mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Färdkost inhandlat. Får se vad Odin tycker om det imorn när han svänger förbi och kör en driveby innan han inser att han inte får dricka på minst 2 timmar... Han kanske lämnar mig kvar Ska du till Liseberg, din jävla glädjedöare? Akta dig för bergbanan, den är bara för män!!! )) IRONI /mv "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Today is the Day! Hoppas alla är laddade välkomna till Nerike! Mvh Svampen "Ps ringer dig idag Knasen" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Ring efter kl. 12 är du snäll Svampen.. Måste knoppa ett par timmar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Ring efter kl. 12 är du snäll Svampen.. Måste knoppa ett par timmar.. Oki på väg till logistikutbildning på jobbet klar vid 12 snåret ringer då! Sov Gött! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 (ändrad) Mja, tillställningar som måste hypas i 500 meddelanden innan själva gillet ägt rum och dessutom hålls mitt i gnällbältet med en massa tillresta götlaborgare har inte di rätta förutsättningarna för ett partaj. Ställ in festen innan det är för sent! Gnällbältaren Arne Ändrades Februari 13, 2010 av ban99arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Mja, tillställningar som måste hypas i 500 meddelanden innan själva gillet ägt rum och dessutom hålls mitt i gnällbältet med en massa tillresta götlaborgare har inte di rätta förutsättningarna för ett partaj. Ställ in festen innan det är för sent! Gnällbältaren Arne Och den som måste hypa sig själv med 3021 inlägg på andras bekostnad, har inte dom rätta förutsättningarna för att ha partaj med oss vanliga dödliga. Nej ha du din egen fest utanför pressbyrån i Katrineholm, så ställer vi till fest i gnällbältet, med kamratskap, pilsner o slagsmål. HSB Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Okej, nu kör vi! Eller strax iaf, inväntar herr segobert just nu bara. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Tja gubbar, Kör hårt! Ta hand om måne när han somnar. Puss Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Hej alla, Nu är vi på väg till Örebro! Beräknad ankomst 16.00. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Ha det så trevligt! Får försöka vara med någon annan gång! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Nu är det sista inlägget snart går STARTSKOTTET!! Nerike va precis förbi med spruckna trummhinnor vilket djävla ljud i kareoke anläggningen samma ljudsystem som Stones på svergieturnen!! Imorgon kommer rapporten från MPR:s största träff i mannaminne!!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Erkki,du behöver inte vara orolig,jag har legat på träningsläger 5 månader inför detta evenemang Just nu öppnade jag första ölen slurp men det är definitivt inte den sista jag kommer att öppna hårt för att sedan öka och vi får väl se om det är något krut i herrarna från 031 och 08 området och om jag mot förmodan skulle falla så kommer jag garanterat att falla med flaggan i topp .Jag saknar lamai64 och dig Erkki men jag ska inte vanhedra våra färger.Hälsa frugan och de andra.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Tja Måne, 08 området kan vi glömma direkt, 031 området kan vara lurigare... Vi får hoppas att någon är vaken när du bestämmer dig för att öka. Ha det så kul på träningslägret, det kan du behöva inför Surin träffen. Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Tack för det Erkki,ska offentligt utbringa en skål från dig.Surinlägret ser jag verkligen fram emot vi stålhannar ska nog rå på 031:orna oxå skulle tro att bortförklaringarna dyker upp här i tråden framåt 17.00-tiden imorgon(om dom kvicknat till)ha det Måne nummer 4 är öppnad Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Ha det riktigt trevligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Är nu på plats på Plaza hotel i Örebro inväntar att honken , odin och clion ska dyka upp. Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Ha det riktigt trevligt. Ha det så trevligt du och Lamai med TVn och melodifestivalen, ni har juh inte möjlighet att närvara då ni ska rå om varandra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 har precis installerat mig i 212när öppnar strike När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Var lugn clion,Odin och Honken är redan installerade.Strike är öppet,knasen är där redan Måne från lånta fjädrar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Ja, nu är vi installerade på vårt fina vandringshem! Damerna äter och herrarna dricker öl ;-) Väl mött i kväll! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Ha det så trevligt du och Lamai med TVn och melodifestivalen, ni har juh inte möjlighet att närvara då ni ska rå om varandra Visst, jag o min granne krögar'n skall ha de riktigt trevligt, massa rödtjut och ett gäng trevliga thaidamer... en del e tydligen singlar...men de spelar ju egentligen ingen roll har jag hört Ja, nu är vi installerade på vårt fina vandringshem! Damerna äter och herrarna dricker öl ;-) Väl mött i kväll! Herr Chang har talat. Jag kan stå vid motorvägen imorgon o hurra för våra hjältar! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Kan det verkligen vara så besvärligt och ta så lång tid att få livecamen installerad? Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Ja då har man hittat hem till Plaza hotel ,vilken kanonträff , så många trevliga personer man lärde känna i kväll . det här var mycket bättre än tigern swedenfarang , så det var en miss att inte följa med hit . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Knasen är nakare och har däxkat. Notera tiden för inlägget Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu