Jump to content
IGNORERAD

En uppfostrad farangjägare med livsplanen klar sedan länge.


Vaxet

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

Många omständigheter kan det finnas, men något udda tycker jag fortfarande att det låter!

Conservator,

Visst kan man tycka att det är minst sagt ”Udda” att man medvetet drogar sig själv och sin hyrda partner

så att man i många timmar kan ligga och snarka bredvid varandra.

Vad är det för vits med det, frågar man sig?

Varför först betala en ”bar fine” och sedan även betala henne för hela natten om man ändå tänker ligga och snarka tillsammans under större delen av natten?

Är det inte bättre (ev smartare) att istället ta en short-time, och då bara betala för det arbete som utförs?

Jag antar att BTT inte är någon ”Mr Bean” som promt måste ha en ”nalle” med sig i sängen för att kunna sova gott?

post-5068-126450371517_thumb.gif

Time is money!

post-5068-126450371517_thumb.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 218
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sabura

    37

  • broder tuk tuk

    19

  • conservator

    18

  • ronoh

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har lar man sig nytt hela tiden. De s:k hastpillren har samma effekt som metamfetamin Ya-Bah?

Thailänska lastbilschaufförers lilla godispåse!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lar man sig nytt hela tiden. De s:k hastpillren har samma effekt som metamfetamin Ya-Bah?

Ya maa (hästmedecin) blev i folkmun så småningom Ya baa (galenmedecin). Men den första benämningen när "medecinen" kom var alltså hästmedecin. Förmodligen för att den initialt användes av dom som behövde orka arbeta längre.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Amfetamin-pillren som långtradarchaffisarna, bussförare, byggjobbare mm

åt i Thailand hade i alla fall tidigare ett hästhuvud avbildat på pillret.

Därför kallas de i folkmun för "hästpiller" (ja-ma)

Vad det gäller personer som upprörs över det sk "Smutsiga sexet" som försigår i Pattaya, kan ju åka norr ut istället och där prova på "Ren sex" istället.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6486850.ab

:whistle:

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Stefan du måste förstå att btt har en speciel humor när han skriver.du tror väll inte han sitter med kikare i barerna.

enl hans lärarkompisar i Pattaya så är han en jätterolig kille och mycket omtänksam.så när han skriver får du försöka skilja på fantasin å verkligheten i hans inlägg :whistle:

Som jag skrev, jag känner honom inte utan tolkar den text BTT skriver...vilket du genom detta inlägg också poängterar skillnaden med. Det är inte lätt att skilja på verklighet och fantasi om man först inte känner personen, och sedan inte vet om personen talar sanning eller inte...så att ge mig en näsknäppa på dessa grunder är aningen hårt med tanke på den info jag besitter om BTT.

Link to comment
Dela på andra sajter

Conservator,

Visst kan man tycka att det är minst sagt ”Udda” att man medvetet drogar sig själv och sin hyrda partner

så att man i många timmar kan ligga och snarka bredvid varandra.

Vad är det för vits med det, frågar man sig?

Varför först betala en ”bar fine” och sedan även betala henne för hela natten om man ändå tänker ligga och snarka tillsammans under större delen av natten?

Är det inte bättre (ev smartare) att istället ta en short-time, och då bara betala för det arbete som utförs?

Jag antar att BTT inte är någon ”Mr Bean” som promt måste ha en ”nalle” med sig i sängen för att kunna sova gott?

post-5068-126450371517_thumb.gif

Time is money!

Det tror jag däremot, det skulle passa honom alldeles utmärkt så att han kan sussa gott utan piller med armarna runt den lilla nallen!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Conservator!

Jag föredrar att sova ensam i en säng och slippa snarkningar och grymtningar och sparkande hit och dit.

En av anledningarna till att jag tar mig ett sömnmedel är dels väldiga svårigheter att somna efter spritintag dels för att jag kräver tystnad omkring mig.

En förutsättning för att jag ska gå longtime med någon bartjej i Pattaya är att jag somnar innan hon gör det.

Jag fixar inte snarkande människor.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Conservator!

Jag föredrar att sova ensam i en säng och slippa snarkningar och grymtningar och sparkande hit och dit.

