Enis Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Enis, var hotellfrukosten nåt o ha? Hehe.. den var Ok men inte mer.. Sketa sköj att träffa dig Lamai.. och alla er andra också. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Festgeneral Nerike, som med bravur gjorde denna träff till vad den var, den trevligaste hittils. Tack gubben, hoppas att du har varvat ner nu. Forumets kondom (solly Knasen) är bara en av alla nya och treeeeevliga bekantskaper som denna träff gav Här är en till övertrevlig jäkel, Kenneth.. Clion's obetalbara Btt imitation, hittade du nåt från din spaningsplats? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Avslutar denna första publicering med en stilbild på Durian och hans sångfågel Kaani som förövrigt blev väldigt glad över chokladen som hon vann i bowlingen. Hon ska trots våra protester ta hem jätteförpackningen till Bkk på Söndag Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 OOOpps... Ser du Kaani's halsduk HC??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 All kredd till Nerike! Lite strul vid betalningen dock för bowling och buffé... strulig personal som hela tiden frågade alla "och ni drack vaddå? måste veta för våra inventarier blaha". Tog bara 100år extra att få betala... borde plankat men då hade Nerike fått betala och man hade haft en syyyr örebroare efter sig Men himla trevlig där borta, även om man inte hälsade på alla precis, utan ett få tal... men måne är kung, kung kung. Super trevlig och skön lirare. Knasen vekna till runt 3 snåret och somnade in som en bebis, medans jag och svampen och måne satt kvar och gaggade. Och by request av måne så får jag säga att jag lämnade festen strax innan 04:30, och då var måne fortfarande vaken. Så somnade han inte innan jag kom till hotellet så vann han uppesittarkvällen. Dock gick måne och svampen in med ett sucker bet om att örebro ska i fotbollen ta minst 4 poäng mot AIK på de två omgångarna vi spelar. Kommer aldrig att ske, inte för fem öre! Så jag ser mig själv som en lax rikare redan nu Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Herr Chang gör sig alltid bra på clirres bilder Chang här ska du se på grejer nu kan du slänga den däringa iphonen Den ringer också Nu blev herrn väldigt intresserad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Ja då har jag övertygat chang om nokias förträfflighet signalerar nerike He He När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Hinner inte skriva så mycket sista bilden är uppsala gänget När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Kenneth och Enis pia? Fru Chang Odin och honken När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Svampen och Hakon cnx Enis går in för bowlingen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UT006 Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Tackar för alla trevliga bilder, ser fram emot mer! Tycker mig känna igen - från många bilder på Soi S. - en herre i bakgrunden. Undrar om inte nicket var Pvs.P (eller var det Happy Agogo? ) Undrar hur många medlemmar här på MPR som fanns både på TT och SS under annat nick? Ett namnbyte kan ju ha sina fördelar. “The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.” - Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Mera Enis (sony club) Honken in action När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Att den härliga festen har lämnat spår efter sig i Örebro råder det ingen tvekan om Nais pix, boys! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Odin i full koncentration Pingislover likaså svampen med dam och knasen fru clirre med joel När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Blandad kompott När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Nu vill vi ha bilder från festen på småtimmarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Drivern i full action Fru kenneth 4618 Odins dam svampen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Utsikten från vårat hotellrum Clirre med sin bebis Nerike med sin ständige sekreterare vid sin sida, försöker reda ut banorna och vem som skall hålla i vilket klot En mjölk drickare, en Changhalsare samt en dam vars gubbe har en förkärlek för elefanter. Inte lätt för oss på bana ett att få bra resultat, en störande vägg på ena sidan. (Finns inga dåliga ursäkter ) /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Driverns dotter måste hon slå en straike igen tänker nog grabben Och Pia tänker.kolla vänsterhanden 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 PingPong laddar för ett servess Klirre Klirrare lämnar aldrig kärleken sin Nerike med pokalen för ... Pia in action Enis och en salig blandning av diverse fingrar. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Två söta damer kolla herrns blick i bakgrunden Får ta en repris på changen tycker den är härlig 555555 sen spöket själv nu får Enis fortsätta til nimjai? klumpen fick damen ta med sig till rummet när clirre starta å läska När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Va!!! var det en bäbis som sparkade.nä det var bara Odins mage som kurrade då han tänkte på Enis bilder på MPR Odin: Hörru Lamia, jag skall ge Enis ett par riktigt stora blåklockor Lamai: Jag skall mörda den f*n. Tur att man hade livvakten med sig.. Fri tolkningsrätt på denna bild och den beskrivande text man finner mest lämpad. Skönsång av Pingis och /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 (ändrad) Så där ja.. Äntligen hemma efter att ha somnat på tåget och missat bytet i Västerås.. Blev väckt av städerskan i hufudstaden, pendeln till Uppsala och buss hem. Skulle ha åkt hem vid 13-tiden men Måne, Svampen och Rune ville annorlunda, kom iväg vid 17-tiden.. Dessutom var tågbiljetten som låg i min väska kvarglömd på lokalen vi var på.. Men festgeneralen himself dök ju också upp hos Svampen på fortsättningsfesten och lokalen intogs även under söndagen av mig, Måne, Nerike och Rune + en jag glömt namnet på Svampen var tydligen för rund under fötterna för att få fortsätta med oss andra på Bodegan Men jag vill tacka hela Örebro gänget för en riktigt trevlig fest och i synnerhet Svampen som upplät sin soffa åt mig Men även Rune som har lovat att regga sig under namnet svångremmen (Svampens påfund) som bjöd på plankstek och öl på söndagen.. Och Måne.. Vad ska man säga? Trollvarning på mig tydligen Tack även till alla andra sköna medlemmar som jag träffade som Odin, Lamai, Honkfan, Kenneth osv som gjorde denna tillställning till något oförglömligt för de flesta.. Själv minns jag inte ens att Changen sjöng karaoke Nu vill vi ha bilder från festen på småtimmarna Vid 9-tiden i morse... Hmm, Vad ska jag välja? Synd att du sov då Honken.. Senare under förmiddagen.. Ändrades Februari 14, 2010 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CB Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Ni verkar ha haft d trevligt.. Riktigt kul med alla bilder Blir d nån Chang lr..?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Jäkla slöfockar på vägarna nu för tiden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu