Pingislover Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 (ändrad) 555 Nu spökar det, datorn sköter sig själv men som sagt, du hade juh bowling på thai frågan är bara om man ska skriva Gila bowling = กีฬา โบว์ลิ่ง = sporten bowling Ändrades Februari 2, 2010 av Pingislover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Nu tar du upp nåt som jag funderat lite på. Det anmäls fruar och ungar i parti och minut men Håkan, jag och säkert några till skulle nog tycka det vara spännande om det även anmäldes systrar, kusiner eller singelkompisar till fruarna också, kan detta ordnas? Har för mig Nerike nämde något om att det skulle dyka upp några thaitjejer på Bodegan..han kanske redan varit omtänksam "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Örebro är möjligheternas stad Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 NU E NOG "MÅNE" PACKAD IGEEEEEEEN...möjligheternas stad? JO JO... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Örebro är möjligheternas stad Mvh Måne Det går aldrig http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Örebro är möjligheternas stad Mvh Måne Tänk om Måne skulle leta upp alla sina gamla X och ta med dom på bodegan, jävlar vad fullt det skulle bli. Och vilka stygga kärringar det skulle va Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Tänk om Måne skulle leta upp alla sina gamla X och ta med dom på bodegan, jävlar vad fullt det skulle bli. Och vilka stygga kärringar det skulle va Jag vet "och pom poi"haha?? Mvh Svampen#baren finns kvar" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 6 sovplaster hos mej Knasen 1 0 1 sen är det 5??? Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Hehe, er omtanke om ungkarlarna är riktigt rörande Vad gäller pokalerna så kör jag på Pingis förslag, har just skickat iväg beställning på denna gravyr: Återstår dock att se om dom kan fixa thaitext, annars får det väl bli helsvenskt. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Ett tips Changen... Skippa pokalerna och ha Mekong tom pris istället, då blir det roligare efterfester... För alla vet ju att det är dumt att chansa. 5555 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Pom poi???Alla mina gamla x är fortfarande stiliga gazeller Och eftersom jag alltid varit en sedlighetens tjänare så är de välkomna alla två .Och vad det gäller singlarna så är Örebro som sagt möjligheternas stad Mvh Måne som tycker changens pokaler blir kanon Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Pom poi???Alla mina gamla x är fortfarande stiliga gazeller Och eftersom jag alltid varit en sedlighetens tjänare så är de välkomna alla två .Och vad det gäller singlarna så är Örebro som sagt möjligheternas stad Mvh Måne som tycker changens pokaler blir kanon Din inställsamma jäkel. hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Vad ska man göra,besvikna x gäller det att hålla sig väl med Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 (ändrad) Jaja du har rätt, men jag menade först och främst att du stryker HC. medhårs. Han ska ju ha ett litet helvete ju. Han är ju dagisfröken på detta vuxenlekis.. Ändrades Februari 2, 2010 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 På detta forum ryms alla kategorier av folk Och visst är det skönt när andra fixar allt åt oss Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Återstår dock att se om dom kan fixa thaitext, annars får det väl bli helsvenskt. Herr Chang har talat. Nu ska ni få er gott skratt, be er fröken läsa detta skrivit av en "svensk medelålders anubaan" แนรเขทแรฝเฝน ๒๐๑๐-๐๒-๑๓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Har en ond aning om att måne har nått hyss planerat inför träffen. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Sthlm kicks ass! http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=%D6rebro&word2=Stockholm Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Ett tips Changen... Skippa pokalerna och ha Mekong tom pris istället, då blir det roligare efterfester... För alla vet ju att det är dumt att chansa. 5555 Hehe Odin, det ena utesluter inte det andra! Fru Chang hade bland annat med sig en Sang Som från resan över nyår (medtagna Beer Chang är sedan länge urdruckna ;-) Får väl se om jag kan övertyga henne att ta med denna ädla dryck. Åtminstone hakancnx lär bli glad i så fall Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Hehe Odin, det ena utesluter inte det andra! Fru Chang hade bland annat med sig en Sang Som från resan över nyår (medtagna Beer Chang är sedan länge urdruckna ;-) Får väl se om jag kan övertyga henne att ta med denna ädla dryck. Åtminstone hakancnx lär bli glad i så fall Herr Chang har talat. Jag har åxå beställt 2 Sang Som dom e alldeles färska, polarn kommer hem den 8/2 hoppas bara han hinner leverera. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 NU.är det bokat på Plaza, även om vi inte kan spela bowling så kan man alltid klämma en bärs eller två och umgås med vänner så gumman och jag anländer till Plaza under dan, Clion å Odin skulle ni bo på Plaza? om så kan vi ju alltid ta en liten som uppvärming “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Ja Odin med fru + bihang i form av Honken, och jag tror även Clion ska bo på Plaza. Väl mött Kenneth Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Ja Odin med fru + bihang i form av Honken, och jag tror även Clion ska bo på Plaza. Väl mött Kenneth Bihang vette fan om jag skulle vilja kalla det. Skulle nog vilja säga "ett parti socialt sällskap" Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 vi bor också på plaza När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Väl mött ni åxå Clion, fy tusan va söta vi kommer att bli... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu