L64 Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Men han hade boll, klubba och DUNJACKA Blev det nån liga nere på Lamai eller? Nu vet vi varför Lamai.. inte kan komma han är med och startar upp ett nytt transportlinje Tur att Drivern och kompani starta i lördags enligt rykten ankommer dom till örebro 16.00 mvh Nerike Påhoppen haglar i tråden men jag e van För övrigt så har jag redan ett flygbolag. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Blev det nån liga nere på Lamai eller? Påhoppen haglar i tråden men jag e van För övrigt så har jag redan ett flygbolag. Lamai är det så svårt för en bildkung att lägga in en bild på vanligt sätt, och inte köra dom över nån jävla sida som vägrar att visa bilderna...hur svårt kan det vara ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Dagens örebronyhet... http://www.expressen.se/Nyheter/1.1879448/fyra-man-avstyrde-valdtakt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Lamai är det så svårt för en bildkung att lägga in en bild på vanligt sätt, och inte köra dom över nån jävla sida som vägrar att visa bilderna...hur svårt kan det vara ? Med tanke på att jag sitter på chiefens dator så låter jag nog bli att ta hem bilder... vi gör ett test igen. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Jodu Enis,här i Örebro värnar vi om säkerheten för våra damer.Så ni storstadsbor kan komma hit och känna er trygga och enbart koncentrera er på MPR-festen Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 12, 2010 (ändrad) På begäran, dessa gör detta Tider Buffé startar 18.00 till 19.30 Bowling 19.30 till 21.00 Taxi 21.20 Bodegan 21.30 (karaoken kör vi igång ca 22.00 så alla har hunnit sätta sig) Priser Buffé samt bowling 395:- Buffé 255:- Buffé barn 100:- Bowling 140:- Taxi 59:- per bil fyra i varje bil så 15:- per person 10 st. taxibilar är beställda Bodegan gratis ni betalar endast vad ni beställer in. Buffé samt Bowling Enis med fru samt 2 barn Herr Chang med fru Odin med fru Driver med fru 1 barn Nybbe med fru Svampen med fru Stigb med fru Swedeman med fru 1 barn Fräsarn med fru Honken Thainab Hakancnx Bibben Rune Bara Buffé Måne med fru Mille med fru Nybbes kompis med fru (dom vill bowla också det kommer att ordnas under tiden vi sitter och äter) Nerike (skall bodegan och ställa i ordning, men svampen och måne håller ställningarna) Ojs vännina 1 Ojs vännina 2 Fredrik Lek Bara Bowling Clion med fru 2 barn Pingislover Dessa har anmält sig till Bodegan Herr chang med fru Odin med fru Svampen med fru Måne med fru Mille med fru fräsarn med fru Enis med fru Swedeman med fru Clion med fru Kenneth med fru Nybbe med fru Nybbes kompis med fru Stigb med fru Drivern med fru Anton med fru Bibben Ojs vännina 1 Ojs vännina 2 Johan Fredrik Lek (tjej) Thainab Nerike Honken Skotte Skottes kompis med fru Pingislover Rune Hakancnx (han fick darren när det vart talas om barnvakt *smile*) Knasen Tobbeore DaToolBox 33 st. Buffé 32 st. Bowling 48 st.Till Bodegan men kan tala om att det kommer komma några till skulle tro att vi kommer att bli ca 50 st på bodegan max antal inne på bodegan i hela lokalen är 60 st. inkl. personal. Så tänk på att anmäla er jag vet att några inte har anmält sig än från Götet drivern men tog med honom ändå han åker väl inte upp till örebro bara för att missa den roliga biten Mvh Nerike Ändrades Februari 12, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Måste passa på att skicka en eloge till Nerike härifrån Thailand för arrangemanget. Du är nog den enskilt största anledningen till att detta antagligen kommer bli den största Mpr-träffen så här långt. Mycket bra jobbat Nerike och förstås karmaplus. Lycka till på festen nu alla grabbar och tjejer! Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Vakna Honken Nu blir det sponken Sup och svälj Nu är det helg Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Ja nu står det inte på förrän det dröjer länge Provsmakar en öl nu, god är den Om det skulle bli vakanser i bowling´så ställer vi upp och spelar Kenneth & Phat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Vi är på väg,vi startade i lördags och bör hinna fram i tid Hej SOS, kan någon möta upp med ett par säckar havre,vi har slut på bränsle,befinner oss strax söder om Kumla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 På väg Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Vakna Honken Nu blir det sponken Sup och svälj Nu är det helg Jag är vaken, grundar just nu Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Strålande Honken,kan meddela er alla nerike är på bodegan och kollar upp utrustningar och dyl.Om ni från sthlm tycker det skulle kännas ovant så här mitt i Närke så har vi ordnat så att bodegan kommer att köra med gästlista a la hollywood så där kommer ingen objuden över bron Kareokemaskin är på plats,borden är nybonade och servitörerna har varit på charmkurs .Så nu väntar vi bara på att storfrämmat ska anlända(själv är jag på väg till Kumla med havre åt driverns åkdon)Än en gång hjärtligt välkomna till THE CITY OF CHARM Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Nu är det nära Grundar med en blöt kväll ikväll så man pallar trycket imorgon Men var blev förfesten ? Någon som behöver en Thainab som sällskap kan väl meddela mig hur jag ska hitta in till festligheten Ses, hörs och låter imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Kan vi inte bjuda in ROKS, så får de se själva hur trevligt svinen kan ha tillsammans med sina inporterade fruar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Måååne var är du? Här är min status, hur är din? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Vad sägs om lite mer ved på brasan... Hur många träffdeltagare tänker på söndagen uppmärksamma att det är Alla Hjärtans Dag? Dvs, kommer jag att tappa ansikte om jag inte uppvaktar fru Chang? Fru Chang och jag är dock överens om att det är kommersiellt trams. Däremot slipper jag inte undan att i kväll fira vår bröllopsdag! Ja kära nån, sex år sen vi "gifte" oss i hembyn... ej juridiskt giltigt men ändå! Har inhandlat present, och så blir det middag ute i Kumla. Får dock ej bli för sent, vi får inte missa Driverns avgång 12.00 imorgon om nu Måne lyckas leverera havren Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Jag grundar som vanligt på mitt sätt... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Enis din jäkel- Jaja du kommer till Ö-bro, jag får väl förära dej ett par blåklockor för ditt hängivna förstörandet av min viktnedgång Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Måååne var är du? Här är min status, hur är din? Just nu är tillståndet så här men i morgon du då jä..ska bli otroligt roligt att träffa er alla,tror jag.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Herr Chang,havren är levererad och fordonet börjar att tina upp nu.Vad det gäller söndagen så är söndagar vilodagar(lixom de övriga veckodagarna)så en bukett tulpaner från grabbens försäljning till skolresan blev idag levererad vid hemkomst från arbetet(hennes)så det blev två flugor på smällen (men det vet hon inte)hon tycker bara att jag är SÅ omtänksam Mvh Måne som startar perioden 14.00 imorgon Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Drivern,du behöver inte vara orolig I en sån upplyst stad som Örebro har inte ROKS existensberättigande.Här lever både könen i ett rosenrött kärleksförhållande utan några synpunkter på om könsfördelningen är riktig eller ej.Fullständig harmoni råder.Välkomna Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Hehe ok Statusuppdatering.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 Odin,har du inte rört ölen på en timme,håller du igen till imorgon Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 De är ju för f-n två olika flaskor..blindbock... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu