Jump to content
IGNORERAD

Gardemoen, Kastrup eller Arlanda...


kungchristian

Recommended Posts

kungchristian

När jag kollar resor med Thai så är de ofta 2,3,4 tusen billigare från Gardemoen. ... hur fan kan de vara så mycket billigare därifrån?

Christian 

  • Ge karma 2
Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev kungchristian:

När jag kollar resor med Thai så är de ofta 2,3,4 tusen billigare från Gardemoen. ... hur fan kan de vara så mycket billigare därifrån?

Christian 

Gissar att det är efterfrågan som gör det. Förmodligen bättre tillgång till lägre biljettklasser från Oslo. 

 

Kollade nu vad våra biljett skulle kosta om jag köpte dom idag från ARN till CNX och var 31 238 kr från Arlanda och ca: 31 500 kr från Gardemoen med samma biljett klass. Dock gick det att komma undan någon tusenlapp billigare från Gardemoen eftersom det gick att välja standard istället för flexi på tillbaka resan.

 

Kolla även en resa i januari till februari och då var det ca:600kr billigare från Oslo på grund av att hemresan var dyrare från Arlanda där det även stod att det bara fanns 3 platser kvar i standard ekonomi.  

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Definitivt inte GOT i vart fall...
Det skrevs i höstas om att det är nån tusenlapp extra jämfört med liknande resor från större flygplatser.

Men att ha under timman till flyget är värt en del. Och sen var det detta med att det inte är direkt till BKK...

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

kungchristian

Screenshot_20251124_223524_Chrome.jpg.49309193b9fe3b0a5efe44e6f6822b24.jpg12/12-12/1 på de 3 första och 10/1-10/3 på dem 3 sista, så det är en hel del det är billigare i Oslo...

Christian 

Screenshot_20251124_223435_Chrome.jpg

Screenshot_20251124_223310_Chrome.jpg

Screenshot_20251124_223152_Chrome.jpg

Screenshot_20251124_223055_Chrome.jpg

Screenshot_20251124_222851_Chrome.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev kungchristian:

Screenshot_20251124_223524_Chrome.jpg.49309193b9fe3b0a5efe44e6f6822b24.jpg12/12-12/1 på de 3 första och 10/1-10/3 på dem 3 sista, så det är en hel del det är billigare i Oslo...

Christian 

Screenshot_20251124_223435_Chrome.jpg

Screenshot_20251124_223310_Chrome.jpg

Screenshot_20251124_223152_Chrome.jpg

Screenshot_20251124_223055_Chrome.jpg

Screenshot_20251124_222851_Chrome.jpg

 

Ja det är som sagt efterfrågan och tillgången på biljetter som styr. På dina screenshot från momondo så framgår det ju inte vilken boxningsklass det är heller. Kanske det bara finns flexi eller full flexi från ARN. 

  • Ge karma 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...