Avregistrerad clion Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 (ändrad) skrolla upp :whistle:med muuuuusen Ändrades Januari 24, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Då har man skickat ett PM till festgeneralen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Skulle festivalgeneralen Nerike kunna anslå deltagarlistan igen? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Den kommer nog imorgon när "generalen" är pigg och fräsch igen Jag tror att vi har ett mötesrekord på gång Ryktet går till de som inte är så aktiva här och intresset verkar bli på topp. IN MED DELTAGARLISTAN 555555 Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Får hoppas på rekord, hade vart kul nu när man måste resa så "långt" för en träff Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Den kommer nog imorgon när "generalen" är pigg och fräsch igen Jag tror att vi har ett mötesrekord på gång Ryktet går till de som inte är så aktiva här och intresset verkar bli på topp. IN MED DELTAGARLISTAN 555555 Mvh Måne Tror han drar in den imorgon. Ligger nog för ankar idag och mörkar,hade tydligen möte på sitt jobb igår med sedvanlig Pubrunda efteråt!! Lite huvudbang idag! MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Hej på er träff-fixare, jag anmäler härmed fru-driver och dotter(7) till träffen ink bowling och buffe´för frun. Kan inte svara för fru Chang men hennes farang hör säkert av sig,plats finns i bilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Hej på er träff-fixare, jag anmäler härmed fru-driver och dotter(7) till träffen ink bowling och buffe´för frun. Kan inte svara för fru Chang men hennes farang hör säkert av sig,plats finns i bilen. Drivern, messa Nerike så det inte blir en massa strul. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 PM:at och klart,kanske bäst så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 PM:at och klart,kanske bäst så Fin skit, välkommen ombord! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Väntar ivrigt på den uppdaterade listan nu. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2010 (ändrad) Hej på er en uppdatering Dessa sköna personer har anmält sig. Drivern Med fru samt ett barn Enis med fru samt två barn Clion med fru samt två barn Måne med fru Odin med fru Svampen med fru Stigb med fru Mille med fru Nybbe med fru Pingislover Herr Chang Honken Nerike Thainab hakancnx Bibben Nicke 31 st anmälda, skall efter önskemål kolla priset för barnen till Buffén Mvh Nerike Ändrades Januari 25, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Sjusst, låter verkligen som att det blir den största MPR träffen i MPR's historia. Eller har jag fel? Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2010 Honken! ja det verkar bli det men så vill ju alla komma till sverigesmittpunkt. *smile* Har kollat upp maten till barnen då dom inte äter så mycket, strike kan fixa en barnmeny eller om vi har önskemål. vad som gäller Buffen så brukar det bli halva priset till barn så hälften av 255:-, men som sagt kom med önskemål så fixar strike billig mat till barnen. Och så har jag fått kännedom att det finns folk som inte vet hur man skickar ett PM. tryck på brevet under mitt foto ser ut som ett kyvert, sedan kommer det en ruta där ni skriver tryck sedan på skicka. Tänk på att det är sista dagen för anmälan, och ni behöver inte ta både buffe och bowling. Finns dom som bara vill ha buffe samt så finns det dom som bara vill bowla Men som sagt skriv i er anmälan (via pm) vad ni vill ha dom flesta har gjort det men några har inte men jag har pratat med dom redan. Kan tala om att vi beställde till 30 pers men har fått utöka antal till strike idag (preliminärbokning) då redan var fullt efter er anmälan. Så ni som inte har anmält er redan gör det för detta kommer att bli kul, ni kommer att ångra er när alla kort börjar dyka upp på MPR. Men som sagt vi måste respektera att vissa inte vill synas på forumet med kort och det måste respekteras, men vi är vuxna personer så det ska nog inte bli några problem. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Härligt då kanske Måne med dam kan vara kvar längre än 1930 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Risken att jag går före dig clion finns inte(ska vi slå vad) Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Risken att jag går före dig clion finns inte(ska vi slå vad) Mvh Måne Jag sätter en hundring på dej Måne!!!! MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2010 (ändrad) Oddset på att Måne skall går först är lika med ett till ett, dvs det finns inte på världskartan att han går först. Till och med papa tjong ligger i lä där. För att inte tala om oddset på att han tömmer blåsan först. Mvh Nerike Ändrades Januari 25, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Clirre går alltid först, det har man sett några ggr http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Jag lämnar sist! slå vad nån? Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Efterfest hos någon?? Tyvärr går det inte hos mig denna gång men det kanske finns någon som känner sig manad Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Jag sätter en hundring på mig själv Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Gött mos detta, med så många nya bekantskaper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2010 (ändrad) Hej på er en uppdatering Dessa sköna personer har anmält sig. Drivern Med fru samt ett barn Enis med fru samt två barn Clion med fru samt två barn Måne med fru Odin med fru Svampen med fru Stigb med fru Mille med fru Nybbe med fru Pingislover Herr Chang Honken Nerike Thainab hakancnx Bibben Lek 31 st anmälda, skall efter önskemål kolla priset för barnen till Buffén Sedan har jag några som kommer anmäla till mig direkt via telefonen (dom är från Örebro) Siam Nilsson skulle vara mycket kul om du kom till träffen, vi vill ju ha alla sköna snubbar/tjejer från MPR. Så vi kan få en träff som det kommer snackas om länge, men redan nu finns det många kända namn med på träffen Men några till får plats ni har till ca 10.00 i morgon tisdag 2010-01-26 på er att anmäla er då skall bokningen in. Men alla ni som inte vill bowla eller äta är också välkomna att följa med för vi kommer dra vidare till nå trevligt ställe efter strike. Mvh Nerike Ändrades Januari 25, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Jag hörde att nationella insatsstyrkan är informerad och står stand by. Bäva månde Örebro, eller hela gnällbältet kanske... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu