Jump to content
IGNORERAD

Cannabis


Esspe

Recommended Posts

Wangthong
On 2023-12-06 at 02:11, skrev Surin P3:

 

Nu tog du i, så brallorna sprack.

Men jag har förstått att många tycker som du.

 

Jag tycker inte vi ska lagstifta baserat på de dummaste personerna i samhället. Vi kan självklart hjälpa dem, men inte lagstifta runt dem.

Självklart är det dumt att lagstifta baserat på de dummaste. Tidigare tyckte du att det inte behövdes lagstiftning utan föräldrarna skulle sköta detta. Då förstår jag lite mera, det är de dummaste lagarna du vill att föräldrarna ska bypassa. Är det upp till föräldrarna att själv välja lagarna de inte tycker är kvalificerade nog?

 

Taskigt då bara för de ungdomar som har föräldrar i kategorin "de som inte ska lagstifta". De har ju inte direkt sig själv att skylla för att de har dumma föräldrar.   

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Surin P3
5 timmar sedan, skrev Wangthong:

Självklart är det dumt att lagstifta baserat på de dummaste. Tidigare tyckte du att det inte behövdes lagstiftning utan föräldrarna skulle sköta detta. Då förstår jag lite mera, det är de dummaste lagarna du vill att föräldrarna ska bypassa. Är det upp till föräldrarna att själv välja lagarna de inte tycker är kvalificerade nog?

 

Taskigt då bara för de ungdomar som har föräldrar i kategorin "de som inte ska lagstifta". De har ju inte direkt sig själv att skylla för att de har dumma föräldrar.   

 

 

 

Vad betyder bypassa?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Kenneth4618

😉

434639688_10224981723039269_4542132911104256586_n.jpg.41a7c2f175f6a4e855fbf9fcd26808e8.jpg

 

  • Haha 8

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...