Jump to content
IGNORERAD

Övervakningskameror


audirs2

Recommended Posts

Kan kanske vara lite svårt att installera på distans eftersom det oftast görs med mobilen i närheten som man skannar en QR-kod på kameran med så Wifi programmeras i kameran

 

Kan rekommendera Xiaomi:s C300 kamera annars som vi har i ett par hus jag övervakar och den finns på Lazada för 900 baht men blir lite svårt att installera på distans som sagt

Ändrades av Tallviking
  • Ge karma 1

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev C-dude:

Frugan vill installera kameror hemma hos svärmorsan o svärfarsan.

Hennes tanke är att kunna övervaka ( titta till ) hennes morsa då hon börjar bli krasslig och precis kommit hem från sjukhuset.

hur löser man detta från Svedala?

 

 

C;D

Min fru har låtit installera kameror hemma hos svärmor. Det funkar alldeles utmärkt att kolla från Sverige . Dock måste man ju anlita någon att göra det så klart om man inte är där själv. Hon laddade ner någon app och fick någon kod som hon kunde knappa in för att få access. 

  • Ge karma 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

Kan kanske vara lite svårt att installera på distans eftersom det oftast görs med mobilen i närheten som man skannar en QR-kod på kameran med så Wifi programmeras i kameran

 

Kan rekommendera Xiaomi:s C300 kamera annars som vi har i ett par hus jag övervakar och den finns på Lazada för 900 baht men blir lite svårt att installera på distans som sagt

 

Om någon på plats aktiverar kamerorna med appen i mobilen där och lägger upp ett konto kan man sedan logga in på det kontot från en mobil här i Sverige i samma app och då kunna se och styra kamerorna

  • Ge karma 2

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tallviking:

 

Om någon på plats aktiverar kamerorna med appen i mobilen där och lägger upp ett konto kan man sedan logga in på det kontot från en mobil här i Sverige i samma app och då kunna se och styra kamerorna

Omg  TV ställer en fråga, trodde han visste allt. 

  • Haha 2

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Stoneys:

Omg  TV ställer en fråga, trodde han visste allt. 

Det var ingen fråga. Det var en instruktion.

  • Ge karma 3
  • Haha 1

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tapo cam är jag nöjd med! Kostar 365.- per år så billigt är det!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev audirs2:

Tapo cam är jag nöjd med! Kostar 365.- per år så billigt är det!

Jag kör med tapo kamera i huset i buriram funkar kanon bra. jag betalar inget för dom. Är det Molnet som kostar 365 kr??? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kör med en Starcam som vi styr med appen Eye4. Har inte aktiverat nån moln men har stoppat i en  Micro-SDHC på 64 Gb. 

Den moln som erbjuds kostar enl nedan beroende om man väljer spara en vecka eller 30 dagar.  Vete fan denna moln som ligger i Kina!

image.png.09efff00d2444a94af9e3bd667e6f4a2.png

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev soi covboy:

Jag kör med tapo kamera i huset i buriram funkar kanon bra. jag betalar inget för dom. Är det Molnet som kostar 365 kr??? 

Yes!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...