Nerike Inlagd Januari 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2010 Odin,där hittar du bara tomglas Ja du har ju vart där *smile* Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 28, 2010 Dela Inlagd Januari 28, 2010 Jamen vi kan ju bättra på samlingen, du blir en rik man efter den här träffen Nerike... Tokrik. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 28, 2010 Dela Inlagd Januari 28, 2010 Vem kommer,vem tvekar. uppdatera plz. Nerike. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2010 Dela Inlagd Januari 28, 2010 Vem kommer,vem tvekar. uppdatera plz. Nerike. Prezasly...och hur blev det med buffen till barnen? Personligen så tycker jag att de borde kunna få smaska av buffen gratis och endast betala för dricka med tanke på hur stort resten av sällskapet är. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Januari 28, 2010 Dela Inlagd Januari 28, 2010 Tänkte bara höra, om jag nu skulle dyka upp i Örebro den 13:e, får jag då komma in och umgås och dricka öl med er bowlare på detta ställe, eller måste jag vänta på erat sällskap tills ni går till det där Bodega eller vad de hette? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2010 Dela Inlagd Januari 28, 2010 Tänkte bara höra, om jag nu skulle dyka upp i Örebro den 13:e, får jag då komma in och umgås och dricka öl med er bowlare på detta ställe, eller måste jag vänta på erat sällskap tills ni går till det där Bodega eller vad de hette? Jag tolkade Nerike att man varken behövde bowla eller Buffea på Strike utan att det gick bra att bara öla också. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Januari 28, 2010 Dela Inlagd Januari 28, 2010 Ja då så, fritt fram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 välkommen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Ja då så, fritt fram. Kul Knasen får vi halsa en bira i baren VÄLKOMMEN!! MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Har du tur så kanske kenneth kommer också å då kanske du slipper åka buss (uppsalamafian) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Snart dags har tjyvtränat med några "vänner" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 anmäler mig ögonblickligen som lagledare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Hejsan alla glada och ni andra också Jag har en stilla undran om jag och min fru är ensamma om att inte ha träffat någon av er andra förut, som det låter är ni ganska tjenis med varandra, är vi ensamma eller finns det flera. Jag tror att det kommer att bli kul ialla FULLAfall, för ngn kommer att falla. Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Hejsan alla glada och ni andra också Jag har en stilla undran om jag och min fru är ensamma om att inte ha träffat någon av er andra förut, som det låter är ni ganska tjenis med varandra, är vi ensamma eller finns det flera. Jag tror att det kommer att bli kul ialla FULLAfall, för ngn kommer att falla. Jag har bara träffat Göteborgsgänget tidigare på våra träffar,alltså ingen annan,det kan förhoppningsvis vara berikande på något sätt att träffa östergökarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Drivern,det är klart det är berikande att få lära sig lite riktig kultur .Jag tror inte det är så många som har träffats förrut(och det kan ju va skönt)men detta blir säkerligen en trevlig träff.Träffen innehåller ju allt,förspel,själva akten och ett mysigt efterspel .Detta är vår möjlighet att sätta Örebro på kartan(sveriges mittpunkt)och det kommer vi sannerligen att göra Mvh Måne PS clion,har du tagit ledigt på måndag DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Hejsan alla glada och ni andra också Jag har en stilla undran om jag och min fru är ensamma om att inte ha träffat någon av er andra förut, som det låter är ni ganska tjenis med varandra, är vi ensamma eller finns det flera. Jag tror att det kommer att bli kul ialla FULLAfall, för ngn kommer att falla. jag har bara träffat göteborgarna+knasen så du är nog inte ensam om det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 PS clion,har du tagit ledigt på måndag Jag kunde nog få ledigt men damen har nog svårare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Toffel Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Se upp för den här firman så dom inte river stället ni ska på! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 anmäler mig ögonblickligen som lagledare Clion tar du bort sminket på dem, så återstår detta. Så varsågod! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 (ändrad) ser du inte att de e jag i mitten 5 Ändrades Januari 29, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Hejsan alla glada och ni andra också Jag har en stilla undran om jag och min fru är ensamma om att inte ha träffat någon av er andra förut, som det låter är ni ganska tjenis med varandra, är vi ensamma eller finns det flera. Jag tror att det kommer att bli kul ialla FULLAfall, för ngn kommer att falla. Har inte träffat någon förut, men ser fram emot att träffa alla Tror det här kommer att bli SUPERkul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Hoppas inte nerike kommer osminkad,då känner inte jag igen honom,men jag får väl fråga svampen Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Har inte träffat någon förut, men ser fram emot att träffa alla Tror det här kommer att bli SUPERkul Detsamma och superkul det kommer bli Universums Party! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 *snyft* jag blir så rörd att ni alla känner så om mig när jag kommer Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu