Jump to content
IGNORERAD

Sex på stranden


Mooauan

Recommended Posts

Började med nyheter på TV i går Ryssar har sex på stranden i Pattaya fick betala 500 Bath i böter pga tilltaget.

Nu idag ser man på TV nyheterna att polisen går runt på stränderna med en pappers illustration informerar utlänningar som sitter i sina solstolar på stranden vad som inte är tillåtet.

Kan nog verka lite konstigt för den turist som kommer och ser Thailand med alla dessa nöjes inrättningar som finns runt hela Thailand.

Men problemet är väl att folk som kommer till Thailand inte skall roa sig själva på stranden utan skall sitta på något av ovan nämnda platser.

Undra vems ärende polisen går.

Tycker att 500 Bath är en strunt summa hoppas att de fortsätter.

Skulle vara kul med stora skyltar på stränderna där de visar med illustrationer att det är förbjudet och samtidigt informera om att det är OK med prostution som är förbjudet.

Moo

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sabura

    5

  • Mooauan

    3

  • dandy

    3

  • stefan5300

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Började med nyheter på TV i går Ryssar har sex på stranden i Pattaya fick betala 500 Bath i böter pga tilltaget.

Nu idag ser man på TV nyheterna att polisen går runt på stränderna med en pappers illustration informerar utlänningar som sitter i sina solstolar på stranden vad som inte är tillåtet.

Kan nog verka lite konstigt för den turist som kommer och ser Thailand med alla dessa nöjes inrättningar som finns runt hela Thailand.

Men problemet är väl att folk som kommer till Thailand inte skall roa sig själva på stranden utan skall sitta på något av ovan nämnda platser.

Undra vems ärende polisen går.

Tycker att 500 Bath är en strunt summa hoppas att de fortsätter.

Skulle vara kul med stora skyltar på stränderna där de visar med illustrationer att det är förbjudet och samtidigt informera om att det är OK med prostution som är förbjudet.

Moo

Prostitution är en sak. Poliserna kunde kanske inte bevisa att det rörde sig om prostitution?

Jag tycker det är helt rätt att de håller stränderna fria för andra resenärer än sexturister som faktiskt kan ta in på hotell och göra det som de önskar göra.

Att det här var ryssar förvånar knappast heller...

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är helt rätt att de håller stränderna fria för andra resenärer än sexturister som faktiskt kan ta in på hotell och göra det som de önskar göra.

Utan att ha sett TV programet mistänker jag att dom hade sex på kvällen/natten.

För övrigt tycker jag sex utomhus helt klart tillför en krydda i tillvaron dance1.gif

dandy

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan att ha sett TV programet mistänker jag att dom hade sex på kvällen/natten.

För övrigt tycker jag sex utomhus helt klart tillför en krydda i tillvaron dance1.gif

dandy

Det tycker jag med, men jag ogillar att vi "faranger" tar med oss vår kultur till andra länder och struntar i att visa respekt i t ex Thailand. Det är inte ok att ha sex öppet i Sverige utomhus så varför ska vi göra det i Thailand?

500baht är löjliga böter, men så är ju thai snutar oerhört korrupta.

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var i Pattaya det hände och i mörker hur många vanliga turister åker dit skulle väl i så fall var Ryssar som inte fattar.

Nej det har du ju rätt i hur skulle en Thailändsk polis kunna förstå att det handlar om prostution på ett massage parlor till exempel.

Jag tycker det är helt OK om någon vill ha sex på stranden om man jämför med vad som händer för övrigt i Thailand.

Men det måste ske i mörker så klart för annars skulle man kunna bli skadad för livet tänk dig bilden av en 70 årig gubbe med en 20 åring.

Skulle inte förvåna mig om de börjar med att ta betalt för dem som vill vara på stranden under kvällen och mörkret i stället.

Allt går att lösa i Thailand.

Moo

Link to comment
Dela på andra sajter

Det tycker jag med, men jag ogillar att vi "faranger" tar med oss vår kultur till andra länder och struntar i att visa respekt i t ex Thailand. Det är inte ok att ha sex öppet i Sverige utomhus så varför ska vi göra det i Thailand?

500baht är löjliga böter, men så är ju thai snutar oerhört korrupta.

Det var som tusan, att det är kultur att utöva sexuella handlingar på Svenska stränder.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var i Pattaya det hände och i mörker hur många vanliga turister åker dit skulle väl i så fall var Ryssar som inte fattar.

Nej det har du ju rätt i hur skulle en Thailändsk polis kunna förstå att det handlar om prostution på ett massage parlor till exempel.

Jag tycker det är helt OK om någon vill ha sex på stranden om man jämför med vad som händer för övrigt i Thailand.

Men det måste ske i mörker så klart för annars skulle man kunna bli skadad för livet tänk dig bilden av en 70 årig gubbe med en 20 åring.

Skulle inte förvåna mig om de börjar med att ta betalt för dem som vill vara på stranden under kvällen och mörkret i stället.

Allt går att lösa i Thailand.

Moo

Sicket respektlöst dravel...seriöst.

Det finns plats och tid för allt. Med tanke på det du skriver så förstår jag att du anser att Thailand ska rätta sig efter dina behov och efter ditt sätt att se på saker.

Även om poliserna VISSTE att det var en prostituerad tjej som hade sex med en ryss så kanske de inte kunde bevisa det.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag anser att man ska ta seden dit man kommer, jag brukar skoja med min tirak och be om en puss när vi sitter på bussen, det har väll hänt någon gång att jag fått en (när ingen ser), men det ses inte som aseptabelt bland folk, jag förstår inte att det alltid är en liten klick skitstövlar som ska sabba för det stora flertalet, vad skulle medel-svensson säga om tx skit-rika araber hade sex öppet på våra stränder, likadant var det på 70talet när nordiska tjejer tvunget skulle sola toppless på medelhavsemestern, jag har fått den uppfattningen att sexmoralen hos medel-thaien är som hos oss på 50-talet,

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte att du skulle kunna få en Thailändsk människa ha sex på stranden när andra ser på.

De som nu hade sex på stranden hade troligen ingen aning om att det varförbjudet.

Det komiska tycker jag är hur de får gå omkring och förklara vad som är tillåtet som är förbjudet på riktigt osv.

Moo

Link to comment
Dela på andra sajter

tror (utan att veta) att det nog är förbjudet i hemlandet (var de än kommer ifrån)

jag tycker tragiskt att polisen ska behöva visa vad som är ok och inte ok

förstår inte det komiska

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, man kan ju undra vad det är som är så hemskt med naturliga kroppsfunktioner att det måste förbjudas?

OK, vad gäller urin och avföring kan man förstå att det inte är lämpligt på offentlig plats, främst pga lukt och mindre tilltalande vyer.

Men vad är egentligen problemet med offentlig sex? Inte för att jag själv är lockad, men ändå ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Av första inlägget får jag intrycket att det var ryska turister, alltså ryska killar med sina ryska flickvänner/fruar, som hade sex på stranden och att någon Thai inte var inblandad. Men jag kanske har fel. Sedan det där med offentligt eller inte har sedan århundraden med religon att göra. Naturfolk ser inte på sex på samma sätt. Där är det lika naturligt som att äta och sova. På senare år skulle "moraltanter" med bihang till sk män i Sverige helst vilja förbjuda sex överhuvudtaget. Visste ni för övrigt att betala för sex är förbjudet i Sverige men inte att anlita en skådesperaska till porrfilm. Att själv agera skådespelare i sin egen porrfilm som man senare avser att sälja är tillåtet (om den blir tillräckligt bra) Man betalar alltså inte för sexet utan man betalar för en skådespelarprestation. Det gäller alltså att ha filmkameran uppriggad. (Talade med en advokat om detta på en fest för ett antal år sedan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad är egentligen problemet med offentlig sex? Inte för att jag själv är lockad, men ändå ;)

Herr Chang har talat.

Bara tanken pa att under en av mina walkabouts ofrivilligt stota pa nagon random Pattaya-Joe snubbe ligga och stanka pa nagon thaitjej pa stranded samtidigt som han tror han ar sjalvaste Ron Jeremy forkortade precis min framtida potens med 10 ar. Samtidigt sa lar den forlupna tanken aven trigga svar hydrofobi och andra typer av angest sa jag far val klosa mig i ogonen till somns i natt.

Har inga moraliska forevandningar mot offentligt sex - men ett gang estetiska sadana.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara tanken pa att under en av mina walkabouts ofrivilligt stota pa nagon random Pattaya-Joe snubbe ligga och stanka pa nagon thaitjej pa stranded samtidigt som han tror han ar sjalvaste Ron Jeremy forkortade precis min framtida potens med 10 ar. Samtidigt sa lar den forlupna tanken aven trigga svar hydrofobi och andra typer av angest sa jag far val klosa mig i ogonen till somns i natt.

Har inga moraliska forevandningar mot offentligt sex - men ett gang estetiska sadana.

Googlade lite, wille är väl nu MPR`s egen porrfilmsexpert

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara för att man är dålig på en sak betyder inte att hela människan är dålig.

Bara för att Thailand har områden så som Pattaya, Patpong, Patong osv så betyder det inte att man kan göra vad som helst i landet.

Om jag har förstått det rätt så är det väl olagligt med handlingar som väcker anstöt eller förargelse i Sverige och i de flesta länderna.

Och att någon har sex på det sättet tycker jag väcker anstöt hos de flesta.

Och även i Pattaya så bor det folk utanför nöjesindustrin också.

---

När jag går in i en porrklubb så är det mitt eget val.

Går jag in till ab-ob-nuad (bad-massage-xxx) så är jag medveten om vad jag kommer att få möta.

Men går jag till stranden så förväntar jag mig ingen porrscene direkt.

---

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Googlade lite, wille är väl nu MPR`s egen porrfilmsexpert

Ron Jeremy ingav hopp om framtiden i tonaren da han bekraftade att aven fula gamla gubbar far ligga. Antar att du vaxte upp med vata drommar om typ Twiggy och Nyfiken gul kandes sexig och exotisk sa forstar om referensen kravde lite googlande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg på en minibuss för nån långsträcke körning i bkk satt det ett klister märke med bland annat... Rökning förbjuden, Förbjudet att dricka, förbjudet att äta samt ett märke med ett par i missionärs ställningen med stort streck över..

Så sånt finns lite överallt redan haha

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Ja vad säger man?

för det första 500 THB var väl överkomligt, lite lindrigare än vd det brittisk paret i Dubai?, var hotade till, spöstraff?

Jag tycker man ska ta hänsyn till andra kulturer och tänka sig för rent estetiskt innan man visar upp sin blekfisa ända för andra.

Om det hela var omedvetet och man trodde att ingen såg i stundens hetta så var det väl mänskligt men fel.

Skedde det i rent prokotativt syfte utan hänsyn till andra så . ja vadå ... om inte deras föräldrar har uppfostrat dom och/eller dom inte själv har kommit till den mognsnivån i livet så är det väl mest synd om dom själva.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Typiskt thailändsk polis att lägga ner tid på något sådant..men det är väl för mycket begärt att de ska göra någon nytta.

Undrar hur många som har tagit skada av att titta på någon som haft sex på en strand på natten?

Skulle tro att trafiken orsakar lite fler dödsoffer varja dag på grund av diverse droger men det är tydligen inte lika alvarligt som att ha sex på en strand..!!!

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy: Man måste i alla fall säga att man ser Polisen i Thailand. I Sverige kanske du ser Polisen om du går in på en Polisstation men för det mesta är det en civilanställd Receptionist som tar emot. :crazy:

Sitter här och skriver med både TV och Internetavbrott, Men, vad kan man vänta sig av COMHEM, en av de sämsta leverantörerna. Tur jag har Mobilt Internet också, TELE2(COMVIQ)Ha en bra kväll oavsett var ni är på denna planet.

:whistle: gubben :whistle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Hej,Gubben jag trodde du har avlidit i och med jag inte sett några insändare här.Härligt att du är i fin form.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ron Jeremy ingav hopp om framtiden i tonaren da han bekraftade att aven fula gamla gubbar far ligga. Antar att du vaxte upp med vata drommar om typ Twiggy och Nyfiken gul kandes sexig och exotisk sa forstar om referensen kravde lite googlande.

Öh? Bara för att man har en lång *** och råkar ha ett jäkla flyt (om man gillar porr) att hamna i porrindustrin där man får sätta på vackra damer. Det har verkligen inget att göra med att han skulle vara ful..det har att göra med porrindustrins syn på sex. Sedan gjorde Mr Jeremy något ingen annan gjort före honom, och tveksamt ifall något gjort efteråt..nämligen suga ** sig ****. Då blir man mediakompis...

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,Gubben jag trodde du har avlidit i och med jag inte sett några insändare här.Härligt att du är i fin form.

Hej Larbejo,

ligger lågt, har mycket nu, det har blivit förändringar på jobbet. Min arbetsplats är nerlagd och ska återuppstå som ett så kallat "Lågtröskelboende", själv ska jag till en arbetsplats som ligger i Hagsätra.

Har bokat in min resa nu, drar iväg med Nonkis Travel den 3 maj och kommer åter till Svedala den 3 juni med förhoppningsvis fint väder och varmt.

Haka på vet ja, vi har ju pratat länge om att ta en Barrunda tillsammans, vi kan väl ta den medans vi slipper gå omkring med rullator. Du kan säkert få ledigt några veckor från skolan och följa med.

:drinks: gubben :drinks:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Öh? Bara för att man har en lång *** och råkar ha ett jäkla flyt (om man gillar porr) att hamna i porrindustrin där man får sätta på vackra damer. Det har verkligen inget att göra med att han skulle vara ful..det har att göra med porrindustrins syn på sex. Sedan gjorde Mr Jeremy något ingen annan gjort före honom, och tveksamt ifall något gjort efteråt..nämligen suga ** sig ****. Då blir man mediakompis...

Dina kunskaper i branchen är imponerande whistle.gif

dandy

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...