Jump to content
IGNORERAD

Anmälan till Närketräffen

Nerike

Recommended Posts

Kan ju bli rätt intressant att se vem som e toffel eller icke :crazy:

Välkommen hem förresten, via . whatever. ha ha ha.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

• Svar 735
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• måne

106

• Avregistrerad clion

93

• Odin

62

• svampen

61

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja välkommen hem. Till Sveriges hjärta ÖÖÖÖÖ(h)rebro. Hope to see u there globetrotter

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Hoppas ni fixat namnskyltar, massa öl & massa kul, för jag blev ordentligt skrämd av alla dessa fruar och ungar som ska vara med, hoppas inte de ska dra ner på stämningen. :kort:

Ta det lungt både Måne/öl!! :ironi:

Mvh Svampen :wai:

post-4567-126566481449_thumb.jpg

post-4567-126566481449_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Bibben,fruarna måste vara med,vem ska annars passa barnen, clion :whistle: han går väl hem före barnen :crazy: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Blir man mobbad om man kommer med sin 33 år yngre tjej? eller man får ett eget bås? :crazy: haha

Mobbning utdelas endast mot folket som kommer få stå i kö utanför bodega efter vi fyllt stället!

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Blir man mobbad om man kommer med sin 33 år yngre tjej? eller man får ett eget bås? :crazy: haha

Om du är under 50 år kan det bli problem :rtfm::kort:

Dela på andra sajter

Du blir hyllad, och än mer hyllad om hon tar med sig sina yngre systrar :clapping:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vilka kommer att bo på Plaza ?

Vi bor där

Kenneth

odin å honken kanske swedenfarang om dom baxar in honom i odins pansarvagn

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Blir man mobbad om man kommer med sin 33 år yngre tjej? eller man får ett eget bås? crazy.gif haha

Inga problem. Rullatorer tillhandahålls alltid för di gamle på mpr-träffar, samt dessutom oftast yngre män som orkar dansa loss med den (eventuellt) understimulerade unga flickvännen. Och det till aningen modernare/yngre musik än Christer. Sjögrens. wink.gif

Ps Denna Örebroträff är nu så upphaussad att man nästan har lust att boka om sin hemresa bara för att hinna närvara. Här i Thailand har det börjat bli så jäkla varmt att man drabbats av ett släng av snö- och islängtan.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Här i Thailand har det börjat bli så jäkla varmt att man drabbats av ett släng av snö- och islängtan.

Chang Mai igår 11 gr C

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Chang Mai igår 11 gr C

Åhå, Pattaya igår. hmm, ca 33-34? Fast Pattaya i all ära, där finns ju både sjöbris och airconrum. Här i Surinbyn, dit jag anlände från Pattaya igår eftermiddag så finns varken det ena eller det andra och det är skitvarmt väder för månaden. "Vintern" kom aldrig riktigt förbi här i södra delarna av Isaan denna säsong och nu verkar varmperioden också starta aningen tidigare. Växthuseffekt?

Ska i alla fall bli skönt att flyga hem till snö- och spirande vårvinterväder hemma i norra Sverige om ett par veckor. Fem månader i sträck här i Thailand känns som att det räcker för den här ggn.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Ska i alla fall bli skönt att flyga hem till snö- och spirande vårvinterväder hemma i norra Sverige om ett par veckor. Fem månader i sträck här i Thailand känns som att det räcker för den här ggn.

Ja Kim, jag tror att du har riggat ett bra liv för dej och din familj.:great:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Börjar fan känna mig sjuk.

Kanske borde hålla mig hemma och friskna till inför träffen, jobbet går finns alltid kvar, men träffen kanske bara sker en gång.

Huvudvärk, frossa. pumpar i mig ipren just nu ihop om att bli bra.

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Inga problem. Rullatorer tillhandahålls alltid för di gamle på mpr-träffar, samt dessutom oftast yngre män som orkar dansa loss med den (eventuellt) understimulerade unga flickvännen. Och det till aningen modernare/yngre musik än Christer. Sjögrens. wink.gif

Ps Denna Örebroträff är nu så upphaussad att man nästan har lust att boka om sin hemresa bara för att hinna närvara. Här i Thailand har det börjat bli så jäkla varmt att man drabbats av ett släng av snö- och islängtan.

haha :great:

สีลม

Dela på andra sajter

Endast egen död räknas som giltig frånvaro på MPR-träffen :drinks: Mvh Måne

Och om tvättstugan e bokad :drinks:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Åhå, Pattaya igår. hmm, ca 33-34? Fast Pattaya i all ära, där finns ju både sjöbris och airconrum. Här i Surinbyn, dit jag anlände från Pattaya igår eftermiddag så finns varken det ena eller det andra och det är skitvarmt väder för månaden. "Vintern" kom aldrig riktigt förbi här i södra delarna av Isaan denna säsong och nu verkar varmperioden också starta aningen tidigare. Växthuseffekt?

uch kim säg inte så.Det är bara för att du har åkt jo jo i Thailand den här gången.här är kalt å jävligt

hoppas du åker ner till vintern (har läst att det kanske blir ett uppehåll)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Börjar fan känna mig sjuk.

Kanske borde hålla mig hemma och friskna till inför träffen, jobbet går finns alltid kvar, men träffen kanske bara sker en gång.

Huvudvärk, frossa. pumpar i mig ipren just nu ihop om att bli bra.

Ta ett görvarmt bad och en redig visky så ska du se att skiten försvinner :dance:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Och om tvättstugan e bokad :drinks:

Ta med kallingarna Måne fixar dom för dig :crazy: eller svampen :dance:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jo och vi vet alla varför du hela tiden bokar den :whistle:

Underbart Pingis 555 :great:

Dela på andra sajter

Jo och vi vet alla varför du hela tiden bokar den :whistle:

haha vill dom verkligen ha tillbaks dom?

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...