Jump to content
IGNORERAD

Anmälan till Närketräffen

Nerike

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Clirrar för fult 4an nu ha det gubbs

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

• Svar 735
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• måne

106

• Avregistrerad clion

93

• Odin

62

• svampen

61

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Clirrar för fult 4an nu ha det gubbs

Låter fint Clion :wai: same here nä nu tillbaks till spisen fräser på en Lasagne Formidabel a´la Swampen!

Mvh Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Glöm inte å fota så du kan bräcka Enis Ha det

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jaha har herr måne fått gå ifrån diskbaljan.har du vart snäll :whistle:

Ändrades av clion

Dela på andra sajter

Clion har kameran gått sönder ? Det har varit dåligt med fina bilder från dej nu.

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

Glöm inte å fota så du kan bräcka Enis Ha det

Oki drar väl en bild på pannan Lasagne under tillverkning och till matlagning ingår ju en Virre! :dance1:

Måne micro mannen sen klagade han på en skral Buffé ha ha jag tar med en BILLYS!!!!

Clion kommer bilder på färdig rätt när jag & gumman avnjuter med en Rioja!! :friends:

Mvh Svampen :wai:

post-4567-126485789958_thumb.jpg

post-4567-126485789958_thumb.jpg

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Jag kommer dela ut björn kramar till alla som tycks sig behöva en på "Örebro MPR Bash 2lax10"

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Oki drar väl en bild på pannan Lasagne under tillverkning och till matlagning ingår ju en Virre! :dance1:

Måne micro mannen sen klagade han på en skral Buffé ha ha jag tar med en BILLYS!!!!

Clion kommer bilder på färdig rätt när jag & gumman avnjuter med en Rioja!! :friends:

Skärpan svampen :whistle: ingen mer clirr :ironi:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Clion har kameran gått sönder ? Det har varit dåligt med fina bilder från dej nu.

Mvh SWEDEMAN

Håller på och läser in mig på manualen (den nya 850an)160sidor :rtfm:Halvvägs nu. Men är tyvärr jävligt frusen så jag sticker inte ut nosen i onödan men till örebro träffen då ska den användas :cr.azy: :dance:

Dela på andra sajter

Hoppas den används dåligt med måne som motiv(är det något jag inte gillar så är det att vara med på foto)men det respekterar väl alla :friends: Ser verkligen fram emot träffen här i storstan och slutet på fem månaders torka,har även varit rökfri i 2 1/2 månad när träffen sker men då spricker väl allt :drinks::dance::dance1: Mvh Måne PS clion,disken är klar nu(säger hon ;) )

Måne

Dela på andra sajter

Skärpan svampen :whistle: ingen mer clirr :ironi:

Skärpt som fa. kolla denna um urgod!!!! :dance1:

post-4567-126487408611_thumb.jpg

post-4567-126487408611_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Lasange är smaskens. här hemma bygger man upp bowlingformen, i kväll med en Boeuf Bourguignon.

/Enis

post-3356-126487439862_thumb.jpg

post-3356-126487439862_thumb.jpg

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Lasange är smaskens. här hemma bygger man upp bowlingformen, i kväll med en Boeuf Bourguignon.

/Enis

Ja det är inte illa ,den lilla rullen brevid Lasagnen var riven gorgonzola,gräslök,vitrot,murkla och ett

stänk av mynta!

Mvh Svampen "kockpitten"! :dance1:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hur många anmälda(orkar inte skrolla)Mvh Måne

Det närmar sig 40st nu

Dela på andra sajter

Hoppas den används dåligt med måne som motiv(är det något jag inte gillar så är det att vara med på foto)men det respekterar väl alla :friends: Ser verkligen fram emot träffen här i storstan och slutet på fem månaders torka,har även varit rökfri i 2 1/2 månad när träffen sker men då spricker väl allt :drinks::dance::dance1: Mvh Måne PS clion,disken är klar nu(säger hon ;) )

Detta med fotografering är alltid ett dilemma. Med så många deltagare är det knappast praktiskt att alla fotografer går runt och frågar alla om det är OK att publicera bilder på dom på exempelvis detta forum. Det vore mer praktiskt om de deltagare som ej önskar synas på detta forum meddelar detta i denna tråd. Månes motvilja är noterad av mig!

Men det vore ju synd att behöva avstå från att publicera en fin gruppbild bara för att någon på bilden inte vill figurera på forumet. Jag tycker man kan publicera om man undviker att identifiera de som egentligen inte vill vara med. Gillar man inte det får man väl gömma sig när en kamera kommer fram...

Vi kan ju inte ha något generellt fotoförbud, och det blir väl en hel del som hamnar i medlemmarnas privata arkiv. Som moderator ställer jag upp på att vid begäran från berörd medlem radera oönskad bild, dock möjligen ej gruppbilder.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Info till Göteborgsgänget:Clion kör själv och har bokat eget boende.

Bibben och HakanCNX tar den mindre lägenheten för 300-./pp.

HC och jag med frugor och barn tar den större för totalt 1050.-

Det är ju ett vandrarhem så medtag lakan o handuk om ni ej vill betala 75 pix extra.

Samling och avgång från HC:s lägenhet 12.00 om det är OK.

O.S.A./drivern

PS ni får grunda i bilen om så önskas :drinks::whistle:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

(är det något jag inte gillar så är det att vara med på foto

Nä man har nästan förstått det :whistle: Har inte sett ett enda foto på dig eller familj :diablo::ironi:

Dela på andra sajter

Info till Göteborgsgänget:Clion kör själv och har bokat eget boende.

PS ni får grunda i bilen om så önskas :drinks::whistle:

Kommer det att grundas i Clions bil oxå :drinks:
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä pingis det blir bara damen å terroristerna (förhoppningsvis) i clion.men nåt ätbart blir det nog

Dela på andra sajter

Att jag inte vill vara med på foton har sina orsaker men nu får du ju se mig live istället clion.Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Att jag inte vill vara med på foton har sina orsaker men nu får du ju se mig live istället clion.Mvh Måne

Varför en sån ståtlig herre som du Måne gör sej väl bra på bild! :whistle:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...