En av anledningarna till att jag tar mig ett sömnmedel är dels väldiga svårigheter att somna efter spritintag dels för att jag kräver tystnad omkring mig.

En förutsättning för att jag ska gå longtime med någon bartjej i Pattaya är att jag somnar innan hon gör det.

Jag fixar inte snarkande människor.

BTT

Just därför så passar ju nallen utmärkt-inget snarkande där inte!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Conservator!!

Tygnallar må vara gulliga och tysta djur men någon större glädje har man knappast av dem i sängen.

Varför inte en uppblåsbar Barbara då istället?

Eller den thailändska varianten som tar kortare tid att pumpa upp.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Conservator!!

Tygnallar må vara gulliga och tysta djur men någon större glädje har man knappast av dem i sängen.

Varför inte en uppblåsbar Barbara då istället?

Eller den thailändska varianten som tar kortare tid att pumpa upp.

BTT

Tyckte bara att det passde bra till dig så att du kunde få sova ifred!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle det göra saken bättre?

Jag kanske har tolkat inläggen fel.

Nja tror inte du tolkat fel, ganska ofta som Wille nervärderar Thailändare och deras kunskaper och utbildningar osv...

Han bor förmodligen i Thailand för att han arbetar där och inte för att han vill bo där!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja tror inte du tolkat fel, ganska ofta som Wille nervärderar Thailändare och deras kunskaper och utbildningar osv...

Han bor förmodligen i Thailand för att han arbetar där och inte för att han vill bo där!

Annu en forummedlem som gatt en Hermods-kurs i psykoanalys 2.0

Kan du beratta mer om mina asikter, tankar, onskningar och motiv?

Personligen har jag svart att forsta den avsky en del verkar ha gentemot att belagga pastaenden. Blir nagon sorts omvand bevisborda av kvallstidningskvalitet istallet.

Tycker det ar olyckligt att du inte kan skilja pa kritik av tex. utbildningssystemets kvalitet och kritik mot thailandare som utbildats i detsamma osv. A andra sidan kommer det inte som nagon direkt overraskning heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annu en forummedlem som gatt en Hermods-kurs i psykoanalys 2.0

Kan du beratta mer om mina asikter, tankar, onskningar och motiv?

Personligen har jag svart att forsta den avsky en del verkar ha gentemot att belagga pastaenden. Blir nagon sorts omvand bevisborda av kvallstidningskvalitet istallet.

Tycker det ar olyckligt att du inte kan skilja pa kritik av tex. utbildningssystemets kvalitet och kritik mot thailandare som utbildats i detsamma osv. A andra sidan kommer det inte som nagon direkt overraskning heller.

Kommer ihåg en gång när vi diskuterade utbildningar och då skrev du att alla de thailändare som du intervjuat hade undermåliga kunskaper... Efter det inlägget så har jag betraktat dig som lite dum och obildad (är kanske inte tillåtet att någon tycker du är dum, bara du som får tycka att ett helt folk är dumma)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Annu en forummedlem som gatt en Hermods-kurs i psykoanalys 2.0

Tröttnar man på att vara köksbordsfilosof,

så kan man ju alltid köpa sig en schäslong och

sedan prova på att agera amatörpsykolog på sin omgivning.

post-5068-126468215375_thumb.jpg

Den eventuella konkurrensen inom den aktuella professionen behöver du nog inte vara orolig över Wille. :whistle:

post-5068-126468215375_thumb.jpg

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Men Vaxet, det här spåret i skivan som du tar upp, är ju gammalt och slitet och inte ens representativt för människorna i Thailand.

Jag tror det skulle gynna utvecklingen i Thailand och dess rykte om man i stället fick läsa om allt det positiva som sakteliga tar form i landet.

Ja det här spåret är onekligen utslitet. Det bor 70 miljoner i landet och endast en bråkdel hamnar i detta träsk! Det är väl solklart att denna tjugoåring inte är representativ för resten av de unga, för att inte tala om mamman, SUCK!

Khun Somtam

Link to comment
Dela på andra sajter

Ronoh!

