Jump to content
IGNORERAD

Efterlysning -Restaurang i Bkk.


Odin

Recommended Posts

Hejsan govänner.

Jag har varit på en restaurang i Bkk. och glömt både namn och adress, och tänkte bara kolla om någon här kan hjälpa mej att hitta den...

Restaurangen är inrymd i ett fungerande bryggeri (tysk öltyp) man kan se verksamheten bakom en glasvägg, dom har kareoke och uppträdanden på kvällarna.

Klientelet är mestadels thai men även farrang, en sak jag kommer ihåg är att man kan snurra mitten på bordet så att alla kommer åt all mat, maten är superb och ölen åxå.

Hoppas och tackar på förhand..

Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hejsan govänner.

Jag har varit på en restaurang i Bkk. och glömt både namn och adress, och tänkte bara kolla om någon här kan hjälpa mej att hitta den...

Restaurangen är inrymd i ett fungerande bryggeri (tysk öltyp) man kan se verksamheten bakom en glasvägg, dom har kareoke och uppträdanden på kvällarna.

Klientelet är mestadels thai men även farrang, en sak jag kommer ihåg är att man kan snurra mitten på bordet så att alla kommer åt all mat, maten är superb och ölen åxå.

Hoppas och tackar på förhand..

Odin

Hej Odin.

Denna? http://www.tawandang.com/

post-5592-126374922149_thumb.jpg

post-5592-126374923361_thumb.jpg

post-5592-126374924777_thumb.jpg

post-5592-126374922149_thumb.jpg

post-5592-126374923361_thumb.jpg

post-5592-126374924777_thumb.jpg

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

MBFPK...

Tack som fan, snabb respons.

Har du varit där? Jag älskar stället, mat, öl, underhållning och personal allt är kanon.

Tack igen//Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hej. Jo jag har varit där 2-3 gånger. Dom tre bilderna är från senaste gången. Bra öl, gillar både dunkel och weissen som dom kallar dom. Bra mat. Gillar dom tyska fläskläggen. En annan bra grej är att et är fin stämning och alla mellan 2-92 kan gå dit. /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dom där krispiga fläskläggen är outstanding, men även thaimaten smakar mumma.

Dunkel ölen är kanon men sist när jag var där så beställdes en 2-3liters tub (4pers) och det blev lite mäktigt, så vi gick över till det ljusa ölet efter drygt halva tuben.

Det är juste att matdelen är avgränsad, så att man kan prata när man käkar och sedan flytta in till röjjet när man är klar.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Ja dom där krispiga fläskläggen är outstanding, men även thaimaten smakar mumma.

Dunkel ölen är kanon men sist när jag var där så beställdes en 2-3liters tub (4pers) och det blev lite mäktigt, så vi gick över till det ljusa ölet efter drygt halva tuben.

Det är juste att matdelen är avgränsad, så att man kan prata när man käkar och sedan flytta in till röjjet när man är klar.

Hej. dom har två resturanger. En på Rama 3 och en på Ram Intra. Jag har bara varit på den på Ram Intra. Det låter som du har varit på den på Rama 3. Men upplägget maten och ölen är densamma. /mvh

http://www.tawandang...b_eng/Home.html bättre länk

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...