Jump to content
IGNORERAD

Psykfallet Ymer


Nicholas

Recommended Posts

  • 1 månad senare...

Härligt, det kan den glappkäften ha.  Sen får han börja om med att harva i gärdsgårdserien innan han kan få spela de penningstinna matcherna igen.

 

Gud är stor men dopingreglementet större...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Benriach:

Härligt, det kan den glappkäften ha.  Sen får han börja om med att harva i gärdsgårdserien innan han kan få spela de penningstinna matcherna igen.

 

Gud är stor men dopingreglementet större...

Han är säkert Hammarbyare!:buba:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

De är väl minst två?

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske kan man fråga medlemmarna hur mycket de vet om elitidrott o dess regler om doping och särksild idrottarens tillgänglighet för dopingprover?  De regler som  fanns för ca 25 år sedan är stränga, man har inte nåt privatliv stort sett. Man var ju tvungen att informera allt, var man befinner sig oavsett vilken tidsperiod man befann sig i (träning, tävling etc.) Det kan kännas stressande att bli "övervakat" hela tiden

 

O andra sidan kan man tänka att tjänar man miljoner på idrotten, får man väl offra en bit av sitt privatliv också. Det finns två sidor även i detta case. Vad jag vet genom media har han inte använd preparater utan inte kommit till tester, tre gånger på 12 månaders period. Och jag är varken för eller emot honom, Jag är mot droger. Känner inte honom så har inte heller åsikt om hans mentalahälsa, det jag vet att ska man till det absoluta världstoppen i idrott, ska man vara minst sagt lite konstig.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Amigo:

Kanske kan man fråga medlemmarna hur mycket de vet om elitidrott o dess regler om doping och särksild idrottarens tillgänglighet för dopingprover?  De regler som  fanns för ca 25 år sedan är stränga, man har inte nåt privatliv stort sett. Man var ju tvungen att informera allt, var man befinner sig oavsett vilken tidsperiod man befann sig i (träning, tävling etc.) Det kan kännas stressande att bli "övervakat" hela tiden

 

O andra sidan kan man tänka att tjänar man miljoner på idrotten, får man väl offra en bit av sitt privatliv också. Det finns två sidor även i detta case. Vad jag vet genom media har han inte använd preparater utan inte kommit till tester, tre gånger på 12 månaders period. Och jag är varken för eller emot honom, Jag är mot droger. Känner inte honom så har inte heller åsikt om hans mentalahälsa, det jag vet att ska man till det absoluta världstoppen i idrott, ska man vara minst sagt lite konstig.

Många är minst sagt lite konstiga även utan att tillhöra världstoppen🙊

  • Haha 1

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev omarama:

Många är minst sagt lite konstiga även utan att tillhöra världstoppen🙊

Det är bara att kolla på senaste valresultatet till Riksdagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...