Hetsa inte upp dig över diverse anklagelser om att vara hallick.

Jag går knappast omkring och erbjuder tjejer utanför barerna 1000 baht för ett nummer.

Så Pola eller vad hon nu heter på bilden kan känna sig helt lugn i mitt sällskap.

Däremot tackar jag ju inte nej ifall chansen till ett gott ligg uppstår.

Men vilken normal man gör det?

Ifall man nu betraktas som hallick ifall man lägger in bilder på thaitjejer i ex kontaktannonser, så innebär det ju att det bla finns ett antal hallickar på MPR som har fräckheten att bjuda ut frugans lillasyster till förtappade bargubbar.

Sådant kan väl ändå inte tolereras?

Eller vad säger moderator Chang?

BTT

Bäste Herr BTT (och även Bäste Herr ronoh) ;)

Ditt inlägg har en hel del i övrigt att önska men jag ska endast kommentera det markerade.

Ronoh skrev klart och tydligt att det bara var för dig att välja en av tjejerna. Det är att uppenbart bjuda ut sin flickväns kompisar till dig. Jag skrev att han agerade som en hallick. Jag skrev inte att jag ansåg att ronoh är en hallick. Det är en stor skillnad och det borde du veta som lärare av det svenska språket!

Jag kommenterade enbart det sätt som ronoh visade och även den brist på respekt för thaitjejerna i fotot. Jag skulle aldrig själv sitta på ett forum och slänga upp foto på bekanta thaitjejer och sedan skriva att du får ta vem du vill till en kille som skryter om hur han plockar ut tjejer på barer i Pattaya och hur han "drogar" dom för att de ska kunna...hm..sova. Nej jag reagerar faktiskt och tycker det är både uppseendeväckande och förvånande beteende från båda håll.

Kontaktannonser är en helt annan sak. Men återigen, det borde du veta BTT. :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte i misstolkar mitt egna inlägg helt så var det menat som ett skämt till BTT. BTT som jag förstår det tolkade även detta inlägg som ett skämt. END OF STORY..

Sedan att en och annan forumist scannar forumet efter inlägg att kritisera är en helt annan sak. Och den saken får stå för dig Stefan66

Link to comment
Dela på andra sajter

Conservator!

Jag föredrar att sova ensam i en säng och slippa snarkningar och grymtningar och sparkande hit och dit.

En av anledningarna till att jag tar mig ett sömnmedel är dels väldiga svårigheter att somna efter spritintag dels för att jag kräver tystnad omkring mig.

En förutsättning för att jag ska gå longtime med någon bartjej i Pattaya är att jag somnar innan hon gör det.

Jag fixar inte snarkande människor.

BTT

Men du gillar fetrövade och storpattade brudar... Tyvärr så måste jag av egen erfarenhet påpeka för dig att överviktiga personer har en tendens till att snarka... Du kanske ska byta målgrupp för dina "dater" och se dig om efter något smalare "noier" som susar som en liten kattunge istället...

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Knasen!

Ska man slänga upp 1000 baht plus barfine och ladyding så är man ju kräsen och vill ha full valuta för stålarna.

Nu råkar jag tända på mulliga kvinnor så ifall det snarkas så får hon gå hem till rummet eller tillbaks till baren.

Finns väl ingen anledning att lägga pengar på någon smalrövad och tanig tjej enbart för att hon möjligen råkar snarka tystare.

Dessutom vill man ju ha ögongodis som tänder upp i fyllan.

Ronoh!!

Tjejen på bilden är klart värd en träff, så skämt eller ej fixa hennes mailadress så fixar broder resten.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasen!

Ska man slänga upp 1000 baht plus barfine och ladyding så är man ju kräsen och vill ha full valuta för stålarna.

Nu råkar jag tända på mulliga kvinnor så ifall det snarkas så får hon gå hem till rummet eller tillbaks till baren.

Finns väl ingen anledning att lägga pengar på någon smalrövad och tanig tjej enbart för att hon möjligen råkar snarka tystare.

Dessutom vill man ju ha ögongodis som tänder upp i fyllan.

Ronoh!!

Tjejen på bilden är klart värd en träff, så skämt eller ej fixa hennes mailadress så fixar broder resten.

