Jump to content
IGNORERAD

Blöt mobil


UglyFarang

Recommended Posts

10 timmar sedan, skrev apknug:

 

Jag har kastat lite blickar på den också men idag så svängde jag in till NoN och köpte Xiaomin som TV rekommenderade men jag kunde faktiskt köpt denna också, jag får se om det blir en vända till NoN i helgen, fördelen med Xiaomi är att den ligger steget högre i OS och lite annat.

  • Ge karma 1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Jag har kastat lite blickar på den också men idag så svängde jag in till NoN och köpte Xiaomin som TV rekommenderade men jag kunde faktiskt köpt denna också, jag får se om det blir en vända till NoN i helgen, fördelen med Xiaomi är att den ligger steget högre i OS och lite annat.

Både jag och Vikingen har Redmin och kan gå i god för den. Snygg är denna också. Har inte klämt på Motorolan. Lite osäker på bakstycket.

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev apknug:

Både jag och Vikingen har Redmin och kan gå i god för den. Snygg är denna också. Har inte klämt på Motorolan. Lite osäker på bakstycket.

Är ju rätt ofta man är osäker innan man klämt på bakstycket…

 

Mvh.Frazze

  • Ge karma 2
  • Haha 7
Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev ftn705:

Är ju rätt ofta man är osäker innan man klämt på bakstycket…

 

Mvh.Frazze

Sugen på en svart?

Sätt på en där bak så Mercury skillnaden. 

 

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Denna mobilen hade plats för både 2 SIM-kort och ett minneskort vilket den gamla inte hade och den ska klara ett kort på 1Tb, har man nytta av ett så stort?

Mina datorer har inte så stora diskar ens.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev UglyFarang:

Denna mobilen hade plats för både 2 SIM-kort och ett minneskort vilket den gamla inte hade och den ska klara ett kort på 1Tb, har man nytta av ett så stort?

Mina datorer har inte så stora diskar ens.

2 SIM eller 1 SIM och 1 microSDXC.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev uptoyou:

2 SIM eller 1 SIM och 1 microSDXC.

2 SIM och 1 microSDXC eller 1 SIM och 1 microSDXC eller eller 0 SIM och 1 microSDXC eller 0 SIM och 0 microSDXC. De möjliga Kombinationerna är många.

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev uptoyou:

2 SIM eller 1 SIM och 1 microSDXC.

 

Den gamla hade så.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...