Jump to content
IGNORERAD

Snabba cash är bättre än empati, tragiskt !


Vaxet older version

Recommended Posts

7 minuter sedan, skrev apknug:

Jag vill inte ha dem i Sverige alla fall. 

 

 

Så du vill inte att de som har drabbats skall få rättvisa?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • apknug

    6

  • janne_h

    5

  • Vaxet older version

    5

  • Tallviking

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

10 minuter sedan, skrev apknug:

Jag vill inte ha dem i Sverige alla fall. 

 

 

Turkiskt eller svenskt fängelse. Bara dom blir inlåsta.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev 65Selander:

Så du vill inte att de som har drabbats skall få rättvisa?

Att de snart snart ska komma ut på gatorna i Sverige? 

 

Nä, vill du det?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev apknug:

Att de snart snart ska komma ut på gatorna i Sverige? 

 

Nä, vill du det?

 

 

Då dom sitter från turkiet och styr sina gäng här i Sverige. Så är det nog bättre att dom hamnar i svensk fängelse. Än går fria i Turkiet. Då om dom är på svensk gata eller i Turkiet inte är någon skillnad. Då dom i alla fall styr sina gäng. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev janne_h:

Då dom sitter från turkiet och styr sina gäng här i Sverige. Så är det nog bättre att dom hamnar i svensk fängelse. Än går fria i Turkiet. Då om dom är på svensk gata eller i Turkiet inte är någon skillnad. Då dom i alla fall styr sina gäng. 

Nu kommer de aldrig till svensk gata de har flytt och vågar, som tur är, inte komma "hem", de är hemma i Turkiet och där kan de stanna. Jag vill inte ha dem här!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev apknug:

Nu kommer de aldrig till svensk gata de har flytt och vågar, som tur är, inte komma "hem", de är hemma i Turkiet och där kan de stanna. Jag vill inte ha dem här!

Så du bryr dig alltså inte om att dom terroriserar Sverige från Turkiet? 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet older version

Vet inte riktig hur denna tråd som jag skapade nu handlar om Turkiet, men låt mig då klargöra min ståndpunkt.

 

Jag anser att de som utfört ett brott skall hamna i det land där brottet begåtts.

I detta fall har alltså 4000 barn i Thailand blivit utsatta för övergrepp av en Thailändsk ung man som satt i Sverige när han gjorde det.

Var GM satt har enligt mig ingen större betydelse då själva brottet begåtts i Thailand och brotts offren finns där, så  han skall till Thailand

 

Vänd på steken och tänk att en ung man från var som helst i världen gjort samma sak mot Svenska barn. Var vill vi ha honom ? Till Sverige är mitt svar !

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...