BTT

Kanske fel ställe att leta efter en mullig brud i Thailand? Finns ju gott om sådana hemma i Sverige.

De allra flesta uppskattar ju uppmärksamhet speciellt en 80-90 kg pjäs.

Jag förstår ditt resonemang om att mulliga tjejer erbjuder lite mer att bita i. Men nackdelarna och fördelarna är många.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Ska man slänga upp 1000 baht plus barfine och ladyding så är man ju kräsen och vill ha full valuta för stålarna.

Nu råkar jag tända på mulliga kvinnor så ifall det snarkas så får hon gå hem till rummet eller tillbaks till baren.

Finns väl ingen anledning att lägga pengar på någon smalrövad och tanig tjej enbart för att hon möjligen råkar snarka tystare.

Dessutom vill man ju ha ögongodis som tänder upp i fyllan.

BTT

Jag undrar fortfarande - Vad är det för vits med en hyrd sov-kamrat?

Varför först betala en ”bar fine” och sedan även betala henne för hela natten om du ändå tänker ligga och sova tillsammans med henne under större delen av natten? (tjock eller spinkig - med eller utan sömnpiller spelar ingen roll)

Är det inte bättre (ev smartare) att istället ta en short-time,

och då bara betala för det arbete som utförs?

Som ensam lär du ju garanterat få sova ifred.

Eller är det möjligen så att det är ensamheten i det mörka rummet som skrämmer dig?

I så fall blir nog den sexuella akten bara ett svepskäl för att få tag i någon att sova med?

Inget konstigt med det i så fall, för det är många som är mörkrädda även upp i vuxen ålder.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ronoh!

Finns gott om mulliga thaitjejer med med tjocka lår, stora pattar och bred häck.

Finns en del riktiga pattalisor bland barerna.

Jag fick napp på en riktig goding en kväll, efter ett par groggar blev hon dessutom jäkligt sugen på tungkyssar.

Hon hade ett par pattar och en häck som inte gick av för hackor.

Minns att hon hade tatuerat en vacker fjäril på ena boppen.

Tjejen var dessutom jäkligt söt och bara 19 år.

Första gången jag hört någon tjej "klaga" på mig att jag boom boom too much.

Men man kunde fan inte låta bli att bli sugen på en sån liten goding.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ronoh!

Finns gott om mulliga thaitjejer med med tjocka lår, stora pattar och bred häck.

Finns en del riktiga pattalisor bland barerna.

Jag fick napp på en riktig goding en kväll, efter ett par groggar blev hon dessutom jäkligt sugen på tungkyssar.

Hon hade ett par pattar och en häck som inte gick av för hackor.

Minns att hon hade tatuerat en vacker fjäril på ena boppen.

Tjejen var dessutom jäkligt söt och bara 19 år.

Första gången jag hört någon tjej "klaga" på mig att jag boom boom too much.

Men man kunde fan inte låta bli att bli sugen på en sån liten goding.

BTT

Jag vet inte helt vad du är ute efter BTT. Men asiatiska tjejer är inte så världskända för att vara kurviga precis... Bara en iakttagelse :whistle:

Latinamerika och Sydamerika kanske är något?

Det skall finnas gott om lösaktiga kvinnor där har jag hört :whistle::whistle:

Kanske är det värt att lägga en lite rutt till kaffe/kokain bältet.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr kapten Thailand!!

Anledningen till att jag ibland låter tjejerna ligga kvar är ju att man kan ta sig ett nummer till framåt förmiddagen ifall man blir sugen utan att betala extra.

På så sätt sparar man ju in en hel barfine plus 1000 baht extra.

Man betalar ju för hela natten och inte per nummer.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr kapten Thailand!!

Anledningen till att jag ibland låter tjejerna ligga kvar är ju att man kan ta sig ett nummer till framåt förmiddagen ifall man blir sugen utan att betala extra.

På så sätt sparar man ju in en hel barfine plus 1000 baht extra.

Man betalar ju för hela natten och inte per nummer.

BTT

Är de nedsövda kan det ju va svårt att få liv i dem igen eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...