Jump to content
IGNORERAD

Cannabis


Esspe

Recommended Posts

27 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Jo du är ett levande bevis på det 🙂

Nu ökar vi med personangrepp igen! Heja. 

 

Ett riktigt föredöme för de unga!

 

Öka Kennth öka! Bättre kan du! 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Alarik:

 

Möjligheternas land.

Vi är nog snart där tyvärr.

Zombies som tar över hela kvarter är nog inget vi såg komma...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Du behöver inte argumentera mot mej. Hon är 17 år, jag har 3 barn som har varit 17 men 

för länge sen., 35 år sen, jag var hemma hela deras uppväxt men inte kan jag säga, veta vad

dom drack, gjorde. Du är borta den mesta tiden så du har ingen aning vad hon gör och sen 

försvara att hon tar droger, inte bra

Fanns det inget arbete till dig eller var det självvalt att vara hemmapappa? 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

jag har 3 barn som har varit 17 men 

för länge sen., 35 år sen, jag var hemma hela deras uppväxt men inte kan jag säga, veta vad

dom drack, gjorde.

 

Då vet du alltså inte något om var det blev av de andra 14 barnen?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev apknug:

Nu ökar vi med personangrepp igen! Heja. 

 

Ett riktigt föredöme för de unga!

 

Öka Kennth öka! Bättre kan du! 

Men stackars liten då, blev du ledsen nu igen. Gå till mamma så får du en kram och allt blir bra igen 🙂

image.png.08903b4cd39b0c0d23cbfb31d7ea7ff5.png

 

"Ett riktigt föredöme för de unga!"

Kan även upplysa dig om du är på mpr nu och inte hos Bollibompa 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Boa52:

jag har 3 barn som har varit 17

Var tog de övrig 14 barnen ivägen då?

😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev apknug:

Nu ökar vi med personangrepp igen! Heja. 

 

Ett riktigt föredöme för de unga!

 

Öka Kennth öka! Bättre kan du! 

Tror inte det är särskilt många "Unga" på MPR...

Undrar vad medelåldern är, 60år???

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Atom:

Ska jag argumentera mot både Amigo

Nej du behöver inte argumentera, din inställning framkommer tydligt. Men jag önskar att @Surin P3 höjer din arvode ändå. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Amigo:

Nej du behöver inte argumentera, din inställning framkommer tydligt. Men jag önskar att @Surin P3 höjer din arvode ändå. 

 

@Atom Efter påtryckningar höjer jag din MPR-lön med 125%. Återkom gärna om 12 år för nya löneförhandlingar.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Men stackars liten då, blev du ledsen nu igen. Gå till mamma så får du en kram och allt blir bra igen 🙂

image.png.08903b4cd39b0c0d23cbfb31d7ea7ff5.png

 

"Ett riktigt föredöme för de unga!"

Kan även upplysa dig om du är på mpr nu och inte hos Bollibompa 

Nä men dra man det kortet också, igen. Surprise. Barnbarnen måste bara riktigt stolta över farfars djuplodande argumentation. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev apknug:

Nä men dra man det kortet också, igen. Surprise. Barnbarnen måste bara riktigt stolta över farfars djuplodande argumentation. 

 

 

 

1 timme sedan, skrev apknug:

Nä men dra man det kortet också, igen. Surprise. Barnbarnen måste bara riktigt stolta över farfars djuplodande argumentatio

Ja du drar det rätt ofta, ledsnar du inte?

Öka Öka Öka.

 

Är du så jävla korkad att du tror mitt barnbarn som är en 14 årig tjej läser här 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Du är ju tamme tusan mer korkad än både ormen och din killkompis  tillsammans 

 

BTW har du tittat på någon Van Damme film utan Van Damme nyligen då? 😂

 

På tal om att dra det kortet igen

"Nu ökar vi med personangrepp igen! Heja. 

Ett riktigt föredöme för de unga!

Öka Kennth öka! Bättre kan du! "

 

Hur många gånger har du kört det nu? 🤔

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2023-04-21 at 16:28, skrev Chrille Columbus:

Jag är ingen beundrare av canabis har aldrig fallit mig i smaken men visst är det lite bättre än tobak canabisbrukarna blir ju åtminstone höga och det luktar inte fullt så illa som tobak.  I Thailand har jag bara mött canabisbrukare på Kho Samed under en resa hösten 2008 stötte på en kines på en restaurang som undrade varför mitt hår lyste och glittrade😟 lyset vat tänt men det var ingen hemma...😟

Förresten så stötte jag på en gubbe på stan  under skärtorsdagen   (10 - 15 år äldre än mig) som frågade om jag visste att var man kan köpa lite röka tyvärr hade jag ingen aning men föreslog att han skulle söka på nätet och arrangera en blind drop . 

Man ser ju knarkgömmor lite då och då runtomkring på stan parker närbutiker lekplatser busshållplats m.m. (låter bli dom det är ju inre mitt ,vill inte ha med ägarna att göra behöver inte den spänningen i livet 😊)

Håller mig till vin och pilsner...... 🥳

Ha ha ha ha så du menar på allvar att du hittar ”knarkgömmor” lite då och då 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus
27 minuter sedan, skrev dooks:

Ha ha ha ha så du menar på allvar att du hittar ”knarkgömmor” lite då och då 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Tja så här i efterhand kanske jag överdrev lite sen kanske man ser saker som bara inte är nåt egentligen. Undersöker ju inte närmare utan låter det vara.

Ser tomma pillerkartor liggandes bland det andra skräpet på gatan busshållplats m.m  då och då. Ibland blir man ju nyfiken och kollar vad det är . Ska ta en bild nästa gång om jag kommer ihåg.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Atom:


Som jag förklarat hundra gånger, min dotter har aldrig tagit några droger och det är jag säker på då hon bara varit ute en handfull gånger och då har vi hämtat upp henne.

 

Jag antar dock att dina ungar drack alkohol. Försvarar du det drogbruket?

Du försvarar dej som en tonåring som allldrig gör nåt fel

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Du försvarar dej som en tonåring som allldrig gör nåt fel

 

Din tolkning av "Stava aldrig aldrig med 2 l"  eller har du hicka?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Mankan:

Fanns det inget arbete till dig eller var det självvalt att vara hemmapappa? 

 

Han utbildade sej väl till någon sorts ingentinggör?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

 

Ja du drar det rätt ofta, ledsnar du inte?

Öka Öka Öka.

 

Är du så jävla korkad att du tror mitt barnbarn som är en 14 årig tjej läser här 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Du är ju tamme tusan mer korkad än både ormen och din killkompis  tillsammans 

 

BTW har du tittat på någon Van Damme film utan Van Damme nyligen då? 😂

 

På tal om att dra det kortet igen

"Nu ökar vi med personangrepp igen! Heja. 

Ett riktigt föredöme för de unga!

Öka Kennth öka! Bättre kan du! "

 

Hur många gånger har du kört det nu? 🤔

Bättre kan du! Spy ur dig lite mer galla nu, in med alla förolämpninga oçh kränkningar du kan komma på. Så du känner dig stor o stark på skolgården, ett riktigt föredöme. 

 

Du får massor av karma för det sen kan du sätta snurriga gubben tangenten på repeat o du är i himlen -

Link to comment
Dela på andra sajter

Kastade nog minst 20gram rock n roll-tobak i lördagskväll när jag åkte till Suvarnabhumi.. Fick en påse när jag var i Nong Bua Lamphu och hälsade på kärringens polare..... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

:ele:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Enis:


 

Har frugan inloggning på MPR? 😱

 

enis

Tror inte det.

Men jag vet att hon väntade hemma så det var inte läge att ta hem någon städhjälp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Teoretiskt borde det vara lagligt att ta med sig en påse bra gräs från Sverige in i Thailand.

 

Lite onödigt kan tyckas då man kan torska på Arlanda, men en ganska intressant utveckling som har skett.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Risifrutti:

Teoretiskt borde det vara lagligt att ta med sig en påse bra gräs från Sverige in i Thailand.

 

Lite onödigt kan tyckas då man kan torska på Arlanda, men en ganska intressant utveckling som har skett.

Med tanke på hur protektionistiska Thailand är så tode det vara tullbrott eller brott mot nån införelseregel, inte narkotikabrott dock.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2023-04-24 at 00:04, skrev Boa52:

Du försvarar dej som en tonåring som allldrig gör nåt fel


Jag ska försöka att resonera med dig som om du vore en normal person, för sista gången.

 

Du tror på det som Socialstyrelsen predikade på 60-90 talet, dvs att det fanns alkohol, narkotika och tobak och där klassade de marijuana/cannabis som narkotika. I minst 20 år så är vetenskapen enig (så enig vetenskapen någonsin kan bli) om att marijuana är mindre skadligt än alkohol. Då det dessutom inte gör brukaren aggressiv,  vilket alkohol ofta gör, så är det även bättre för tredje person.

 

Som förälder till en 17-åring så vill man givetvis att de håller sig borta både från alkohol, tobak, marijuana och tunga droger; dessutom helst större bruk av socker och salt samt givetvis alla former av mediciner. Ska jag välja vilken ”onyttighet” min dotter provat två gånger  så är jag dock oerhört glad att det är marijuana och inte alkohol eller tobak.

 

Kan du inte köpa det här argumentet så är det bara att inse att du är vad många påstår att du är, och då kommer jag också behandla dig efter det.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller helt med @atom här. Har själv en tonåring och han menar på att alkohol är det bara bönder som brukar. Går man på fest så röker man en liten och förhoppningsvis så stannar det vid det.

 

När jag var ung så var det alkohol till 90% som gällde. Dom få som hamnade i tungt missbruk började dock med hasch och inte med alkohol. Känner nog ingen som gick från alkohol till tyngre droger, så lite kluven är jag ändå.

 

Idag så är en joint ingen stor grej som det var på 80-talet, så tiderna förändras.  Det som oroar mig är alla jävla piller som säljs för en 10:a styck. Totalt livsfarligt och det är ju trots allt "medicin" från apoteket så det är ett mycket större problem än själva cannabisen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...