Mr Ning Ning Inlagd Februari 4, 2010 Dela Inlagd Februari 4, 2010 (ändrad) secket dåligt svepskäl kom igen nu jag har heller inte bowlat De har jag. 2 ggr. Fick en Strike. Sen fastnade jag med fingret i klotet. Gjorde Jäv..t ont. Sen gick jag hem. Slut för mig!!!! Och när hela det eminenta sällskapet från MPR sitter å gottar sig i Örebro är jag högt uppe i de blå på väg till Chiang Mai. Ändrades Februari 4, 2010 av Mr Ning Ning Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonny78 Inlagd Februari 4, 2010 Dela Inlagd Februari 4, 2010 skulle gärna komma men då blir det nog tysta leken ett bra tag toffel som man är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 4, 2010 Dela Inlagd Februari 4, 2010 clion,jag behöver inga svepskäl JAG HAR BOWLAT mer än nog,jag ska koncentrera mig på annat men jag ska titta på med en i näven.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 4, 2010 Dela Inlagd Februari 4, 2010 Jonny78,ta med fru tysta leken vetja Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 4, 2010 Dela Inlagd Februari 4, 2010 skulle gärna komma men då blir det nog tysta leken ett bra tag toffel som man är Bara komma, många som aldrig träffats som säkert kommer vara lika i början, men man bryter isen rätt snabbt med ett presentations varv. Sen är allt manligt kacklande igång (mest från clion och måne) Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 4, 2010 Dela Inlagd Februari 4, 2010 Och så ska det fortsätta Honken ska bli kul att träffa er alla Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 4, 2010 Dela Inlagd Februari 4, 2010 skulle gärna komma men då blir det nog tysta leken ett bra tag toffel som man är Jag accepterar inte tysta leken, det gjorde jag fullständigt klart för min tilltänkta första gången hon försökte. Nu accepterar hon att jag inte accepterar och använder inte den strategin mer... Wow tre accepterar på en rad... Läs och lär Jonte. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonny78 Inlagd Februari 4, 2010 Dela Inlagd Februari 4, 2010 tack för alla trevliga råd med ta med henne kan bli svårt då hon är i lol ska fluffa kudden i soffan innan jag provar din taktik odin man får ju stå på sig så taket lyfter när man gör sånt o inte vika sig sen tappar hon ju ansiket om hon viker sig o det går ju inte men hon vinner säkert dom är ju lite envisa dom små liven fast det är ju lite av charmen med ojoj vilken trevlig kväll det lär bli hihi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Hej, självklart skall herr och fru drivern till bodegan när nu personalen inte var så regelnoga,bra där. Hoppas glasen inte är för tunna så de spricker när skönsången tar vid. Hehe, ingen risk för spricka pga toner från strupe... Det är nog större risk att glasen spricker när Clion börjar klirra Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 jag köööööör När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Och vem har bestämt det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Tycker nästan Ban66arne borde komma också, inte långt med tåg från Flen till Gnällbältet för hans del Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Det blir väl en massa snack om truckar... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Gnällbältet ligger väl i Solna .Swedenfarang,du är välkommen oxå det är bara hundra meter från tågstation Mvh Måne som inte ska prata om truckar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Jag hade gärna kommit. Men Clion tyckte det var bäst att jag stannade hemma eftersom jag inte har ett uttalat intresse för truckar. Nåja, det får väl bli Tigern.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Tänk om swedenfarang,detta tillfälle får inte missas Vad har tigern som inte vi har,Jo,en massa MPR:are i högform.Boka tåg du så möter jag dig på station Mvh Måne PS säg till så pm:ar jag mitt mobilnr DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Blev fel där,skulle vara "vad har vi som inte tigern har" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Måne: SF behöver inte boka tåg, om han väljer att hänga på så åker han med Odin & Co. Redan försökt få med honom men fått nobben Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Honken,motivera honom.Detta evenemang är årets höjdpunkt Det är inte ofta som Örebroarna öppnar sina portar så helhjärtat som nu,så för att få vara med om detta unika möte är det bara att boka sig(han kommer aldrig att förlåta sig själv om han missar)Mvh Måne Ps det går snabbare att ta sig till Örebro än till tigern DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 jag köööööör Ha ha åk med Swedenfarang han tar trucken ner!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Mackan föör helvete, omförhandla med ditt sämre jag och häng på!!! Du kan åka ned mej inga problem, boendet är säkerligen inga plomplem heller Skit i Tigern å åk till Bodegan ist. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Hej, nu bara en vecka avlägset till detta event som skall bli görsköj med massa nya bekantskaper Tror jag skall göra som olympierna som har invigning nästa lördag,vila mig i form Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2010 Drivern Os börjar den 12 med invigning samt så börjar tävlingarna även den 12 då tävlar dom i backhoppning. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 5, 2010 Dela Inlagd Februari 5, 2010 Ok då Nerike,visste inte det,då skiter jag i att vila Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2010 tror nog att vila behövs efter träffen *smile* Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu