Nerike Inlagd Februari 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2010 (ändrad) karaoke anläggningen är bokad, kommer att finnas 48 skivor Och som grädde på moset som kommer det även att finnas diskolampor på dom som sjunger. Så här ser anläggningen ut Ljuset är dom på stativet bakom Mvh Nerike Ändrades Februari 1, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2010 Dessa har anmält sig till Bodegan Herr chang med fru Odin med fru Svampen med fru Måne med fru Mille med fru fräsarn med fru Enis med fru Bibben Lek (tjej) Thainab Nerike Honken Conny Pingislover 21 st nu till Bodegan Obs. vi kommer att komma till bodegan ca 21.00 och tänk på er som har barn att efter 22.00 får ej barn vara på Bodegan Karaoken är gratis det som kommer att kosta på Bodegan är hur mycket ni äter och dricker, anmälan är bara till för att dom skall veta hur mycket personal dom behöver. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 (ändrad) En tub till vår moderator HC,om jag lyckades lägga in den Ändrades Februari 1, 2010 av Herr Chang Fixade länk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Gör en sammanställning till vilka som jag mött av de som Nerike presenterat som kommer dyka upp. Drivern Med fru samt ett barn - Nej Enis med fru samt två barn - Nej Clion med fru samt två barn - Nej Måne med fru - Nej Odin med fru - Ja Svampen med fru - Nej Stigb med fru - Nej Mille med fru - Nej Nybbe med fru - Nej Herr Chang med fru - Nej Swedeman med fru ett barn - Nej Fräsarn med fru - Nej Conny - Nej Pingislover - Nej Honken - Såklart jag mött denna sköna person, varje dag dessutom! Nerike - Nej Thainab - Nej hakancnx - Nej Bibben - Nej Lek - Nej Så detta ska bli ett nöje, och ett roligt sådant. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 En tub till vår moderator HC,om jag lyckades lägga in den En mycket begåvad elefant! Jag blir alldeles matt... För övrigt kan jag meddela att jag idag besökt pokalaffären, och sitter just nu och funderar på exakt gravyr. Vi kör väl tre klasser; bästa barn, bästa thai och bästa farang om ingen har något bättre förslag? Återkommer senare i kväll med gravyrtexter. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 clion,döm nu inte andra efter dig själv en del har kvinnor som sköter det däringa.Att det tillhör dina göromål har vi nog alla förstått men nån måste ju sköta marktjänsten oxå och i ditt fall blev det du det är bara att acceptera eller att sätta ner foten. Men i ditt fall är det nog kört,du har nog rockat dina chanser men du ska va glad ändå,du får ju rena händer och bra kontakt med barnomsorgspersonal och butiksbiträden. Det är ju inte att förakta som omväxling till ensamheten i trucken. Mvh Måne Nu ska du va snäll gringubbe När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Nu blir det tydligen Kareoke på Bodegan vi har ett par skivor Thai någon annan som har kan väl trycka med någon skiva? Sen eftersökes lite Stones Kareokie skivor till mej själv!!! Mvh Svampen "Like a Rolling Stone"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 En liten plan för kvällen 1. först till Strike bör pilsner & bowling 2. sen till Bodegan höra Herr Chang sjunga 3. vidare till efterfest 1. Plaza för drinkar 4. och sen den tunga efterfesten med Bibben & Co 5. sen hemmåt till övernattningssoffan ser ut som en stjärnklar afton Ser ut som rena rama stjärnfallet..., tur att eliten joinar. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Ser ut som rena rama stjärnfallet..., tur att eliten joinar. Här kommer efterfest kartan!! Mvh Swampen "Från Skavsta Sönd.morg 07.30"boka" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 En liten plan för kvällen 1. först till Strike bör pilsner & bowling 2. sen till Bodegan höra Herr Chang sjunga 3. vidare till efterfest 1. Plaza för drinkar 4. och sen den tunga efterfesten med Bibben & Co 5. sen hemmåt till övernattningssoffan ser ut som en stjärnklar afton Pingis, jag förstår vad vi ska göra men rent geografiskt så hänger jag inte med efter Plaza? Ska du ha efterfest? Vad är Stensöta för något? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Pingis, jag förstår vad vi ska göra men rent geografiskt så hänger jag inte med efter Plaza? Ska du ha efterfest? Vad är Stensöta för något? Stensöta är en Svamp rent geografiskt får du hjälp på plats!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Pingis, jag förstår vad vi ska göra men rent geografiskt så hänger jag inte med efter Plaza? Ska du ha efterfest? Vad är Stensöta för något? Jo Bibben,stensöta är vandrarhemmet där vi skall bo,men det kunde ju inte du veta när jag inte informerat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Jo, en fråga till Pingis, hur länge har du tänkt vara med på efterfesten isåfall? Tills det är ljust åtminstone antar jag ;-) manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Jo Bibben,stensöta är vandrarhemmet där vi skall bo,men det kunde ju inte du veta när jag inte informerat. Tjena Drivern vi möter väl upp,det värsta är att jag bor vägg i vägg med Bodegan så efterfest är väl tydlig! Men vi måste vara tysta efter 5.48. Mvh Svampen "None Talking After Party"ha ha!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Tjena Drivern vi möter väl upp,det värsta är att jag bor vägg i vägg med Bodegan så efterfest är väl tydlig! Men vi måste vara tysta efter 5.48. Mvh Svampen "None Talking After Party"ha ha!! Om inte var väl Måne inne på After Party jag tror han ändå skulle renovera! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Efterfest ska det bli Kanske hos festgeneralen??? men annars ligger väl du pyrt till svampen,du bor ju nära(vi måste tänka på honken)Nästan så man blir sugen på att starta fredagen,jag är alltid starkast dag2 Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Jo, en fråga till Pingis, hur länge har du tänkt vara med på efterfesten isåfall? Tills det är ljust åtminstone antar jag ;-) 555 Jag tänker juh bara.. om jag ska köpa ut tjejen bredvid till dig Bibben och jag kom fram till att man kanske skulle åka hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 555 Jag tänker juh bara.. om jag ska köpa ut tjejen bredvid till dig Bibben och jag kom fram till att man kanske skulle åka hem Ha ha ha... ja otacksamma jag. Till Pingis försvar att han "tänker" ett tag så är klockan vid 7-tiden på morgonen, vi har varit på Carabaou konsert, besökt ett antal barer på vägen hem, Pingis har sjungit en SekLoso serenad, dessutom tror jag han ordnade en svensexa innan konserten, så det är starkt jobbat!!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 555 Jag tänker juh bara.. om jag ska köpa ut tjejen bredvid till dig Bibben och jag kom fram till att man kanske skulle åka hem Hur tänkte du här då när jag sade: - Fasiken vad du är lik "the spirt" ( http://en.wikipedia.org/wiki/Spirit_(comics) ) å så började du jonglera med spiritus:en.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Hehe, Det kan nog bli efterfest här och där! Bibben och hakancnx har ju ungkarlslyan på vandrarhemmet, och där finns då en säng ledig. Undrar hur länge den är ledig För övrigt var fru Chang ej pigg på att hjälpa mig med thaitext till pokalgravyren. Jag vänder mig då till Google Translate och får fram detta för "Bästa thai bowling": Ser ju lite suspekt ut, för det första ska det väl inte vara mellanslag i thaitexten? Vore tacksam om någon kunde hjälpa mig, jag vill alltså ha tre texter på thai: "Bästa barn bowling", "Bästa thai bowling" och "Bästa farang bowling". Möjligen kan man byta "bästa" mot "vinnare" eller något annat mer lämpligt. Om sedan pokalbutiken lyckas gravera det är ju en annan sak. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Hehe, Det kan nog bli efterfest här och där! Bibben och hakancnx har ju ungkarlslyan på vandrarhemmet, och där finns då en säng ledig. Undrar hur länge den är ledig Nu tar du upp nåt som jag funderat lite på. Det anmäls fruar och ungar i parti och minut men Håkan, jag och säkert några till skulle nog tycka det vara spännande om det även anmäldes systrar, kusiner eller singelkompisar till fruarna också, kan detta ordnas? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Hehe, Det kan nog bli efterfest här och där! Bibben och hakancnx har ju ungkarlslyan på vandrarhemmet, och där finns då en säng ledig. Undrar hur länge den är ledig För övrigt var fru Chang ej pigg på att hjälpa mig med thaitext till pokalgravyren. Jag vänder mig då till Google Translate och får fram detta för "Bästa thai bowling": Ser ju lite suspekt ut, för det första ska det väl inte vara mellanslag i thaitexten? Vore tacksam om någon kunde hjälpa mig, jag vill alltså ha tre texter på thai: "Bästa barn bowling", "Bästa thai bowling" och "Bästa farang bowling". Möjligen kan man byta "bästa" mot "vinnare" eller något annat mer lämpligt. Om sedan pokalbutiken lyckas gravera det är ju en annan sak. Herr Chang har talat. Det som står är "Bowling Thai bra" jag kan bara läsa ungefär som en 6-7 åring så jag vet inte om det är rätt kanske bättre med dessa ผู้ชนะไทย = poo chana thai = mästare thai ผู้ชนะฝรั่ง = poo chana farang= mästare farang ผู้ชนะเด็ก = poo chana dek = mästare barn Pingis som vill att nån som kan kollar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Nu tar du upp nåt som jag funderat lite på. Det anmäls fruar och ungar i parti och minut men Håkan, jag och säkert några till skulle nog tycka det vara spännande om det även anmäldes systrar, kusiner eller singelkompisar till fruarna också, kan detta ordnas? Det kan säkert ordnas... hur mycket är du beredd att sponsra med? Nej, jag bara skojar Men visst vore det trevligt om ungkarlarna hade några singeldamer att umgås med. Det som står är "Bowling Thai bra" jag kan bara läsa ungefär som en 6-7 åring så jag vet inte om det är rätt kanske bättre med dessa ผู้ชนะไทย = poo chana thai = mästare thai ผู้ชนะฝรั่ง = poo chana farang= mästare farang ผู้ชนะเด็ก = poo chana dek = mästare barn Pingis som vill att nån som kan kollar Tack Pingis! Frågan är om man ska ha in ordet bowling också, men det kanske inte behövs? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 (ändrad) Det som står är "Bowling Thai bra" jag kan bara läsa ungefär som en 6-7 åring så jag vet inte om det är rätt kanske bättre med dessa ผู้ชนะไทย = poo chana thai = mästare thai ผู้ชนะฝรั่ง = poo chana farang= mästare farang ผู้ชนะเด็ก = poo chana dek = mästare barn Pingis som vill att nån som kan kollar Riktigt Pingis enl frugan Ändrades Februari 2, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Det kan säkert ordnas... hur mycket är du beredd att sponsra med? Nej, jag bara skojar Men visst vore det trevligt om ungkarlarna hade några singeldamer att umgås med. Tack Pingis! Frågan är om man ska ha in ordet bowling också, men det kanske inte behövs? Herr Chang har talat. Ja fixa en singledam till Bibben, det är han värd Det finns juh pokaler med typ bowlingtema då behövs det verkligen inte, men annars är det en smaksak men jag skulle tycka att det var fränare om det bara stod "Champion Farang" då kan man juh tolka det som man vill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu