L64 Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Tack Enis, nu blir jag tvungen o hasa mig iväg till den lokala degknådaren Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Det är inte lätt att bli gammal såg det nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Ser du skillnad nu då. Moonrider? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 mmmm Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 De är ju för f-n två olika flaskor..blindbock... 5555 clirr + tullamore När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Clirr på dej Clion, Ser framemot att träffa dej pung nii.. (i morron) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 å glöm inte swedskrället ta med honken så han kan stuva in velepinnen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 vi tar ett par jamare på plaza innan boooooooowlingen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Han svarar inte på telefon och inte här heller... Herr Norskfarrang kommer att tas under upptuktelse vid senare tillfälle. Nää skämt åt sido, han har säkert sina skäl. Men det är synd han är en trevlig jävel... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 e han norbagge??? då kan han hålla balut powers hand När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 vilken tid landar ni När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Har nu packat resväskan den innehåller schampo tandborstar tandkräm snus tullamore kikare ska hämta damen 21.15 hoppas hon inte kommer på något mer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Åker från fjollträsk i 11 tiden, plockar upp Honkeriet och rullar sakta mot världsmetropolen Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Väntar bara på bekräftelse från Svampen angående sovplats sen packar jag också väskan.. Grundandet har påbörjats i vilket fall, sen om jag får följa festen från datorn eller på plats får tiden utvisa.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Hörru Knasen, sovplats e väl det minsta av alla lopplems. Åk bara nog ska vi stuva in dej nånstans-- Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Hehe, som sagt tågbiljetten är redan bokad och betald.. I värsta fall får jag väl hålla mig vaken till 12.56 då hemresan är bokad.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 svampen har säkert sovplats annars ställer nog gemytlige Måne upp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Såna petitesser, löser sej. Nu ska jag käka och gå in och detaljstudera morgondagen (genom ögonlocken) Ha de så trevligt nu mina herrar/damer så syns vi i morron... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 same same När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Härligt att få träffa clion och hans nya kamera , för nu är han väl påläst ? Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Tommolow!!! Knasen bädd finns. Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Grundandet är nu avklarat... packat, tappat och klart... sova sig ett par timmar så går vi på et igen. PMá gärna ett telnr så man slipper stå på järntorget och skrika MPR ( lätt hänt att (även i Örebro) man blir idi*t förklarad då) för att hitta fördrickat Väl mött / Thainab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Ja, här är man packad och klar... Får väl ställa väckarklockan så man inte missar avgång 12.00 i morgon... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Full i dag, full i morgon... Svampen är bäst. Om inte annars snällast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Färdkost inhandlat. Får se vad Odin tycker om det imorn när han svänger förbi och kör en driveby innan han inser att han inte får dricka på minst 2 timmar... Han kanske lämnar mig kvar Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu