Jump to content
IGNORERAD

Hur är det i Patong?


lasseiudon

Recommended Posts

lasseiudon

Tänkte åka till Phuket och Patong om en vecka och undrar hur det är? Översvämmat av ryssar och indier? Nyheter på nöjes och restaurangfronten?

Den här tråden har varit tyst länge men någon borde väl ändå vara på plats som kan berätta lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Än så länge finns det ju bara 2 inlägg i denna tråden, så speciellt tyst har det väl inte varit 😄

  • Ge karma 2

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wangthong
1 timme sedan, skrev uptoyou:

Än så länge finns det ju bara 2 inlägg i denna tråden, så speciellt tyst har det väl inte varit 😄

Skulle tro att Lasse menar att det varit tyst i Phuket forumet!

Nu är det tre inlägg i den här tråden så det tar sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Patong är blandat kompott, men Karon och Kata är det många ryssar har jag fått besked om.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
lasseiudon

Kom ner på stranden i Patong ganska tidigt på förmiddagen. Ville ha en solstol men ALLA föreföll tagna med handdukar som markering. Gick lite vilset fram och tillbaka men frågade till slut en av stol-killarna om en stol. Visst det finns många får jag till svar och han går fram till en och tar bort handduken som låg där!

Det visade sig alltså att det vara stolkillarna som paxat alla stolar men varför gör dom på detta viset?

Jag höll ju på att gå därifrån när jag trodde att alla stolar var upptagna!

  • Ge karma 2
  • Haha 4
Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev lasseiudon:

Kom ner på stranden i Patong ganska tidigt på förmiddagen. Ville ha en solstol men ALLA föreföll tagna med handdukar som markering. Gick lite vilset fram och tillbaka men frågade till slut en av stol-killarna om en stol. Visst det finns många får jag till svar och han går fram till en och tar bort handduken som låg där!

Det visade sig alltså att det vara stolkillarna som paxat alla stolar men varför gör dom på detta viset?

Jag höll ju på att gå därifrån när jag trodde att alla stolar var upptagna!

Du vill väl inte ha en dammig stol?

Sorry, jag år ingen expert, har inte nyttjat en solstol på ca 10 år, tror jad.

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...