Jump to content
IGNORERAD

Anmälan till Närketräffen

Nerike

Recommended Posts

• Svar 735
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• måne

106

• Avregistrerad clion

93

• Odin

62

• svampen

61

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Bodegan fullsatt och ölen spisas med välbehag och sång! :friends::drinks:

post-4567-12663535308_thumb.jpg

post-4567-12663535308_thumb.jpg

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Härligt med alla bilder(nästan :crazy: ) men måste säga att de e en som sticker ut lite extra. Clion gör sig så jädrans bra på korten! när han står där med kikaren tex är ju en fullpoängare :great: man får ju ett stort leende på läpparna när man ser bilder på den göbben!

Ja, vi borde väl spika ett datum i juni för en träff i Göteborg. Midsommar är väl inte så lyckat, men kan lördag 26 juni fungera? Om det nu inte är någon viktig match i fotbolls-VM då...

Herr Chang har talat.

Är inte det dagen efter midsommarafton!? tänkte att det finns väl dom som e lite trötta då :whistle:

Sen kommer jag inte hem förrän måndagen därefter(28:nde) men de e ju naturligtvis svårt att fixa datum som passar alla B)

Kanske nån Göteborgsgeneral skall ta o starta en ny tråd där det kan svamlas om en Gbg-träff? kanske vi skall anlita nerike som löste denna träff med bravur och lite till...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Härligt med alla bilder(nästan :crazy: ) men måste säga att de e en som sticker ut lite extra. Clion gör sig så jädrans bra på korten! när han står där med kikaren tex är ju en fullpoängare :great: man får ju ett stort leende på läpparna när man ser bilder på den göbben!

Är inte det dagen efter midsommarafton!? tänkte att det finns väl dom som e lite trötta då :whistle:

Sen kommer jag inte hem förrän måndagen därefter(28:nde) men de e ju naturligtvis svårt att fixa datum som passar alla B)

Kanske nån Göteborgsgeneral skall ta o starta en ny tråd där det kan svamlas om en Gbg-träff? kanske vi skall anlita nerike som löste denna träff med bravur och lite till...

Hoppsan, du har rätt att 26 juni är midsommardagen. Kanske 3 juli då istället? Äsch, det är tydligen två kvartsfinaler i fotbolls-VM den dagen. Får fundera lite och starta en ny tråd.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hoppsan, du har rätt att 26 juni är midsommardagen. Kanske 3 juli då istället? Äsch, det är tydligen två kvartsfinaler i fotbolls-VM den dagen. Får fundera lite och starta en ny tråd.

Herr Chang har talat.

Kvartsfinaler är väl inte hela världen att missa, men annars borde du väl fått din IPad då va? Den måste väl ha TV?

Det är klart att L64 måste vara med, annars. blir det ju inte samma kärlek på träffen. ;-)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Ja en träff i sveriges framsida vore trevligt.

Och jag gör som ni gjorde, jag ger mitt förslag till träffens festgeneral

Jag har två förslag

Herr Chang och lamai..

Men grabbar ribban ligger högt nu, så nu kan bara träffarna bara bli bättre och bättre

Pingislover och jag snacka lite om en Närketräff 2011 också, vi har gott om tid till den så vi inväntar en träff i götet eller varför inte 08

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Sedan är det någon fest i flera dagar vid Thaipaviljongen i Ragunda i mitten av juli

Har ju redan bokat en elplats av Vikingen73

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ja den har man nästan glömt

skulle inte gbgjänget försöka med en buss eller ett par ok hyr ju ut:whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Här kommer lite mer bilder från i Lördags :drinks:

Alingsås

post-3290-126643139029_thumb.jpg

Vårgårda

post-3290-126643139307_thumb.jpg

Herrljunga

post-3290-126643139541_thumb.jpg

Falköping

post-3290-126643139752_thumb.jpg

Laxå

post-3290-126643139982_thumb.jpg

Hallsberg

post-3290-126643140223_thumb.jpg

Kumla

post-3290-126643140482_thumb.jpg

Örebro Södra

post-3290-126643140756_thumb.jpg

Örebro

post-3290-12664314096_thumb.jpg

Tyvärr inget Flen denna gång :crazy:

post-3290-126643139029_thumb.jpg

post-3290-126643139307_thumb.jpg

post-3290-126643139541_thumb.jpg

post-3290-126643139752_thumb.jpg

post-3290-126643139982_thumb.jpg

post-3290-126643140223_thumb.jpg

post-3290-126643140482_thumb.jpg

post-3290-126643140756_thumb.jpg

post-3290-12664314096_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Vem fan bryr sig om Flen? Ingen!!!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Lamai.

Har du nåt mer än skyltar i kameran efter den resan gubben? Eller är dom inte publiceringsbara?

Och förresten varför e jag inte jag, har du nån lösning på det lopplemet???

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

ja den har man nästan glömt

skulle inte gbgjänget försöka med en buss eller ett par ok hyr ju ut:whistle:

Ja, jag och Drivern har ju haft lite lösa planer på en organiserad resa från Göteborg till Ragunda.

Avvaktar dock definitivt besked från Vikingen73 angående arrangemanget. Det senaste jag läste var bara att det troligen blir 16-19 juli, men att allt inte var 100% än.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Kan tala om att om det blir i Ragunda så kommer det slå Närketräffen.

Då jag inte kan närvara är troligt i Korat den tiden, men dom andra Örebroarna kommer dit.

Och det är mer örebroare som inte är med på MPR, som vill åka dit.

Skulle tro att det blir ett 20 tal örebroare, så det vore kul om Viking73 kunde bekräfta tid och plats.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Nu nästan 1v efter festen och hjärnan börjar fungera igen så märker jag att mina skor (Helly Hansen vinterskor) och ett par flishandskar (med ett speciellt märke på) saknas. Om någon fått med sig dom så pmá mig tack.

Mvh: Thainab

Dela på andra sajter

Kan bekräfta att nu är Måne på banan igen efter en ovanligt hård återhämtningperiod :suicide: .Nu spänner vi bågen till nästa evenemang i öster eller väster.Ha det gott allihop.Mvh Måne som är en sliten 57-åring(fattar inget,får nog inte bli några uppehåll mer)

Måne

Dela på andra sajter

Glömde att tacka alla forumister för att ni förstörde min måndag,tisdag,onsdag Och halva torsdagen :friends: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Här kommer lite mer bilder från i Lördags :drinks:

Alingsås

POTÄTER

Vårgårda

Armaturer

Herrljunga

Cider

Falköping

Ost

Laxå

svetstråd

Hallsberg

Järnvägen cup

Kumla

Banditer

Örebro Södra

Gnäll

Örebro

Ännu mera gnäll :dance:

Tyvärr inget Flen denna gång

Arne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kan bekräfta att nu är Måne på banan igen efter en ovanligt hård återhämtningperiod :suicide: .Nu spänner vi bågen till nästa evenemang i öster eller väster.Ha det gott allihop.Mvh Måne som är en sliten 57-åring(fattar inget,får nog inte bli några uppehåll mer)

Same same måne veckan har varit väldigt trög :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Vem fan bryr sig om Flen? Ingen!!!!

Bibben, kom ut ur ditt michael jacksonska syrgastält, Flen är en världsmetropol!

Lamai.

Har du nåt mer än skyltar i kameran efter den resan gubben? Eller är dom inte publiceringsbara?

Och förresten varför e jag inte jag, har du nån lösning på det lopplemet???

Lite annat hade jag, kommer nedan.

gåtan vaffö du inte e du har jag försökt lösa under veckan men har gått bet på den... får försöka lösa detta på lämplig bar i lämplig stad vid lämplig tidpunkt med lämplig person och ett lämpligt antal bärs.

Nu nästan 1v efter festen och hjärnan börjar fungera igen så märker jag att mina skor (Helly Hansen vinterskor) och ett par flishandskar (med ett speciellt märke på) saknas. Om någon fått med sig dom så pmá mig tack.

Mvh: Thainab

Hur går det med efterlysningen? sälj det överblivna annars så kan du köpa nytt :crazy:

När blir det öster tro?

Glömde att tacka alla forumister för att ni förstörde min måndag,tisdag,onsdag Och halva torsdagen :friends: Mvh Måne

haha, forumsmåne tillbaka i gammal god stil!

Kvällens charmör med sällskap(mina kort blev ingen succe :diablo: får gå en fotokurs hos clion)post-3085-126652348656_thumb.jpg

Vad försökte Changen med där med tanke på hennes finger-uttryck?

Där satt den Ronny :drinks:

Och några kort...

Måne bjöd på såna däringa färskpressade hälsojuicer, kanongoa!

Kan man få adoptera måne? :wub:

post-3290-126652902735_thumb.jpg

Koncentrationen är på topp!

post-3290-126652902931_thumb.jpg

Här snackas det taktik mellan kulstötandet.

post-3290-126652903179_thumb.jpg

Bowling är ju en trevlig sport har jag nu insett.Har inte gillat den sen jag såg janne bowla för några år sen ;)

post-3290-126652903442_thumb.jpg

De e inte alltid så lätt att få den där rätta bilden!

post-3290-126652903654_thumb.jpg

Vad har han nu i kikar'n?

post-3290-126652903861_thumb.jpg

Okänd festdeltagare skryter om sin ööhh "storlek"

post-3290-126652904346_thumb.jpg

Försökte öppna flaskan med tänderna.Testa en kapsylöppnare nästa gång :party:

post-3290-126652904577_thumb.jpg

Får jag lov?

post-3290-126652904782_thumb.jpg

Har aldrig sett Clion utan kamera eller kikare i ena näven :glasses:

post-3290-126652905011_thumb.jpg

post-3290-126652902735_thumb.jpg

post-3290-126652902931_thumb.jpg

post-3290-126652903179_thumb.jpg

post-3290-126652903442_thumb.jpg

post-3290-126652903654_thumb.jpg

post-3290-126652903861_thumb.jpg

post-3290-126652904346_thumb.jpg

post-3290-126652904577_thumb.jpg

post-3290-126652904782_thumb.jpg

post-3290-126652905011_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja en får tacka för en trevlig kväll med många roliga gubbar å damer :dance1::dance:

Dela på andra sajter

haha får nog ta både dig Lamai och Honken på ordet snart, är väl Loppis på lördag här i Örebro. Vet dock inte vad dessa exclusiva föremål kan inbringa i stadskassan :whistle:

Inte hört ett ljud från efterlysningen... men jag tror att det inte bara var forumister på efterfesten, ( minnet är ganska lucka, lucka, gråcell ) så det kanske inte är så konstigt.

Vi ses i Jomtien :friends:

Dela på andra sajter

Tack alla för rapporteringen från träffen, :wai::wai: det verkar som ni hade riktigt kul. :drinks:

Hade varit roligt att vara med, men någon måste ju tanka kärrorna på Arlanda,

så att alla som "kan" kommer iväg till LOS "suck" :(

Trodde inte man platsade i sällskapet, men såg ju på poängtavlan och det man läst, att noll kunskap och Alsheimer

inte hade varit något problem :ironi::na::lol:

Ha det, WOFFE.

Dela på andra sajter

Lamai64,det där med adoption är i högsta grad aktuellt(skickar papperen idag)ska vi bo i götet eller Thailand,jag är flexibel,jag tror att vi skulle bli det perfekta paret :friends: .Fick en tanke idag,undrar om någon vill ta en bärs men slog bort den omedelbums,nu ska laddas för att bli nersupen i LOS :drinks: Ha det Mvh Måne och clion tack för alla historier :great:

Måne

Dela på andra sajter

Lamai64,det där med adoption är i högsta grad aktuellt(skickar papperen idag)ska vi bo i götet eller Thailand,jag är flexibel,jag tror att vi skulle bli det perfekta paret :friends: .Fick en tanke idag,undrar om någon vill ta en bärs men slog bort den omedelbums,nu ska laddas för att bli nersupen i LOS :drinks: Ha det Mvh Måne och clion tack för alla historier :great:

Jag tror att ni skulle passa varandra som handsken!! :friends:

Men varför inte ta halva vägen var typ Skara då har ni närma till alla MPR-träffar i

Nerike o Götet.

Vem av er ska bli hemmafru?? :ironi:

Tack till Måne o Lamai för en trevlig kväll sist,o Måne tack för en trevlig natt o förmiddag!hi hi

Mvh Svampen"äktenskapsrådgivarn" :wai:

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...