Jump to content
IGNORERAD

MPR folk som hjĂ€lper varandra 🙏


Vaxet older version

Recommended Posts

Vaxet older version

Hittade ingen lÀmplig trÄd, sÄ jag skapa en ny och kanske vi kan ha mer ut av varandra Àn bara matfoton, fotodagböcker och tjafs. Som hÀr ett erbjudande frÄn min kÀraste.

 

Hej och god fortsĂ€ttning pĂ„ Julen 🙏
Min partner har sedan mÄnga Är drivit egna företag inom mode, design med tillhörande accessoarer. 
Covid tog ner en del men nu Àr en ny 2024 linje pÄ gÄng i Asien.
NĂ„vĂ€l hon Ă€r kĂ€nd i vissa delar av Asien men Ă€mnar inte f.n. etablerade sig i Sverige, sĂ„ ni som lĂ€ser oroa Er inte, detta Ă€r ingen annons eller försök att sĂ€lja nĂ„got. Men med foton av vackra svenskar och ThailĂ€ndska leende blir marknadsföringen roligare đŸ€­đŸ™.

Vi bor i HuaHin och min partner söker 15-30 personer som vill och vĂ„gar vara med pĂ„ ett litet marknadsförings ”kul”. 
Inga  proffs modeller krÀvs, vanliga mÀnniskor och ansikte kommer fungera.
Skicka en Messenger till henne pĂ„ Aich Luxury Brand pĂ„ Fb, se video nedan. Messet ska innehĂ„lla ansiktsfoto och inte nĂ„gra snusk grejor, dĂ„ riskerar ni bli postade pĂ„ Fb för det har hĂ€nt ett antal gĂ„nger genom Ă„ren tyvĂ€rr.đŸ«”đŸ˜Ą

Hon söker tjejer över 25 och mÀn över 55 dÄ produkterna som ska lanseras vÀnder sig till denna grupp.
Produkter Àr serum, lÀppstiftet och sk.guldtvÄl?
Hon skickar gratis över Thailand till de som hon vÀljer, ni fÄr produkterna helt fritt, men med utgÄngspunkt frÄn foton vÀljer hon vilka  produkter som passar just Dig. 

Vad som önskas som motprestation fÄr ni veta vid direkt kontakt, men det handlar bara om att fÄ anvÀnda nÄgra foton före och efter. 
Trevlig dag och helger önskar jag och Aich Er besökare och ni bofasta i Thailand.

https://www.facebook.com/reel/267996465931776?fs=e&s=TIeQ9V&mibextid=LvJtn9

 

Ändrades av Vaxet older version
Felstavat
  • Ge karma 8
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.

Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!

Registrera dig pÄ forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...