Guest Knasen Inlagd Februari 15, 2010 Dela Inlagd Februari 15, 2010 Blev tyvärr inte så många bilder i min kamera Lägger in det som inte blev allt för suddiga.. På spaning efter pinknödiga damer??? Vad sysslar han med där nere vid toaletterna egentligen Hur var det den här kameran fungerade nu igen?? Skål då tjejer Nobelbalens drottning Olivia.. Trångt på Nobel... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jojje Inlagd Februari 15, 2010 Dela Inlagd Februari 15, 2010 Fasiken man missade en kul fest. Härligt med bilderna Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. Mark Twain Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 15, 2010 Dela Inlagd Februari 15, 2010 Det är som en scen ur svansjön! MPR's egen skönsjungande Pavva-Råtti visar hur klotet skall kastas http://s236.photobucket.com/albums/ff124/lamai64/?action=view¤t=MVI_0334.flv Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 15, 2010 Dela Inlagd Februari 15, 2010 Drivern, här har du lyckats bra.. Enis du e inte så här suddig i verkligheten, det var bara så här jag såg dej...Just då hehe Stolt far till träffens sötaste tjej... Oj vad hände nu?? HC. Dom garvar bakom din rygg Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 15, 2010 Dela Inlagd Februari 15, 2010 Det är som en scen ur svansjön! MPR's egen skönsjungande Pavva-Råtti visar hur klotet skall kastas http://s236.photobucket.com/albums/ff124/lamai64/?action=view¤t=MVI_0334.flv Tackar för den! Tänkte just skriva och klaga på de hala bowlingbanorna i Örebro. I Göteborg har man ju åtminstone vett att sanda där det är halt. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Nää clion min kära son hade ställt om kameran så 50% av bilderna är väldigt oskarpa Men det måste finnas bilder i massor-- ÖKA Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Jadu Odin, här gäller det att ha bössan laddad när pöjkera står på kö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2010 (ändrad) Drivern! Du får göra som min polare gjorde/ville göra när hans flicka började träffa killar och dom stod med mopparna utanför. Det var bara att ta in dom i vardagsrummet och fråga Vad heter du då min vän och hur mycket tjänar din pappa. Fast han sa att han inte gjorde men ville, fast då hade nog han dotter inte pratat mer med honom sa han la ner det. Så sa han i alla fal men man vet ej med honom, skulle inte förvåna mig om han gjorde det bara för att jävlas lite. Mvh Nerike Ändrades Februari 16, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 He he Nerike,får prova det. Men,det kan bli svårt med språket får låta frun ta det,vi bor troligtvis i Thailand när den tiden kommer. Tack för en välplanerad träff,gör mig till talesman för Gbg-ligan,det är mycket jobb bakom får återgälda med Göteborgsträff under den varmare årstiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 He he Nerike,får prova det. Men,det kan bli svårt med språket får låta frun ta det,vi bor troligtvis i Thailand när den tiden kommer. Drivern Bara att säga Bai glaai glaai chakwawa, qwentin mai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Tack Pingis, vet ej vad det betyder men skall testa på frun när hon kommer hem från jobbet. När är du nere i Pattis,tänkte på golfutmaningen,skulle vara trevligt om du är på plats den 15:de mars för födelsekalas,troligtvis hos Maitan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Tack Pingis, vet ej vad det betyder men skall testa på frun när hon kommer hem från jobbet. När är du nere i Pattis,tänkte på golfutmaningen,skulle vara trevligt om du är på plats den 15:de mars för födelsekalas,troligtvis hos Maitan Nej för hellsicke, inte testa dessa rader på frugan dom var till för finniga thailändska tonåringar som stryker runt för att försöka erövra dotterns gunst om ca 10 år. Absolut inte säga till frun om du inte vill ha ett blått öga, när du vaknar imorgon. Jag räknar med att vara nere senast den 10 mars, så den 15:e är jag på plats på jomtien om allt stämmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Såg ut att ha varit en trevlig forum fest och lite Linköpings folk var där med ser jag Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Drivern Bara att säga Bai glaai glaai chakwawa, qwentin mai Hehe, det där förstod jag nästan! "Stick långt härifrån och runka", qwentin förstår jag dock inte, och fru Chang har icke tid med mina telefonsamtal just nu Härligt att du kommer till Jomtien 15 mars! Vi ses... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Hehe, det där förstod jag nästan! "Stick långt härifrån och runka", qwentin förstår jag dock inte, och fru Chang har icke tid med mina telefonsamtal just nu Härligt att du kommer till Jomtien 15 mars! Vi ses... Herr Chang har talat. Qwentin är ett mycket bra ord att kunna skulle tex. en polis stå och titta på dig kan du säga - Mong arai...Qwentin (Är lika med) Glöm bara inte att skicka flyttkort, vilket monkeyhouse du hamnar på, för där lär man hamna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Tackar för den! Tänkte just skriva och klaga på de hala bowlingbanorna i Örebro. I Göteborg har man ju åtminstone vett att sanda där det är halt. Herr Chang har talat. Tyckte du hade ett galant balanssinne o parera där i klippet.En annan klarade ju inte ens o sitta på huk utan att ramla omkull på Bodegan Tack för en välplanerad träff,gör mig till talesman för Gbg-ligan,det är mycket jobb bakom får återgälda med Göteborgsträff under den varmare årstiden Ett litet tips som jag skrivit tidigare är o spåna i riktigt god tid pga SJ som släpper sina 95-spänns biljetter exakt 90 dagar före avresa. Blir ju rejält billigare än han som fick köpa en ny biljett hem Örebro-Göteborg Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Qwentin är ett mycket bra ord att kunna skulle tex. en polis stå och titta på dig kan du säga - Mong arai...Qwentin (Är lika med) Glöm bara inte att skicka flyttkort, vilket monkeyhouse du hamnar på, för där lär man hamna Aha, det skulle alltså betyda "vad glor du på... gå ta livet av dig"? Tror jag avstår från att säga det till en polis Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Tyckte du hade ett galant balanssinne o parera där i klippet.En annan klarade ju inte ens o sitta på huk utan att ramla omkull på Bodegan Ett litet tips som jag skrivit tidigare är o spåna i riktigt god tid pga SJ som släpper sina 95-spänns biljetter exakt 90 dagar före avresa. Blir ju rejält billigare än han som fick köpa en ny biljett hem Örebro-Göteborg Ja, vi borde väl spika ett datum i juni för en träff i Göteborg. Midsommar är väl inte så lyckat, men kan lördag 26 juni fungera? Om det nu inte är någon viktig match i fotbolls-VM då... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Aha, det skulle alltså betyda "vad glor du på... gå ta livet av dig"? Tror jag avstår från att säga det till en polis Herr Chang har talat. Herr Chang nej det betyder nått helt annat, mer en uppmaning/fråga om polisen vill ha din (smutsiga fot) sparkad i brunögat kanske ingen bra idé heller att säga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2010 (ändrad) Hej på er alla! Då var det min tur att lägga upp lite bilder. Här har dom flesta satt sig till bords. Efter maten var då dags att börja bowla, och vi hade redan lagt in deras nickname så många blickar mot skärmarna blev det och alla hitta sina platser. Här är beviset, jo Clion fick iväg några klot Han sprang inte bara omkring och plåta, men kameran släppte han inte Odin står och laddar för en strike Här har vi en glad Pingislover, undra om har slagit en strike eller om han har beställt en öl Herr Chang väljer klot, och obs han väljer klot från barn banan Här kommer lite bilder från prisutdelningen, tack HC för prisbucklorna. Samt ett stort tack till Pingislover för dom fina glaskäglorna samt övriga priser. Här får Clion sin kägla, samt ett extrapris han får tala om själv vad det var för nåt. Honken blir så här glad. Skotte blir lika glad han Så här såg han ut innan han fick sitt pris, obs som ni ser så har bibben en massa kort också. Så här glad blev vinnaren av bowlingen (Swedeman) här har ni Durians fru som vann bästa thai, hon fick även den stora chokladasken Nu kommer lite blande bilder från Bodegan, ni känner igen personerna. Kenneth o swedeman samt den berömda glaskäglan Clions regering *smile* En översikt, ja det är Herr Changs rygg ni ser han var nog den som vart mest plåtad av alla som hade kamera Svampen med sin kägla som han tappa strax efter kortet togs. Drivern som är lite sur att inte han vann bowling varpå hans hämd går ut över Swedeman Clion tagen på bar gärning Mille ser lite trött ut. DaTollBox skötte bar hänget Pingis lika glad som vanligt Hakancnx samt Durians fru Odin med fru Nybbe med fru Här har ni en av MPR:s mästerfotografer Enis med fru, obs nej det är inte Lamai.. nya kompis i Enis fru knä utan det vann Enis barn som bästa barn på bowlingen Knasen börjar komma igång En ovanlig bild på Herr Chang där varke öl, cigg, mikrofon finns med. Honken, Thainab samt drivern Bibben sitter och laddar för karaoken. Mer bilder kommer senare. Mvh Nerike Ändrades Februari 16, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Hej, en reflextion efter hemkomst från det trevliga partyt är att det känns annorlunda att läsa på forumet genom att man vet vem som ligger bakom nicket.Så mer träffar så man lär känna fler är inte fel. mvh/drivern med 2 blåa ögon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Hej, mvh/drivern med 2 blåa ögon Du sa väl inte meningen, det var nämligen inte meningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Du sa väl inte meningen, det var nämligen inte meningen Nejdå,sa inget, bara skoja,så det är lugnt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Fröken frågade lille clirre vad han ska bli när han blir stor. - Jag ska bli trucker, svarade clirre. - Vad gör en sån då? clirre svarade: - På veckorna kör man scania och på helgerna går man på vilda partyn o dricker sprit o knullar snygga brudar. - Nä, sa fröken det där får du ta tillbaka. Du måste välja ett annat yrke. - Jaha, sa clirre, jag får väl bli lastbilschaufför då! - Det lät bättre, beskriv vad en sån gör, sa fröken. - Ja, sa clirre - På veckorna kör man volvo och på helgerna får man va i garaget och laga skiten, dricka billigt öl och runka!!! sen får man jobba som fan till freda å nya äventyr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 16, 2010 Dela Inlagd Februari 16, 2010 Så där ja.. Äntligen hemma efter att ha somnat på tåget och missat bytet i Västerås.. Blev väckt av städerskan i hufudstaden, pendeln till Uppsala och buss hem. Skulle ha åkt hem vid 13-tiden men Måne, Svampen och Rune ville annorlunda, kom iväg vid 17-tiden.. Dessutom var tågbiljetten som låg i min väska kvarglömd på lokalen vi var på.. Men festgeneralen himself dök ju också upp hos Svampen på fortsättningsfesten och lokalen intogs även under söndagen av mig, Måne, Nerike och Rune + en jag glömt namnet på Svampen var tydligen för rund under fötterna för att få fortsätta med oss andra på Bodegan Men jag vill tacka hela Örebro gänget för en riktigt trevlig fest och i synnerhet Svampen som upplät sin soffa åt mig Men även Rune som har lovat att regga sig under namnet svångremmen (Svampens påfund) som bjöd på plankstek och öl på söndagen.. Och Måne.. Vad ska man säga? Trollvarning på mig tydligen Tack även till alla andra sköna medlemmar som jag träffade som Odin, Lamai, Honkfan, Kenneth osv som gjorde denna tillställning till något oförglömligt för de flesta.. Själv minns jag inte ens att Changen sjöng karaoke Vid 9-tiden i morse... Hmm, Vad ska jag välja? Synd att du sov då Honken.. Senare under förmiddagen.. Tack detsamma Knasen och till alla MPR som förgyllde kvällen. Och tack för dom fina morgonbilderna Knasen!!! Mvh Svampen Drar in lite kort under morgondagen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu