Jump to content
IGNORERAD

LF Bank


Esspe

Recommended Posts

6 minuter sedan, skrev frogfish:

Ännu ett utnyttjande av ulandskvinnor. Skönt att du erkänner iaf.

Inte många kriminella som står upp för det de gör.

På vilket sätt är det utnyttjande, jag finansierar en gästhus för en lokal Thai? Du har snedvriden syn på saker och ting.

 

Man märker vad du är för människa, men Ju mer du trampar, desto djupare sjunker du i träsket

Ändrades av Amigo
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • frogfish

    14

  • Amigo

    13

  • Esspe

    7

  • apknug

    4

Mest aktiva i denna tråd

1 minut sedan, skrev Amigo:

På vilket sätt är det utnyttjande, jag finansierar en gästhus för en lokal Thai? Du har snedvriden syn på saker och ting.

Det är klart att du inte hade nåt med din sambos affärer att göra...

 

Påminner en hel del om den gamle IL's affärer (eller icke-affärer). När brallorna åkte ner till fotknölarna var det hans frus affärer....

 

De har ingen hört förr.....

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev frogfish:

De har ingen hört förr.

Jag har hört, sett och vet att det finns tusentals verksamheter i Thailand som bedrivs med samma konsept, att det är falangen som finansierar och thai fru/flickvän eller partner bedriver verksamheten. Vet inte om det är olagligt eller ej men tror inte det.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Amigo:

Jag har hört, sett och vet att det finns tusentals verksamheter i Thailand som bedrivs med samma konsept, att det är falangen som finansierar och thai fru/flickvän eller partner bedriver verksamheten. Vet inte om det är olagligt eller ej men tror inte det.

Ja, men då var ju ditt horhus enligt dig lagligt. Det var ju bra att du fick det klarlagt....

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev frogfish:

Ja, men då var ju ditt horhus enligt dig lagligt. Det var ju bra att du fick det klarlagt....

Jag vet inte, var Du kund hos nån ludder? Jag var inte det.

 

Gratis tips @frogfish Hade Du inte tagit upp mig i din inlägg på tråden "Val i Thailand 7. maj" hade vi inte skrivit de ca 20 senaste inläggen. Så vill du inte bli attackerat, låt bli att ta upp mig i dina inlägg, så jälvla enkelt är det. Dessutom tråden är fel rubiricerat o jag hade för mig att valet verkligen skulle vara den sjunde. Trots att jag bad rygglösa admin ändra trådens rubrik gjorde han inte det, tydligen njuter han också om tjafs på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Amigo:

Jag vet inte, var Du kund hos nån ludder? Jag var inte det.

 

Gratis tips @frogfish Hade Du inte tagit upp mig i din inlägg på tråden "Val i Thailand 7. maj" hade vi inte skrivit de ca 20 senaste inläggen. Så vill du inte bli attackerat, låt bli att ta upp mig i dina inlägg, så jälvla enkelt är det. Dessutom tråden är fel rubiricerat o jag hade för mig att valet verkligen skulle vara den sjunde. Trots att jag bad rygglösa admin ändra trådens rubrik gjorde han inte det, tydligen njuter han också om tjafs på forumet.

Utgår från att du väljer själv vad du skriver, så gör iaf jag.

Sen har jag ju i princip bara återberättat det du själv berättat om ditt spännande liv. Sen vad du skriver är lite som det katten gör i lådan, förutom när du anklagade mig för att stjäla av mina föräldrar, lågt även för dig.

 

Och bara för att du skrev det själv, så kan jag väl ge ett tips tillbaka. Ha en lite mindre aggressiv/defensiv approach i alla lägen, så blir det trevligare respons runt dig själv. Nu är du ju i princip själv skyldig till alla tjafs genom ditt eget bemötande.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev frogfish:

Nu är du ju i princip själv skyldig till alla tjafs genom ditt eget bemötande.

Det får stå för Dig, så svarar skogen som man ropar.

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
1 timme sedan, skrev Amigo:

Men ge inte upp nu, Den som sig i leken ger, får leken tåla. Inte sjyst att kalla en sjukpensionär för socialbidragstagare. 

 

Jag vill varken hacka på dej eller jävlas med dej men undrar om verkligen sjukpensionen finns kvar?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Jag vill varken hacka på dej eller jävlas med dej men undrar om verkligen sjukpensionen finns kvar?

Själva ersättningen kallas sjukersättning, vet inte vad kallas den som får det?  Sjukersättningsmottagare? 😃

Men jag har lärt mig redan i barnsben att man inte hackar på sjuka. Och vill poängtera att hittills har jag inte nån psykiskt diagnos utan alla 6-8 diagnoser är fysiska, Lungtransplanterat, fibros, Sjögren syndrom, hypertoni, Osteoporos, polyneuropati, icke fungerande vänster njure, mångårig njurstensbesvär och ett antal andra ospecificerade besvär som muskelkramper pga mediciner. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 5/8/2023 at 11:46 PM, Esspe said:

 

LF gör inte det med hänvisning till att dom ALDRIG ringer upp kunder av säkerhetsskäl, vilket jag kan acceptera.

 

Förstår inte hur det kan bli osäkert beroende på vem som ringer upp. 

 

Identifiera sig måste man ju, via bankens säkerhetsrutiner. ( SEB = BankID på kort i deras läsare)

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev hakancnx:

Förstår inte hur det kan bli osäkert beroende på vem som ringer upp. 

 

Identifiera sig måste man ju, via bankens säkerhetsrutiner. ( SEB = BankID på kort i deras läsare)

Du förstår tydligen inte hur ett bedrägeri går till när du blir uppringd och uppmanas att logga in?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, uptoyou said:

Du förstår tydligen inte hur ett bedrägeri går till när du blir uppringd och uppmanas att logga in?

Jag måste själv be om att de ringer. Inga problem när man får ett mail från banken strax innan. 

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...