Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Clirrar för fult 4an nu ha det gubbs När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Clirrar för fult 4an nu ha det gubbs Låter fint Clion same here nä nu tillbaks till spisen fräser på en Lasagne Formidabel a´la Swampen! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Glöm inte å fota så du kan bräcka Enis Ha det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Svampens spis stavas MIKRO Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 (ändrad) Jaha har herr måne fått gå ifrån diskbaljan.har du vart snäll Ändrades Januari 30, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Clion har kameran gått sönder ? Det har varit dåligt med fina bilder från dej nu. Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 (ändrad) Glöm inte å fota så du kan bräcka Enis Ha det Oki drar väl en bild på pannan Lasagne under tillverkning och till matlagning ingår ju en Virre! Måne micro mannen sen klagade han på en skral Buffé ha ha jag tar med en BILLYS!!!! Clion kommer bilder på färdig rätt när jag & gumman avnjuter med en Rioja!! Mvh Svampen Ändrades Januari 30, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Jag kommer dela ut björn kramar till alla som tycks sig behöva en på "Örebro MPR Bash 2lax10" Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Oki drar väl en bild på pannan Lasagne under tillverkning och till matlagning ingår ju en Virre! Måne micro mannen sen klagade han på en skral Buffé ha ha jag tar med en BILLYS!!!! Clion kommer bilder på färdig rätt när jag & gumman avnjuter med en Rioja!! Mvh Svampen Skärpan svampen ingen mer clirr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Clion har kameran gått sönder ? Det har varit dåligt med fina bilder från dej nu. Mvh SWEDEMAN Håller på och läser in mig på manualen (den nya 850an)160sidor :rtfm:Halvvägs nu. Men är tyvärr jävligt frusen så jag sticker inte ut nosen i onödan men till örebro träffen då ska den användas :cr.azy: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Hoppas den används dåligt med måne som motiv(är det något jag inte gillar så är det att vara med på foto)men det respekterar väl alla Ser verkligen fram emot träffen här i storstan och slutet på fem månaders torka,har även varit rökfri i 2 1/2 månad när träffen sker men då spricker väl allt Mvh Måne PS clion,disken är klar nu(säger hon ) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Skärpan svampen ingen mer clirr Skärpt som fa. kolla denna um urgod!!!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Oki drar väl en bild på pannan Lasagne under tillverkning och till matlagning ingår ju en Virre! Måne micro mannen sen klagade han på en skral Buffé ha ha jag tar med en BILLYS!!!! Clion kommer bilder på färdig rätt när jag & gumman avnjuter med en Rioja!! Mvh Svampen Lasange är smaskens. här hemma bygger man upp bowlingformen, i kväll med en Boeuf Bourguignon. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Lasange är smaskens. här hemma bygger man upp bowlingformen, i kväll med en Boeuf Bourguignon. /Enis Ja det är inte illa ,den lilla rullen brevid Lasagnen var riven gorgonzola,gräslök,vitrot,murkla och ett stänk av mynta! Mvh Svampen "kockpitten"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Dyker ev upp, dock ingen bowling eller mat, enbart öl mvh Walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Dyker ev upp, dock ingen bowling eller mat, enbart öl mvh Walle U e k Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Hur många anmälda(orkar inte skrolla)Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 Hur många anmälda(orkar inte skrolla)Mvh Måne Det närmar sig 40st nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 Hoppas den används dåligt med måne som motiv(är det något jag inte gillar så är det att vara med på foto)men det respekterar väl alla Ser verkligen fram emot träffen här i storstan och slutet på fem månaders torka,har även varit rökfri i 2 1/2 månad när träffen sker men då spricker väl allt Mvh Måne PS clion,disken är klar nu(säger hon ) Detta med fotografering är alltid ett dilemma. Med så många deltagare är det knappast praktiskt att alla fotografer går runt och frågar alla om det är OK att publicera bilder på dom på exempelvis detta forum. Det vore mer praktiskt om de deltagare som ej önskar synas på detta forum meddelar detta i denna tråd. Månes motvilja är noterad av mig! Men det vore ju synd att behöva avstå från att publicera en fin gruppbild bara för att någon på bilden inte vill figurera på forumet. Jag tycker man kan publicera om man undviker att identifiera de som egentligen inte vill vara med. Gillar man inte det får man väl gömma sig när en kamera kommer fram... Vi kan ju inte ha något generellt fotoförbud, och det blir väl en hel del som hamnar i medlemmarnas privata arkiv. Som moderator ställer jag upp på att vid begäran från berörd medlem radera oönskad bild, dock möjligen ej gruppbilder. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 Info till Göteborgsgänget:Clion kör själv och har bokat eget boende. Bibben och HakanCNX tar den mindre lägenheten för 300-./pp. HC och jag med frugor och barn tar den större för totalt 1050.- Det är ju ett vandrarhem så medtag lakan o handuk om ni ej vill betala 75 pix extra. Samling och avgång från HC:s lägenhet 12.00 om det är OK. O.S.A./drivern PS ni får grunda i bilen om så önskas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 (är det något jag inte gillar så är det att vara med på foto Nä man har nästan förstått det Har inte sett ett enda foto på dig eller familj När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 Info till Göteborgsgänget:Clion kör själv och har bokat eget boende. PS ni får grunda i bilen om så önskas Kommer det att grundas i Clions bil oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 Nä pingis det blir bara damen å terroristerna (förhoppningsvis) i clion.men nåt ätbart blir det nog När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 Att jag inte vill vara med på foton har sina orsaker men nu får du ju se mig live istället clion.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 Att jag inte vill vara med på foton har sina orsaker men nu får du ju se mig live istället clion.Mvh Måne Varför en sån ståtlig herre som du Måne gör sej väl bra på bild! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu