Jump to content
IGNORERAD

Anmälan till Närketräffen

Nerike

Recommended Posts

• Svar 735
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• måne

106

• Avregistrerad clion

93

• Odin

62

• svampen

61

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Måne är fortfarande vid medvetandet.

Kim: med antalet deltare vi jaft idag så tar vi eran tid och mosar den helt och hållet :)

Same same, but different!

Dela på andra sajter

:clapping:

HAHA Honken, Du ska få ett gratistips till nästa träff: Ta med BTT som skribent, han är ju svensklärare så låt honom stava åt Dig :dance1::dance1::dance1:

Verkar ha varit en "underhållande" afton.

Baa (lätt avis)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Måne är fortfarande vid medvetandet.

Kim: med antalet deltare vi jaft idag så tar vi eran tid och mosar den helt och hållet smile.gif

Ja ingen blir gladare än jag om ni slår våran längd på träff vilket var 34 tim med dom flesta deltagare närvarande hela tiden. Fast det beror väl på hur man räknar eftersom vi ju alla sov några tim i halvtid. :)

Själv fick jag nog knappa tre tim innan det var dags att dra vidare på dygn två.

Men jag håller tummarna för er i Örebro. great.gif

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har precis vaknat kan berätta att träffen va härlig och pricken över iet va när lamai dök upp på strike :great::great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Jaa jag tänkte sätta mej och posta bilder.. Men det trådlösa internetet e så jävla dåligt så det går inte (sitter i Hotelreceptionen nu annars ingen kontakt)

Men jag kan iaf. rapportera att träffen var kanon, Nerike kommer nog att återgå till sitt vanliga jag inom ett par veckor... Tack för allt gubben. hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Jaa jag tänkte sätta mej och posta bilder.. Men det trådlösa internetet e så jävla dåligt så det går inte (sitter i Hotelreceptionen nu annars ingen kontakt)

Men jag kan iaf. rapportera att träffen var kanon, Nerike kommer nog att återgå till sitt vanliga jag inom ett par veckor... Tack för allt gubben. hehe

Ja in med bilder speciellt på knasen

Dela på andra sajter

Ja detta måste vara speciellt.Här får vi besök från storstäderna men alla utom undertecknad håller styrfart och har inte behövt slå i turbon än :drinks: men en otroligt trevlig fest som fortsätter,har precis slagit hål på gränsliter ljust mmmmmmmmva gott det är och min älskar mig mer än nånsin burp :drinks:

Måne

Dela på andra sajter

Tja, det blev knappast något rekord i hålla på länge, möjligen vad gäller antal deltagare.

Vi tackar alla gästvänliga Örebroare med Nerike som skicklig ledare för en mycket trevlig tillställning! Jag ska lägga in bilder när vi kommit tillbaka till Göteborg, just nu försöker vi få i oss lite frukost.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

bilder kommer i kväll förhoppningsvis :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Måne vet inte hur man sover och röjde istället natten lång.

Innan han svängde förbi hotelet vårt o började på ölen igen.

Ps: sthlm'arna har lämnat gnällbältet och kan nu gnugga bort den där smutsfläcken på kartan som sägs heta öjebjo :)

Dela på andra sajter

Tja,

Pratade just med Måne, han kände sig lite ensam.

Är det verkligen bara så illa att endast han forfarande har fest???

Puss

Erkki

Dela på andra sajter

Tack alla inblandade igår, ingen nämnd ingen glömd!

Sitter nu på Örebro C i väntan på tåget hem.

Har iaf lärt mig något, boka aldrig ett tåg hem som har avgångstid runt 11-snåret.

Enis, var hotellfrukosten nåt o ha? :bag:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Får börja med att tacka för en trevlig och rolig kväll, har nu kommit tillbaka till fattigdom och elände här i Uppsala

Änlände till Örebro vid 12 tiden så gumman måste kolla på stan om H&M, Lindex mm, mm har samma sortiment som hemmawhistle.gif

005.jpg

004.jpg

Senare så anlände Swedeman, Honken, Odin och Clion så vi förfestade lite hos Clion som hade det största rummet

011.jpg

008.jpg

010.jpg

Tripp Trapp Trull

013.jpg

Sedan gick vi till Bowlinhallen Strike

Här ska det bowlas

020.jpg

021.jpg

022.jpg

017.jpg

024.jpg

018.jpg

014.jpg

mera kommer

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Tack alla för en jätte trevlig tillställning :great:

Är det någon som saknar sitt tröstpris så finns det ett par extra hos mig, tror att efterfesten fick några att glömma både det ena och andra :whistle:

Nu ska det städas... salt, blod och öl hela lägenheten. Men först en liten återställare :drinks:

Dela på andra sajter

Får börja med att tacka för en trevlig och rolig kväll, har nu kommit tillbaka till fattigdom och elände här i Uppsala

Änlände till Örebro vid 12 tiden så gumman måste kolla på stan om H&M, Lindex mm, mm har samma sortiment som hemmawhistle.gif

...cut ut bilder...

mera kommer

Trevliga bilder där, började dock likna lite Sagan om ringen när jag och clion fick leka med varandra...

Honken blev gandalf och clion blev frodo whistle.gifclapping.gifdrinks.gifdance1.gifdance.gifcrazy.gifna.gif

Dela på andra sajter

Där har ni era nya nick Gandalf & Frodogreat.gif

Taktiksnack

027.jpg

Göteborgpostens egen hovfotograf

032.jpg

033.jpg

036.jpg

Kvällens överraskning..Helt plötsligt stod han där i baren..Lamai64

EnisLamai.jpg

Tvättstugan var väll trasigwink.gif

037.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Vidare till prisutdelning & karaoke

Hur får man igång den här manicken då?

051.jpg

Småclions

038.jpg

Prisutdelning

048.jpg

050.jpg

045.jpg

På spaning

042.jpg

en sångfågel

062.jpg

063.jpg

068.jpg

070.jpg

en som blev trött

069.jpg

efter sång av HC

th_HerrChang.jpg

Ändrades av Kenneth4618

Dela på andra sajter

Fiina pick's Kenneth. Tack för senast förresten.

Jag sitter och laddar bilder från kameran åxå.. postar snart..

Dela på andra sajter

Ok nu ska jag försöka publicera bilder utan hjälp för första gången... (var fan är Durian när jag behöver honom)

Ok uppvärmning på nervägen, Honkens Singha hade en strykande åtgång..

IMG_1097-Kopia.jpg

Väl nere i Weepingtown Pennybridge insåg man snabbt att detta forum besitter en väldig spännvidd

IMG_1104.jpg

Hoppar över Käket och går direkt på den stora nervärderingen... Jag blev sist i min grupp... Började bra men med ökat alkoholintag sjönk resultaten snabbt

IMG_1124.jpg

Dela på andra sajter

det verkade vara en trevlig fest,,in med mera bilder :clapping: (lite skandaler borde det vara som fastnat på bild) herr chang är duktig på mycket förstår jag :dance1::ironi: (inte sång)

Glöm dina problem,,,

Imorgon kommer nya,, ;-)

Dela på andra sajter

Som sagt fina pix,väntar på Odins.

Ankom västkusten kl 17 efter en lugn biltur i motsol.

Tackar för en trevlig fest och trevligt bemötande,börjar ladda för thailandsresan med HC nu när detta roliga är över.Vi blev även utmanade på en golfrunda,som vi givitvis antar

mvh Drivern

Ps havren räckte denna gången,det gick ju utför hela vägen Ds

Dela på andra sajter

Trevliga bilder där ovan!

Att den härliga festen har lämnat spår efter sig i Örebro råder det ingen tvekan om :crazy:

post-3290-126617503231_thumb.jpg

post-3290-126617503231_thumb.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...