svårt att träffa rätt bana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 När ni sätt min buttcrack kommer ni låta mig vinna i vilket fall som helst Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 Var det inte den vi såg på eniro?? Honken,försök få med edvardpop oxå Mvh Måne som inte ska bowla av hänsyn till de andras självförtroende Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bo Fink Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 En stilla undran från BF, vilket datum är träffen? Är det "rätt" datum dyker BF upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu