honken Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Ni tänker vila? Jag tänker fest fram till 15:00 på söndagen! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 tror nog att vila behövs efter träffen *smile* Mvh Nerike Om den slutar någon gång!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 En bild från Bodegan där Kareoki tar fart efter Bowlingen! Lite smal bild ser inte hela lokalen enda som fanns! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Ser mycket trevligt ut, där kan man vanka med ett öl stopp vid varje bord så att inte strupen blir torr... Har redan börjat värma så man pallar en ett dygns fylla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Jag hade gärna kommit. Men Clion tyckte det var bäst att jag stannade hemma eftersom jag inte har ett uttalat intresse för truckar. Nåja, det får väl bli Tigern.. sweden du trucken är glömd fredag 15.36 så du får gärna visa dig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 15.00>? Ska du sluta i halvtid>? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Och vem har bestämt det Gissa damen vill åka mvh toffeln När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Gissa damen vill åka mvh toffeln Toffel? jag tror att du snarare är en omtänksam äkta make,men skillnaden kan vara hårfin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Ni bor ju så nära så hon kan gå hem med barnen nu är det fest clion och då ska vi festa Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Gösses, förhoppnings bubblan är stor nu. Hoppas den inte spricker i förtid bara... Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 (ändrad) Toffel? jag tror att du snarare är en omtänksam äkta make,men skillnaden kan vara hårfin Det är det som kallas Toffel Drivern 5 Och där är Måne ohotad etta Ändrades Februari 5, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 En bild från Bodegan där Kareoki tar fart efter Bowlingen! Lite smal bild ser inte hela lokalen enda som fanns! Mvh Svampen Var ska Måne gömma sig för fotograferna här då.kanske ska han häcka utanför damtoan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Var ska Måne gömma sig för fotograferna här då.kanske ska han häcka utanför damtoan Vadå ä han bästis med BTT!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 Swedenfarang släpp tigern för en helg så ses vi på bodegan i gnällbältet istället . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 Sw. Farrang. Var är du?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 clion,tänk om jag gör som pingis säger och kör bil vad ska då hända med honken och mitt festande(alla andras oxå )och skulle jag göra som frugan vill!!ja,då satt jag i byn på heltid + att jag skulle få göra en clion(sitt och säga JA TIRAK hela tiden och det är jag för gammal för (men yngre än clion )Nä,nu ska här festas i dagarna två med forumvännerna och det oavsett vad min fru säger Så honken och odin pm:a era mobilnummer så hörs vi Mvh festsugne Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 att jag skulle få göra en clion(sitt och säga JA TIRAK hela tiden 55555 i detta hushåll bestämmer clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 Ja,jag har förstått att du bestämmer i "hushållet" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 55555 i detta hushåll bestämmer clirre Det är bara vad du tror. Du lever under falsk tro mannen Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 att jag skulle få göra en clion(sitt och säga JA TIRAK hela tiden 55555 i detta hushåll bestämmer clirre Clirre bara för att det är du som får göra allt i hushållet betyder det inte att det är du som bestämmer //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 clion,tänk om jag gör som pingis säger och kör bil vad ska då hända med honken och mitt festande(alla andras oxå )och skulle jag göra som frugan vill!!ja,då satt jag i byn på heltid + att jag skulle få göra en clion(sitt och säga JA TIRAK hela tiden och det är jag för gammal för (men yngre än clion )Nä,nu ska här festas Mvh festsugne Måne NU ska vi bena ut en del begrepp Fullmåne = När måne är i gasen Månförmörkelse = När Måne slocknar Halvmåne = Månes unge Nymåne = alltid dagen efter att fullmåne visat sig Månens dragningskraft= Månes inverkan på kvinnliga könet Månlandningen = när måne fått scoorat text & musik Jag vill ha en egen måne = fru måne sjunger till mea noi uttryck Den som har sol & måne ska inte klaga / så säger måne till frugan varje vecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 Stämmer bra det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 Stämmer bra det Tror det blir "Full Moon Party"i gnällbältet!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 Svampen,din fru har läckt till den som inte skulle få veta nåt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 Svampen,din fru har läckt till den som inte skulle få veta nåt Där har du fel men du har väl läckt något annat!!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu