Enis Inlagd Februari 19, 2010 Dela Inlagd Februari 19, 2010 Tack för senast full måne och skål på dig denna dag med... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 20, 2010 Dela Inlagd Februari 20, 2010 Tack själv Enis,alla ni "utsocknes"förgyllde festen och jag hoppas definitivt att det inte var sista gången som vi fick slå våra glas ihop (tom.frugan trivdes)Mvh NYkterMåne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 20, 2010 Dela Inlagd Februari 20, 2010 Tack själv Enis,alla ni "utsocknes"förgyllde festen och jag hoppas definitivt att det inte var sista gången som vi fick slå våra glas ihop (tom.frugan trivdes)Mvh NYkterMåne Tjena Måne allt väl hoppas jag. Lägger in en bild på Dig,Nerike och mej eftersom du inte ville va med på foto! Mvh Svampen"på burk" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 20, 2010 Dela Inlagd Februari 20, 2010 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 20, 2010 Dela Inlagd Februari 20, 2010 Ohh Måne... Bugar och bockar vördfullt Har du återinträtt hit till oss levande? Hur mår du gubben, har snackat me P3 och det verkar som att vi kommer att vara fulltaliga i Surin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 20, 2010 Dela Inlagd Februari 20, 2010 Har återinträtt så pass att jag kikar i dörrhålet Låter kanon att det blir av i surin.Kan du snacka med surin om bokning av rum på Majestic och meddela om det blir fre-lördag eller bara lördag(det är ju songkranvecka så det gäller att boka i tid.Jag vill bo i poolen vid baren,det blir för långt till GT och chang annars Mvh Måne PS hälsa familjen DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 20, 2010 Dela Inlagd Februari 20, 2010 Haha ok P3 ser troligen det här och utför säkerligen behövliga mått och steg. In Surin we trust.. Du ,Honken, Thainab, P3, kanske Lamai och vem mer? Fan eliten e ju där. Oj oj oj--- Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Februari 20, 2010 Dela Inlagd Februari 20, 2010 Haha ok P3 ser troligen det här och utför säkerligen behövliga mått och steg. In Surin we trust.. Du ,Honken, Thainab, P3, kanske Lamai och vem mer? Fan eliten e ju där. Oj oj oj--- oooops, nu måste en minneslucka ha infunnit sig... ska jag till Surin ? När, var och hur ? Blir ju supertrevligt i detta gäng så det vill man inte missa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 Det är inte bara Måne som skyggar kameran här har vi Clions nacke! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 Lite upphittade ströbilder,, Fru En trevlig sångfågel... Matikonen Enis härskarinna Trevlig jäkel... Chang chang chang nong khoy henchang lou paw Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 Jag fattar inte hur du Odin och herr chang kan ha så söta och trevliga damer(ni är ju båda medelmåttor utseendemässigt )AHA ni är ena trevliga satar.Ja där ser man det finns kvinnor som satsar på kvalitet isf.kvantitet eller kanske det finns både och Hur som helst så blir vi ett järngäng i Surin för nu blir det komplett när Erkki deltager oxå ha det gubbs Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 (ändrad) Tack för den passningen tjyvgubbe... Jaja hämndens timme kommer, om inte tidigare så i Isaan... Ett tips kolla under sängen innan du somnar hehe Ändrades Februari 21, 2010 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 Vadå somnar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 22, 2010 Dela Inlagd Februari 22, 2010 Jag fattar inte hur du Odin och herr chang kan ha så söta och trevliga damer(ni är ju båda medelmåttor utseendemässigt )AHA ni är ena trevliga satar.Ja där ser man det finns kvinnor som satsar på kvalitet isf.kvantitet eller kanske det finns både och Hur som helst så blir vi ett järngäng i Surin för nu blir det komplett när Erkki deltager oxå ha det gubbs Mvh Måne Hej Måne, Tack för recensionen av mitt utseende! OK, jag vet att jag till skillnad från fru Chang inte är direkt fotogenisk... Det är förstås så att fru Chang främst attraheras av mina briljanta inlägg på detta forum. Se där vad man kan få om man anstränger sig lite Hoppas ni får det kul i Surin! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 22, 2010 Dela Inlagd Februari 22, 2010 Jag är inte så snabb men desto bättre, så här kommer mitt bidrag, sist men bäst eller vad det nu heter? Pitstop Hmmm, undrar var vi är? HC: Skål Håkan H-CNX: Käften, ser du inte att jag inte vet var jag är! Skål Bibben Nu vet jag var vi är, i Örebro!!! GPS är bra att ha i sin mobil. Funkar jättebra om man står vid fönstret GPS? Den alltid like glade Pingis!!! H-CNX: Kolla här HC, en ICamera HC: Näha? H-CNX: ha ha, nä skoja bara HC: HC: hmpffff Kolla, jag har ingen armsvett Sade du ekominiklass? På tal om det, nu vet vi hur L64 finansierar sina resor, han säljer lotter Och här är de två lyckliga vinnarna av L64’s lotteri Var är min Måne? På begäran, en lyckofull Enis På tal om Enis, det var han som hetsade mig att ta denna bilden, så är den inte OK, då tycker jag ni ska banna Enis ;-) Vad är detta för nåt? Oh la la la Om min fru visste hur man loggade in här så hade jag inte fått åka till LOS och spela golf med HC... he he Jag hatar dig L64, varför sade du inte att du skulle åka hit. Då hade du fått plats i bilen. Nu fick jag ta med frugan och hon tvingar mig att äta sån här thaslafs. Tack för en trevlig träff säger Bibben som kollar om blixten funkar manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 22, 2010 Måste tacka er alla för bilderna Bibben så du har vaknat till liv *smile* Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 22, 2010 Dela Inlagd Februari 22, 2010 Hehe Bibben, Härligt bildreportage! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 22, 2010 Dela Inlagd Februari 22, 2010 Ja,där fick du ihop det med bilderna och texten,vi syns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2010 Dela Inlagd Februari 22, 2010 Nice Bibben.. jag som är mister helylle "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 Bättre sent än aldrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 de e äkta kärlek elle e de bara åtrå? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 de e äkta kärlek elle e de bara åtrå? Sicka goa grabbar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 Härligt att se de gamla suputerna om än bara på bild,tycker den största suputen .Snart är det sommar Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 de e äkta kärlek elle e de bara åtrå? Undrar om Bibben oxå bodde på Stora Hotellet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 4, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 4, 2010 Bibben bodde ihop med Herr chang, drivern på stensötaren Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu