Jump to content
IGNORERAD

LF vägrar Wise överföring. Dax byta bank NU.


Chomphoo

Recommended Posts

Kört med Trustly hela tiden på ICA banken, inga problemos. Tar lite längre tid innan uppdraget genomförs men räcker för mig om slantarna landar i BKK bank samma dag. Dock inga större belopp längre. Senast hade transaktion gått via Ålands banken.

 

image.png.84ab53189608d0b5255514df1c967d71.png

 

Ändrades av Amigo
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Chomphoo

    5

  • Kenneth4618

    3

  • spooncreek

    3

  • apknug

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

21 timmar sedan, skrev frogfish:

Jag fick förklarat av SHB att iom att jag för över till mig eget konto i Bkk bank, så är de inte lika kinkiga. Men det kan säkert skilja mellan olika kontor och banker.

Överföringen var sambons namn till hennes eget konto. Gick ändå inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Swedbank krävde bankbesök. Oavsett summa. Testade med kompis som har Swedbank men det gick inte. Kanske räcker med ett bankbesök men det kommer inte ske. Då kan jag lika gärna göra det själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
5 minuter sedan, skrev Chomphoo:

Swedbank krävde bankbesök. Oavsett summa. Testade med kompis som har Swedbank men det gick inte. Kanske räcker med ett bankbesök men det kommer inte ske. Då kan jag lika gärna göra det själv.

Märkligt, har inte besökt banken på flera år.  Frugan för över nästan varje månad och jag bara ibland utan några problem

Jag kör Wise och frun brukar köra med Transfer Galaxy

Men du är inte kund på Swedbank ?

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev spooncreek:

 

Inte förra veckan i mitt universum. Återkommer när jag provat igen senare i veckan.

 

25/4 funkade det

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Märkligt, har inte besökt banken på flera år.  Frugan för över nästan varje månad och jag bara ibland utan några problem

Jag kör Wise och frun brukar köra med Transfer Galaxy

Men du är inte kund på Swedbank ?

 

Jag för över till dottern samt kommandoran, dottern,Wise å trustly via Länsförsäkringarnas Bank, kommandora, Wise via Mastercard Coop (bonus 0,5% på summan)för att sprida överföringen så inte skatteverket ska snegla för mycket

Aldrig blivit kontaktad av banken heller använt Wise sen 1/4 2020 fört över allt mellan 1000-100000:- skr

 

Mvh.Dolemon

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Dolemon:

 

Jag för över till dottern samt kommandoran, dottern,Wise å trustly via Länsförsäkringarnas Bank, kommandora, Wise via Mastercard Coop (bonus 0,5% på summan)för att sprida överföringen så inte skatteverket ska snegla för mycket

Aldrig blivit kontaktad av banken heller använt Wise sen 1/4 2020 fört över allt mellan 1000-100000:- skr

 

Mvh.Dolemon

Verkar som en del har mer problem än andra. Varför kan vi ju bara gissa oss till...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...