Jump to content
IGNORERAD

Sex på stranden


Mooauan

Recommended Posts

Dina kunskaper i branchen är imponerande whistle.gif

dandy

Hehe... :wai:

Men det är sant..det kan du inte förneka.

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sabura

    5

  • Mooauan

    3

  • dandy

    3

  • gubben4906

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Såg på en minibuss för nån långsträcke körning i bkk satt det ett klister märke med bland annat... Rökning förbjuden, Förbjudet att dricka, förbjudet att äta samt ett märke med ett par i missionärs ställningen med stort streck över..

Så sånt finns lite överallt redan haha

Ja det finns flera skyltar som förklarar att det bara är tillåtet att "se men inte röra" bla annat de här! :whistle:

Mvh Maakaao :wai:

post-3878-126296072244_thumb.jpg

post-3878-126296072244_thumb.jpg

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om hormonerna går igång på stranden kanske man kan vada ut en bit och sätta igång.

Då ser det ju ut som om man kramas ifrån stranden :clapping:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Om hormonerna går igång på stranden kanske man kan vada ut en bit och sätta igång.

Tyvärr kan det leda till att tjejen får infektioner, känsliga saker det där.

dandy

Link to comment
Dela på andra sajter

Antar att paret i fråga blev bortförda i handbojor av den Thailänska polisen. Och det är ju inte så kul, trots de i västerlänska ögon låga böterna.

Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

post-6237-126297160879_thumb.jpg

Det är ju fredag så varför inte.

Sex on the beach

6cl Vodka

4cl Persikovodka

Tranbärsjuice

Ananasjuice

Häll 6cl Vodka och 4cl Persikovodka i ett högt glas.

Fyll upp med lika delar Tranbärsjuice och Ananasjuice

Fager.

post-6237-126297160879_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att folk överreagerar lite...om man nu skulle råka hamna i en prekär situation på en strand någonstans så är det

väl inte för att visa förakt för en annan kultur...ibland kan en ide som verkar lysande efter lite alkohol och för mycket månsken visa sig mindre bra med facit i hand...märkligt att vissa som trivs om fisken i vattnet i en bj-bar blir så förfasade över att ett par har gjort bort sig lite.pinsamt för dom inblandade men inget stort brott i min bok.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att folk överreagerar lite...om man nu skulle råka hamna i en prekär situation på en strand någonstans så är det

väl inte för att visa förakt för en annan kultur...ibland kan en ide som verkar lysande efter lite alkohol och för mycket månsken visa sig mindre bra med facit i hand...märkligt att vissa som trivs om fisken i vattnet i en bj-bar blir så förfasade över att ett par har gjort bort sig lite.pinsamt för dom inblandade men inget stort brott i min bok.

Jag håller med. Man skall kunna ge sin kärlek till andra. Även om det handlar om kärlek genom samlag på en strand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...