Jump to content
IGNORERAD

Två BankID på en telefon


lasseiudon

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Issanbonde:

Tror inte man klarar sig under 40/verifikationer i dag plus start avgift

Klart det blir billigare att köpa in tjänsten för 450 sek/timme än att betala sig själv 1200 sek/timme. Dööhhh....😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Issanbonde
Precis nyss, skrev frogfish:

Klart det blir billigare att köpa in tjänsten för 450 sek/timme än att betala sig själv 1200 sek/timme. Dööhhh....😎

Nu tänker du Amigo. När jag hjälper frugan kostar det en kram. Lite skillnad  eller?

I ett förhållande ska man väll hjälpa varandra??

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Issanbonde:

Nu tänker du Amigo. När jag hjälper frugan kostar det en kram. Lite skillnad  eller?

I ett förhållande ska man väll hjälpa varandra??

Där tycker vi likadant. Men inte alla tycker att det är självklart.

Jag kanske var otydlig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 minuter sedan, skrev frogfish:

Klart det blir billigare att köpa in tjänsten för 450 sek/timme än att betala sig själv 1200 sek/timme. Dööhhh....😎

Kör gammaldags kassabok analogt från 2017 och har kommit upp till ca 270 verifikationer hittills😉

Hade två fakturor i månaden fram till covidskiten började och efter det 1 per månad. Utgifter har varit 5000 till 10000 per år. 

Att anlita en byrå för det känns lite överdrivet 🙂

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Issanbonde
1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Kör gammaldags kassabok analogt från 2017 och har kommit upp till ca 270 verifikationer hittills😉

Hade två fakturor i månaden fram till covidskiten började och efter det 1 per månad. Utgifter har varit 5000 till 10000 per år. 

Att anlita en byrå för det känns lite överdrivet 🙂

Du har ju Amigo som kan fixa revisionen!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Blev tvungen till att flytta från en etta med kokvrå i Södertälje till en tvåa i Luleå för att ta hit en  som hjälper till med försörjningen 

Vad är det du menar, på riktigt? En normal funtat människa förstår att det var vettigare att agera än sitta förlamat i ettan. Jag har svårt att se nåt lustigt i det, helt normal handling.

 

Ingen fel att bo i Piteå, ångrar inte alls, sambon är anställt. Allt har gått bra, har inte haft problem med nåt som det verkar vara för många andra här i MPR. Kanske är det just det som får er att spela idi*t, att jag har fått saker att klicka rätt.  Nu är det ju så att det är väldigt få personer här på MPS som har träffat mig i RL så allt som ni släpper ut om mig är bara era inbillningar 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Kör gammaldags kassabok analogt från 2017 och har kommit upp till ca 270 verifikationer hittills😉

Hade två fakturor i månaden fram till covidskiten började och efter det 1 per månad. Utgifter har varit 5000 till 10000 per år. 

Att anlita en byrå för det känns lite överdrivet 🙂

Har full tilltro att du klarar detta själv. Kommentaren var riktad åt annat håll...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Precis nyss, skrev Issanbonde:

Du har ju Amigo som kan fixa revisionen!

Gratis?????

 

Nä det gick bra ändå, får tillbaka 38000 i juni 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 minut sedan, skrev Amigo:

Vad är det du menar, på riktigt? En normal funtat människa förstår att det var vettigare att agera än sitta förlamat i ettan. Jag har svårt att se nåt lustigt i det, helt normal handling.

 

Ingen fel att bo i Piteå, ångrar inte alls, sambon är anställt. Allt har gått bra, har inte haft problem med nåt som det verkar vara för många andra här i MPR. Kanske är det just det som får er att spela idi*t, att jag har fått saker att klicka rätt.  Nu är det ju så att det är väldigt få personer här på MPS som har träffat mig i RL så allt som ni släpper ut om mig är bara era inbillningar 

Precis som dina inbillningar om andra än dig då

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Issanbonde
Precis nyss, skrev Kenneth4618:

Gratis?????

 

Nä det gick bra ändå, får tillbaka 38000 i juni 

Vissa lever i det förflutna. Men vill ha 1200,- humhum

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Är det redan en långfredag 🙂

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Issanbonde:

Du har ju Amigo som kan fixa revisionen!

Var har jag erbjudit sån tjänst? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Issanbonde
Precis nyss, skrev Amigo:

Var har jag erbjudit sån tjänst? 

Lilla.gubben kan du inte inse att du skitit i det blå skåpet???

Link to comment
Dela på andra sajter

Issanbonde
1 minut sedan, skrev Amigo:

Var har jag erbjudit sån tjänst? 

För mig är du bara en stor driftkucku!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Issanbonde:

Lilla.gubben kan du inte inse att du skitit i det blå skåpet???

Vad du var lättkränkt, jag skrev bara att det finns bokföringsbyråer som kan moms redovisningen bättre

 

Precis nyss, skrev Issanbonde:

För mig är du bara en stor driftkucku!

Känslan är besvarat med samma känsla

Link to comment
Dela på andra sajter

Issanbonde
1 minut sedan, skrev Amigo:

Vad du var lättkränkt, jag skrev bara att det finns bokföringsbyråer som kan moms redovisningen bättre

 

Känslan är besvarat med samma känsla

Bra då kan vi ju blocka varandra för du fattar ju noll!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Issanbonde:

Bra då kan vi ju blocka varandra för du fattar ju noll!

Jag behöver inte blocka nån, Den som leker med katten får finna sig i att den klöser. Det kanske stämmer att jag fattar noll, härligt att det finns sån kompetens här på MPR och hos Dig som kan bedöma det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Issanbonde
4 minuter sedan, skrev Amigo:

Jag behöver inte blocka nån, Den som leker med katten får finna sig i att den klöser. Det kanske stämmer att jag fattar noll, härligt att det finns sån kompetens här på MPR och hos Dig som kan bedöma det.

Detta bevisar att du

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fattar noll

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev lasseiudon:

"Från och med version 7.31 av BankID-appen är det inte längre möjligt att aktivera mer än ett BankID per installation."

Detta är ifrån BankID's support och om det stämmer kan jag bara komma på ett sätt att komma runt det hela och det är att skaffa en extra telefon och installera frugans BankID där. Funktionen att installera sitt eget BankID på 3 olika installationer finns kvar så vitt jag vet.

Någon som kan komma på ett annat sätt att komma runt problemet med att ha tillgång till flera olika BankID?

Har version 7.32 och fortfarande två bank-id, och möjligheten att lägga till fler finns kvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Issanbonde:

Detta bevisar att du

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fattar noll

Jag får väl fråga vad Du har för utbildning? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Issanbonde
Precis nyss, skrev Amigo:

Jag får väl fråga vad Du har för utbildning? 

Utbildning??? Jag har sunt förnuft!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev gst:

Har version 7.32 och fortfarande två bank-id, och möjligheten att lägga till fler finns kvar.

Samma här har 7.32 o har mitt o min mors , inga problem

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
17 minuter sedan, skrev Amigo:

Jag behöver inte blocka nån, Den som leker med katten får finna sig i att den klöser. Det kanske stämmer att jag fattar noll, härligt att det finns sån kompetens här på MPR och hos Dig som kan bedöma det.

Är det du SLU?

Får man ha två nick?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Issanbonde:

Utbildning??? Jag har sunt förnuft!!!

Okey, låt bli att göra diagnoser på folk då, det kallas för kvacksalveri

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Precis nyss, skrev Amigo:

Okey, låt bli att göra diagnoser på folk då, det kallas för kvacksalveri

Det är ju du expert på

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...