Jump to content
IGNORERAD

Anmälan till Närketräffen

Nerike

Recommended Posts

Pingislover

Bibben bodde ihop med Herr chang, drivern på stensötaren

Mvh

Nerike

Nerike, har du inte sett kyssbilden

men det var kanske bara min fantasi som flög

iväg, men erkänn att såg ut som äkta kärlek :whistle:

Dela på andra sajter

• Svar 735
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• måne

106

• Avregistrerad clion

93

• Odin

62

• svampen

61

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jo jag såg den

Dom höll masken i Örebro men tänk på att båda bor i Götet.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Ja det är väl dags att lägga upp några bilder från Närketräffen

undra vad herr chang står och beundrar eller är han avundsjuk ?

post-3219-126772262582_thumb.jpg

Är det dessa han står och trånar efter ?

post-3219-126772286562_thumb.jpg

Det vart en hel del skönsång under kvällen

post-3219-126772325022_thumb.jpg

Mvh SWEDEMAN

post-3219-126772262582_thumb.jpg

post-3219-126772286562_thumb.jpg

post-3219-126772325022_thumb.jpg

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

Vill med detta inlägg å de starkaste dementera att forumets Enis, Fru Enis och Dotter Enis medverkade på Närketräffen.

Mannen bakom knapparna är på ingetsätt lik den bedragaren med familj som uppenbarade sig i Örebro.

De måste varit skickligt utklädda eller komma från en annan tidslinje...

/Forum Enis

:whistle::crazy:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Kenneth4618

Eftersom vår kamrat Lamai64 hjälpte mig och hitta ett progam för fixa lite video så kommer här ett litet hopkok från Örebroträffen

Det är ju "mästerfilmaren" wink.gif som filmat men ha förtröstan om 4-5 år så blir det nog bättere

Måste försämra kvaliten för orginalfilen blev 1,38 GB

Är det ok att lägga upp en så stor fil?

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Nu får nog vår eminente HerrChang se upp,jag har hört att det var en hel drös med talangscouter som smög utanför Bodegan och jag har fått ett 30-tal förfrågningar om att signa honom,och det är stora kontrakt vi talar(det nämns vegas och monte carlo)men jag vill ta upp det med fru chang först,för henne vill jag inte hamna i onåd hos.Så vill vi njuta av hans superba stämma så gäller det nog att besöka göteborgsfesten,det kan vara sista gången vi ser han i sverige på oöverskådlig framtid.Mvh Måne som ser mig själv i promotorbranchen nu

Måne

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Jo jag hörde honom 2004 i Chiang Mai tror jag det var, sedan var jag helt såld på hans stämma whistle.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Tack Kenneth för videon, har tyvärr för långsam uppkoppling just nu men ska kolla den i Göteborg!

Tack också Måne för alla kontraktserbjudanden, men jag tror jag satsar på golfen istället. Har hört det finns mer pengar där ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Herr Chang,jag tror du får tänka om.Jag ligger just nu i förhandlingar med MGM i Las Vegas om ett 3-årskontrakt(tänk Frank Sinatra) och vi talar om 9-siffriga belopp.Fritt boende,fria chang och annan valfri konsumtion,egna bungalows i 100-milionersklassen,egna tjänare med dygnetruntservice.Tänk nu inte bara på dig själv,nu har jag chansen(äntligen)att slå upp mig på någon annans bekostnad,missunna mig inte denna ynnest innan jag lägger näsan i vädret.Jag har redan tagit ut skilsmässan,sagt upp lägenheten,elen,parkeringsplatsen,bilen är till försäljning(hade tänkt mig nåt limoaktigt med chaufför)Biljetter(naturligtvis 1-klass)är beställda till 7/6.Vi skall oxå infinna oss för en visning av en Learjet som jag tror ska passa både dig och mig.Så svik nu inte mig när mitt liv håller på att vända :friends::clapping: Mvh Promotor Måne OBS beloppen vi pratar om är i dollar.

Måne

Dela på andra sajter

Glömde säga att du får mycket tid över för golfen oxå,jag ligger i förhandlingar om ett köp av en egen golfbana där vi kan hålla MPR-mästerskapen varje år och en viss Mr.Lejon Skog blir din personlige tränare Mvh P.Måne

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...