Rospigg Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 Minns ni Herr Chang, han som var med från tiden då forumet kallades Thai- tjejer ? Jag hade aldrig förmånen att få träffa den mannen av olika skäl men läste oftast de genomtänkta svar han gav. Jag uppfattade att det var han som hade startat upp allting - vilket var fel. Det var med sorg jag läste det sista som framkom hur hans liv slutat och även tidigare seperation med en förmodligen trevlig thai-kvinna. Minns nu inte om det är ett eller två år sedan han gick ut tiden. Trist är det i alla fall, fast jag inte träffat honom som var så engagerad. Jag var själv i Thailand under några få veckor / månader och glömde bort det hela då jag hade en ett-årsdag över min äldre bror att hålla reda på i mitten av januari. Att vara på detta forum är heller inte det lättaste då det finns antagonister som bl.a kallar sig Kim och klagar snarstucket på hur man skriver. Själv har drabbades jag över en djup depression efter ett möte tillsammans med en kvinna från Thailand. Allt är verkligen inte så roligt och lyckligt som denne Kim vill påskina. Träbordsprofet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 3 timmar sedan, skrev Rospigg: Minns ni Herr Chang, han som var med från tiden då forumet kallades Thai- tjejer ? Jag hade aldrig förmånen att få träffa den mannen av olika skäl men läste oftast de genomtänkta svar han gav. Jag uppfattade att det var han som hade startat upp allting - vilket var fel. Det var med sorg jag läste det sista som framkom hur hans liv slutat och även tidigare seperation med en förmodligen trevlig thai-kvinna. Minns nu inte om det är ett eller två år sedan han gick ut tiden. Trist är det i alla fall, fast jag inte träffat honom som var så engagerad. Jag var själv i Thailand under några få veckor / månader och glömde bort det hela då jag hade en ett-årsdag över min äldre bror att hålla reda på i mitten av januari. Att vara på detta forum är heller inte det lättaste då det finns antagonister som bl.a kallar sig Kim och klagar snarstucket på hur man skriver. Själv har drabbades jag över en djup depression efter ett möte tillsammans med en kvinna från Thailand. Allt är verkligen inte så roligt och lyckligt som denne Kim vill påskina. Vem är Kim? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 52 minuter sedan, skrev berlitz: Vem är Kim? Halva Korea. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 (ändrad) 59 minuter sedan, skrev berlitz: Vem är Kim? Jag antar att han menar Kim som startade Thaitjejer för drygt 20 år sedan? Och som var med-grundare till MPR, men har slutat deltaga här... Jag undrar vad som hände honom och varför han lämnat oss? För 15-16 år sedan fick våra första barn ungefär samtidigt och han la ofta ut helt fantastiska bilder från sin vardag, saknar dej @Kim ! Den enda andra Kim jag kommer ihåg är han som lade upp bilder och text om sina rikedomar i Thailand, och senare åkte fast för knarktillverkning och blev av med allt, satt i fängelse i Thailand i flera år innan han utlämnades till Sverige och fick sitta några år till, tror han är ute nu? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/x3Q58j/kims-onskan-avvisas--far-inte-avtjana-straff-i-tortyrfangelset EDIT: Knark-Kim sitter fortfarande i fängelse och kan bli villkorligt frisläppt 2024-08-06. MVH Ändrades Februari 5, 2023 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 Hmmm....lite kymigt ämne det där..........men som jag nog borde skriva något i eftersom ditt liv Changen i mycket förändrade mitt. Tack ...lev väl i nästa steg !!!! Herr Chang, och visst träffades vi många gånger...... har jag för mig 🤨 och du kommer väl ihåg en del med, även om den dubbla saltootomatlen-hoppet du gjorde utan att ens ha märkt det 🤣. Smart, snäll, snäll och lite för sugen på livets goda så som vi så många är...... mina finanaste av Changen, är Middagen i Pattis, med Jive. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 (ändrad) On 2023-02-05 at 03:09, skrev Rospigg: Minns ni Herr Chang, han som var med från tiden då forumet kallades Thai- tjejer ? Jag hade aldrig förmånen att få träffa den mannen av olika skäl men läste oftast de genomtänkta svar han gav. Jag uppfattade att det var han som hade startat upp allting - vilket var fel. Det var med sorg jag läste det sista som framkom hur hans liv slutat och även tidigare seperation med en förmodligen trevlig thai-kvinna. Minns nu inte om det är ett eller två år sedan han gick ut tiden. Trist är det i alla fall, fast jag inte träffat honom som var så engagerad. Jag var själv i Thailand under några få veckor / månader och glömde bort det hela då jag hade en ett-årsdag över min äldre bror att hålla reda på i mitten av januari. Att vara på detta forum är heller inte det lättaste då det finns antagonister som bl.a kallar sig Kim och klagar snarstucket på hur man skriver. Själv har drabbades jag över en djup depression efter ett möte tillsammans med en kvinna från Thailand. Allt är verkligen inte så roligt och lyckligt som denne Kim vill påskina. Felpost. Ändrades Februari 6, 2023 av janne_h "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 On 2023-02-05 at 07:00, skrev berlitz: Vem är Kim? The founder. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 8, 2023 Dela Inlagd Februari 8, 2023 On 2023-02-05 at 07:00, skrev berlitz: Vem är Kim? Ingen rök utan Kim. Kimrök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Februari 21, 2023 Dela Inlagd Februari 21, 2023 On 2023-02-05 at 07:53, skrev Tommy: Jag antar att han menar Kim som startade Thaitjejer för drygt 20 år sedan? Och som var med-grundare till MPR, men har slutat deltaga här... Jag undrar vad som hände honom och varför han lämnat oss? För 15-16 år sedan fick våra första barn ungefär samtidigt och han la ofta ut helt fantastiska bilder från sin vardag, saknar dej @Kim ! Den enda andra Kim jag kommer ihåg är han som lade upp bilder och text om sina rikedomar i Thailand, och senare åkte fast för knarktillverkning och blev av med allt, satt i fängelse i Thailand i flera år innan han utlämnades till Sverige och fick sitta några år till, tror han är ute nu? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/x3Q58j/kims-onskan-avvisas--far-inte-avtjana-straff-i-tortyrfangelset EDIT: Knark-Kim sitter fortfarande i fängelse och kan bli villkorligt frisläppt 2024-08-06. MVH Hej Tommy, Jag saknar också Kim och Oa. Undrar om de fortfarande bor i Luleå. Har för mig att Kim jobbade som elektriker åt LKAB. "Knark-Kim" däremot är utsläppt. Åtminstne svingade han sina lurviga på en krog här i Sundsvall för någon helg sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rasamus Inlagd Februari 21, 2023 Dela Inlagd Februari 21, 2023 https://www.st.nu/2022-06-21/forsta-orden-efter-fangelsearen--nu-ar-kim-fri Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu