Jump to content
IGNORERAD

Delbetala i Thailand utan thailändskt bankkonto?


AndersPanders

Recommended Posts

AndersPanders

Hej. Min fru sedan ett par år är just nu i Thailand. Hon är blockad sedan länge från att ta nya krediter osv, så hon får ej ta något på delbetalning. Min fråga är om jag på något sätt från Sverige kan delbetala på thailändska webbshopar? Vi ska köpa lite bostadsinredning till lägenheten där och vill gärna göra det denna månaden innan hon åker hemåt och just nu räcker pengarna inte till alla saker, utan behöver då vänta till nästa utbetalning. Någon som vet? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Naam jai
28 minuter sedan, skrev AndersPanders:

Hej. Min fru sedan ett par år är just nu i Thailand. Hon är blockad sedan länge från att ta nya krediter osv, så hon får ej ta något på delbetalning. Min fråga är om jag på något sätt från Sverige kan delbetala på thailändska webbshopar? Vi ska köpa lite bostadsinredning till lägenheten där och vill gärna göra det denna månaden innan hon åker hemåt och just nu räcker pengarna inte till alla saker, utan behöver då vänta till nästa utbetalning. Någon som vet? 

Hmmm har hon inga syskon som kan stå för det så kan du föra över pengar till vederbörande 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...