Guest Gurkan21 Inlagd Juli 29, 2008 Dela Inlagd Juli 29, 2008 Jag har ett litet problem damen och hennes dotter har varit här i sverige 2 år på vanligt ut,men i maj 2009 går detta UT ut...och då kommer min fråga,jag och tjejen tänkte åka till LOS augusti samma år,men enligt migrationsverket i solna så kan det ta upp till 6 månader att få nya visumet,kan man alltså inte åka till LOS förrän det nya visumet har beviljats eller??? iså fall innebär det att det kan dröja ända tills november och då kan vi ju inte åka. MVH Gurkan21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Juli 29, 2008 Dela Inlagd Juli 29, 2008 Sök PUT i god tid och förklara att Ni tänkt resa till Thailand i Aug så går det fortare. Brukar inte vara några problem om man är ute i god tid som sagt. Mvh Swippe It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Quote Sök PUT i god tid och förklara att Ni tänkt resa till Thailand i Aug så går det fortare. Brukar inte vara några problem om man är ute i god tid som sagt. Mvh Swippe Får väl prova med det då ...förresten Swippe,hur går det med pare aktierna numera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasse11 Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Hej Jag och min tjej hade samma problem men efter x antal mail fick vi förklarat hur vi skulle göra. I götet ligger de efter mellan 7-12 månader. Sök i början av jan-feb vänta vänta tills april- maj kontakta då MIG och fråga hur det går om det skull vara problem med att de ligger x antal månader efter och det inte går att lösa innan in åker . Be då att få förlänga ett år omgående när du gjort detta så lägger du in nu PUT ansökan så löser du det. Men tyvärr måste du betala put en gång till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Quote Får väl prova med det då ...förresten Swippe,hur går det med pare aktierna numera? Jag sålde mina sista Par aktier häromdagen faktist, men de har väl gått hyffsat på sistone med tanke på att börsen fallit så mycket. De noterade nytt ATH i år i alla fall men föll sedan tillbaka igen. Mvh Swippe It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jag Har En Vit Bil Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Skaffa en unge så får hon PUT med en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.