Herr Chang Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Hehe Svampen, Fin gammal bild på Örebros stolthet Som kuriosa kan jag nämna att min morbror var med och byggde detta mästerverk, och som tioåring hade jag nöjet att besöka tillsammans med morbror och annan släkt. Enda gången jag varit i Örebro... men på lördag är det dags igen! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Detta med fotografering är alltid ett dilemma. Med så många deltagare är det knappast praktiskt att alla fotografer går runt och frågar alla om det är OK att publicera bilder på dom på exempelvis detta forum. Det vore mer praktiskt om de deltagare som ej önskar synas på detta forum meddelar detta i denna tråd. Månes motvilja är noterad av mig! Men det vore ju synd att behöva avstå från att publicera en fin gruppbild bara för att någon på bilden inte vill figurera på forumet. Jag tycker man kan publicera om man undviker att identifiera de som egentligen inte vill vara med. Gillar man inte det får man väl gömma sig när en kamera kommer fram... Vi kan ju inte ha något generellt fotoförbud, och det blir väl en hel del som hamnar i medlemmarnas privata arkiv. Som moderator ställer jag upp på att vid begäran från berörd medlem radera oönskad bild, dock möjligen ej gruppbilder. Herr Chang har talat. Självklart ska dom som inte önskar bli fotade respekteras men jag har en lösning. Inhandla några dylika masker och en knippe sugrör till dom som inte vill förevigas på bild https://mapont.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename=94356_1208.jpg Efter att ha följt denna tråd är jag övertygad om att det blir en kanonfest som kommer att gå till historien !! Mvh Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Hehe Svampen, Fin gammal bild på Örebros stolthet Som kuriosa kan jag nämna att min morbror var med och byggde detta mästerverk, och som tioåring hade jag nöjet att besöka tillsammans med morbror och annan släkt. Enda gången jag varit i Örebro... men på lördag är det dags igen! Herr Chang har talat. Herr Chang låten speciellt för dig Jag vill se Örebro En dröm som jag haft i åratal En vacker dröm, som nån gång ska bli verklighet Jag vet, jag kan, trots att jag tvingas till svåra val. Nå ända fram, dit drömmen blir realitet. Jag vill se Örebro. Träffa folket som lever där. Bara gå runt och glo. Andas in stadens atmosfär. Jag vill se Örebro. Det har växt fram ett stort begär. Är det möjligt månntro, att få se Örebro. Jag fick ett kort. Ett vykort på deras vattentorn. Det var så stort, och hade sån fin siluett. Det slog mig då, att har man en sådan attraktion, av en sån nivå. Då måste det mesta va rätt. Är jag normal? Är jag som folk i allmänhet? För mina val har öppnat en hel värld för mig. Jag reser snart, oförutsett och helt diskret. Helt uppenbart, är staden en mäktig magnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 (ändrad) Snart Ons,Torsd,Fred och Lördag Ändrades Februari 10, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2010 Herr Chang! Här har du Örebros stolthet Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2010 (ändrad) ja nu börjar det närma sig, här börjar ni Första bilden bor Herr Chang med kompani Andra bilden är Plaza där honken med med mera bor Tredja bilden är Elite hotell där Enis och Kompani bor Fjärde bilden ser ni Bodegan och obs kolla låstjänst på bild 1 och 4 så ser ni hur nära Herr chang med kompani har det till bodegan. Ändrades Februari 10, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Skulle vart kul att ansluta, pluggade i Örebro 1994-1995 på Rudbecksskolan. Bodde i Brickebacken (hörde rykten om Bricke-kickers men såg dom aldrig?!?). Tyvärr ska jag på en ölbryggarkurs på Söndag med start 0900 annars hade det vart kul o öla med tunga klot Hoppas ni får roligt. Bildebevis efterfrågas Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Satan,vad har jag bokat,skall vi bo i 2 sopconteinar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2010 Drivern! Ta med en köldtålig sovsäck Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Drivern! Ta med en köldtålig sovsäck Mvh Nerike Nää vaddå?? På bild 2 såg det väldigt varmt och skönt ut, jag har redan hämtat ner och packat shortsen från vinden. Är det inte vårvärme i Örebro? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 0-3 idag så jag har plockat fram changlinnet och flipflopsen,ray-bankopiorna och det STORA ölglaset .Ni kommer alla att bo furstligt och bli behandlade som de kungligheter ni är så nu är det bara att lägga i automatväxeln och fara.Glöm inte färdkosten Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Satan,vad har jag bokat,skall vi bo i 2 sopconteinar Ja, så är det tydligen. Den fyllda containern har tre sovplatser och den tomma har sex sovplatser. Förhoppningsvis hittar vi några gamla filtar i den fyllda containern... vi får väl turas om att använda dom. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 0-3 idag så jag har plockat fram changlinnet och flipflopsen,ray-bankopiorna och det STORA ölglaset .Ni kommer alla att bo furstligt och bli behandlade som de kungligheter ni är så nu är det bara att lägga i automatväxeln och fara.Glöm inte färdkosten Mvh Måne Undrar om Honkskrället har körkort?? hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Ta containern med kompost i för den är varmast! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Drivern´s van är fullsatt sånär som en plats som är vikt för fru Chang som jag hoppas följer med De va tusan, jag som trodde Drivern va i värmen och glassade sig. Nej jag hinner inte vara med på detta Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 De va tusan, jag som trodde Drivern va i värmen och glassade sig. Nej jag hinner inte vara med på detta Tjenare Husse, så du har hittat till detta forumet oxo,man får hälsa välkommen. Skall åka 1.3-29.3,synd du och frun inte kan komma,men ni skall väl på träff i Kamala om jag ej minns fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Nu är det klart. Nu vet vi hur folket från GBG kommer anlända. GBG: Sen har vi STHLM: ... Okej då, örebros fordon visar vi här också: Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Clion kör väl upp med familjebilen? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Undrar vilken kärra jag skall ta.hisingstraktorn eller någe annat åk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Undrar vilken kärra jag skall ta.hisingstraktorn eller någe annat åk Nu ska vi cee mmmmm el. kan du inte ta Hummern ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Nu ska vi cee mmmmm el. kan du inte ta Hummern ? oink.oink Nääääää lånar nog bärplockarbilen av räzer-Rolba. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Trodde att Änglarna skulle ta vanliga kärran upp? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Vi är på väg,vi startade i lördags och bör hinna fram i tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Här kommer jag och frugan i mjuka sportvagnen för 2! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 55 skojisar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu